Hoi Puckzzzquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnetten...lallaaallaa
*polonaise verderloopt*
Volgens mij welquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:55 schreef pea4fun het volgende:
Hoi P, file goed binnen gekomen gister?
Mooi, dan heb ik dat netjes afgerondquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij welIk ga vanavond ff checken. Ik zag iig geen foutmeldingen in MSN staan.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik dat netjes afgerond
Gewoon geen tellertje eropquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:48 schreef Subhuman het volgende:
Even een nummertje erbij gezet anders zijn we straks weer de tel kwijt!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon geen tellertje eropIs VEEEEEEEEEEEEEL handiger
Dat nummertje is eigenlijk een "kijk-ons-eens-lekker-slowchatten"-pats-nummer
Goed zo jijquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:48 schreef Subhuman het volgende:
Even een nummertje erbij gezet anders zijn we straks weer de tel kwijt!
preciesquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon geen tellertje eropIs VEEEEEEEEEEEEEL handiger
Dat nummertje is eigenlijk een "kijk-ons-eens-lekker-slowchatten"-pats-nummer
En dat is dus complete onzin, want dat is een functionaliteit waar niemand ever ooit behoefte aan heeft. Eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:09 schreef Subhuman het volgende:
Het is ook handig om de topics uit elkaar te houden.
Boeiend, ik houd vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is dus complete onzin, want dat is een functionaliteit waar niemand ever ooit behoefte aan heeft. Eigenlijk
Iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is dus complete onzin, want dat is een functionaliteit waar niemand ever ooit behoefte aan heeft. Eigenlijk
Hou dit gevoel goed vastquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Boeiend, ik houd vannummertjes
. Dat is reden genoeg!
Dat was leuk ja!quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou dit gevoel goed vast
Loop je even mee naar de discussie over de moord op het palindroom postaantallen topic?
Gisteravond nog druk aan het hakketakken geweest
Rustig, rustig! Adem in... Adem uit... Tel rustig tot 10... 1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9... 10...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, strakjes
*neuriet In the year 2525...
Klote upgrades ook altijd godverdomme. Dit is nou de twintigste in de laatste anderhalf jaar. En het lijkt wel geen KUT te helpen allemaal
Ach ik word er doodziek vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Rustig, rustig! Adem in... Adem uit... Tel rustig tot 10... 1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9... 10...
Kalm aam!
niemand dwingt je te posten. En anders zeg je ff tegen Danny dat jij het ff beter kan doen dan Breuls en Dell.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, strakjes
*neuriet In the year 2525...
Klote upgrades ook altijd godverdomme. Dit is nou de twintigste in de laatste anderhalf jaar. En het lijkt wel geen KUT te helpen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |