Tsjechie de echte testcase??? Kom nou toch, wie heeft je dat wijsgemaakt. Volgens mij is er steeds gezegd dat het om de wedstrijd tegen Tsjechie ging als het om het halen van het WK ging. Het huidige Tsjechie is in dit soort wedstrijden echt niet een hele grote testcase.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus. Maandenlang loopt iedereen te lullen dat Tsjechie uit DE testcase voor dit Oranje zal zijn en dat daar gepresteerd moet worden. Dan wint Nederland daar dikverdiend, met bij vlagen redelijk spel en hier en daar het nodige geluk. En dan is het opeens geen test-case meer?
En die tegenslag laat maar lekker zitten. Hoeven ze toch niet aan te wennen![]()
Stam stelt zich weer beschikbaar. Kalou wordt Nederlander. Seedorf wordt in genaden genomen. Schenning speelt zich weer in de picture. Yildirim scoort 20 doelpunten waarvan 15 uit een vrije trap.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Zal van een en ander uiteindelijk afhangen uiteraard zoals vorm en blessures, maar ik denk ook dat het om 3 plekken zal gaan Castelen vs Babel en Davids vs Van Bommel en VoH vs Makaay.
Tsjechië staat 4de op de wereldranglijkst. Tsjechië won met hun tweede selectie van de moffen op het EK, daar waar Nederland ze in eigen huis verslaat, en er met een van Nistelrooij in vorm met meer dan 2 doelpunten verschil zou zijn gewonnen. Portugal wint ternauwernood met 2-1 van Liechtenstein, Engeland maakte zich belachelijk tegen Oostenrijk, de moffen verliezen van de Turken, Brazilië speelde gisteren met 1-1 gelijk tegen Bolivia. Nederland wint uit tegen zowel Roemenié en Tsjechië. Wat is voor jou wel een testcase ? Straks zeg je na het winnen van de wereldbeker nog dat het een zwak bezet toernooi was.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Tsjechie de echte testcase??? Kom nou toch, wie heeft je dat wijsgemaakt. Volgens mij is er steeds gezegd dat het om de wedstrijd tegen Tsjechie ging als het om het halen van het WK ging. Het huidige Tsjechie is in dit soort wedstrijden echt niet een hele grote testcase.
Ja, DUH! Met landen als Togo en Angola. Da's toch niet serieus. En die kwart finale winnen tegen Argentienië was gewoon omdat Messi uit vorm was en die halve finale tegen Brazilie wonnen vanwege een schorsing van hun centrale verdediger en die finale tegen Duitsland was van te voren al een bekeken zaak: als we dat niet gewonnen hadden, dan hadden we echt niets te zoeken gehad op dat WKquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tsjechië staat 4de op de wereldranglijkst. Tsjechië won met hun tweede selectie van de moffen op het EK, daar waar Nederland ze in eigen huis verslaat, en er met een van Nistelrooij in vorm met meer dan 2 doelpunten verschil zou zijn gewonnen. Portugal wint ternauwernood met 2-1 van Liechtenstein, Engeland maakte zich belachelijk tegen Oostenrijk, de moffen verliezen van de Turken, Brazilië speelde gisteren met 1-1 gelijk tegen Bolivia. Nederland wint uit tegen zowel Roemenié en Tsjechië. Wat is voor jou wel een testcase ? Straks zeg je na het winnen van de wereldbeker nog dat het een zwak bezet toernooi was.
Die wereldranglijst is op een onzinnige manier samengesteld en zegt nagenoeg niets. Het huidige Tsjechie is niet echt een spannende tegenstander. We hadden geen moeilijke poule en winnen zelf ook maar met moeite van B en C landen dus reken je zelf nou niet rijker dan je bent. Dat is het grote gevaar van dit moment. De hallelujah-stemming is weer ingezet maar als je goed naar de kwalificatie kijkt is die eigenlijk nergens op gebaseerd. Geen overtuigende wedstrijden, geen klinkende overwinningen, geen ploeg in vorm die meer dan 30 minuten druk kan zetten etc etcquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tsjechië staat 4de op de wereldranglijkst. Tsjechië won met hun tweede selectie van de moffen op het EK, daar waar Nederland ze in eigen huis verslaat, en er met een van Nistelrooij in vorm met meer dan 2 doelpunten verschil zou zijn gewonnen. Portugal wint ternauwernood met 2-1 van Liechtenstein, Engeland maakte zich belachelijk tegen Oostenrijk, de moffen verliezen van de Turken, Brazilië speelde gisteren met 1-1 gelijk tegen Bolivia. Nederland wint uit tegen zowel Roemenié en Tsjechië. Wat is voor jou wel een testcase ? Straks zeg je na het winnen van de wereldbeker nog dat het een zwak bezet toernooi was.
Gelukkig gaat het WK ook om het land dat het mooiste voetbal laat zien, niet om degene die alles wint. Want ja, Nederland wint dan met 2-0 bij Tsjechie en Duitsland verliest met 2-1 van Turkije, maar ja, allebeide is het natuurlijk erg armetierig, zeker in vergelijking met de overweldigende 1-1 van Frankrijk in Zwitserland en de 2-1 van Portugal tegen het altijd lastige Liechtenstein.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op Tong80, we hebben geen kwalificatiewedstrijd overtuigend gewonnen, Nederland zit ongeveer op het zelfde armetierige niveau als Engeland, Duitsland, Frankrijk en Portugal. Nu maar zien wie zich nog verbetert tot het zomer is.
Ha, ha, ha. Nu we hem moeiteloos winnen, is het een zwakke poule. Terwijl van te voren in binnen- en buitenland onze groep werd bestempeld als één van de zwaarste, met Nederland, Tsjechië en Roemenië.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef SCH het volgende:
Die wereldranglijst is op een onzinnige manier samengesteld en zegt nagenoeg niets. Het huidige Tsjechie is niet echt een spannende tegenstander. We hadden geen moeilijke poule en winnen zelf ook maar met moeite van B en C landen dus reken je zelf nou niet rijker dan je bent.
Ik heb vanaf het begin gezegd dat Nederland geluk had met deze poule. Daar hebben we hier ook al eindeloze discussies over gevoerd en daarover kan je van mening verschillen maar je kunt mij niet verwijten dat ik wat dat betreft van mening ben veranderd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef Kieboom het volgende:
Ha, ha, ha. Nu we hem moeiteloos winnen, is het een zwakke poule. Terwijl van te voren in binnen- en buitenland onze groep werd bestempeld als één van de zwaarste, met Nederland, Tsjechië en Roemenië.
Waar zeg ik dan dat de goede sfeer er niet is?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:06 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad. Zelfs als de spelers zelf zeggen dat de sfeer de grote drijfveer achter het succes is blijf je volhouden dat die goede sfeer er niet is. Wat dat betreft hulde.
Nou ja, jij kon de goede sfeer niet zien. Maar zoiets spat van de spelers af.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat de goede sfeer er niet is?
Bedankt voor het compliment overigens![]()
Je vergist je hoor, dat heb ik niet zo gezegd. Waarschijnlijk verwar je het met die opmerking over "voor elkaar door het vuur gaan".quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, jij kon de goede sfeer niet zien. Maar zoiets spat van de spelers af.
Onder Van Gaal was het niveau nog minder want toen kwalificeerden we ons niet eens en onder Advocaat waren de wedstrijden (vaak) niet om aan te zien, dus waarom je juist zo'n strijd voert tegen Van Basten zal mij wel altijd onduidelijk blijven.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:54 schreef SCH het volgende:
[..]
[KNIP]
Kom op Tong80, we hebben geen kwalificatiewedstrijd overtuigend gewonnen, Nederland zit ongeveer op het zelfde armetierige niveau als Engeland, Duitsland, Frankrijk en Portugal. Nu maar zien wie zich nog verbetert tot het zomer is.
dat is nou juist het probleemquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef SCH het volgende:
je kunt mij niet verwijten dat ik wat dat betreft van mening ben veranderd.
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vergist je hoor, dat heb ik niet zo gezegd. Waarschijnlijk verwar je het met die opmerking over "voor elkaar door het vuur gaan".
quote:quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het groepsgevoel is uitstekend en dat zie ik ook in het veld terug.
Ik niet.
Uitdaging voor jouquote:
Hey Du, Schwanzquote:Ben je bang dat je lul er af valt als je eindelijke eens je ongelijk erkent?
Klopt voor Europa ook wel denk ik.quote:Als nederland van een armetierig niveau is, dan is geen enkel land op het ogenblik van top niveau.
Tja, dat mag je vinden. Ik kan niet zoveel met zo'n opmerking die je zomaar maakt. Dan zullen we toch eerst een serieuze competitie moeten aangaan. We wisten niet eens van Duitsland te winnen dat momenteel telt als een ploeg die een kwadraat aan alle mogelijke crises beleeft.quote:Ik denk persoonlij niet dat wereldkampioen wordt - maar dat ligt zeker niet aan de kwaliteit en het niveau van het NLs elftal op het ogenblik: dat is namelijk hoger dan ieder ander Europees land.
Hallo, de mitsen en maren die ik nu heb die zijn er toch niet zomaar? Zijn verhaal over Van Bommel, de jonge spelers die hij gebruikt en misbruikt, waarom zou dat ineens veranderen als we wereldkampioen worden?quote:Het trieste is dat je waarschijnlijk alleen als we wereld kampioen worden toe zal geven dat MvB het misschien zo heel gek gedaan zou hebben - hoewel ik dan NOG een zootje mitsen en maren van je veracht. De kans dat NL wereldkampioen wordt is echter niet extreem groot - dus uiteindelijk zal je wel denken dat je met alles toch gelijk hebt.
Die opmerking stond in de context van "voor elkaar door het vuur gaan", deugniet. Ze zullen eht best leuk met elkaar te hebben maar als de sfeer zo veel beter is en de jongens voor elkaar willen sterven dan zou ik daar wel iets meer van in het spel terug willen zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:06 schreef pfaf het volgende:
Nee.
Puike verschrijving trouwensquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:00 schreef Doc het volgende:
hoewel ik dan NOG een zootje mitsen en maren van je veracht.
Wat voor actie wil jij zien om het gevoel te hebben dat ze voor elkaar door het vuur gaan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Die opmerking stond in de context van "voor elkaar door het vuur gaan", deugniet. Ze zullen eht best leuk met elkaar te hebben maar als de sfeer zo veel beter is en de jongens voor elkaar willen sterven dan zou ik daar wel iets meer van in het spel terug willen zien.
Knietjes in elkaars gezicht.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat voor actie wil jij zien om het gevoel te hebben dat ze voor elkaar door het vuur gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |