abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32796165
Ik had vroeger (toen Kloot-Jan een klein Kloot-Jannetje was) eens met een vriendje een tekening gemaakt met Paintbrush (het tekenprog van Windows 3.11). Wij, als nieuwsgierige 10-jarige jongetjes, hadden allemaal lullen, tieten en kutten getekend. Ik heb het opgeslagen, op de PC van het bedrijf van m'n vader, als KUTPIK.BMP.

Komt later m'n zus woedend naar me toe. Hoe ik het in m'n hoofd haal om zulke tekeningen te maken. De accountant zou het immers kunnen zien.
pi_32796202
quote:
Op zondag 13 november 2005 11:08 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Als mensen dachten dat dat soort zaken niet echt zijn, waarom heb je tegenwoordig dan zoveel pubermeisjes die zich bijna dood slanken om te voldoen aan een bepaald beeld (niet echt), of jongens die gefrustreerd raken omdat ze denken dat ze een kleine piemel hebben? Het heeft wel degelijk invloed op je beleving en je opvattingen over de realiteit.
Dat komt omdat die Fuifduif-vaders en -moeders het vertikken om met hun kinderen op een neutrale manier te praten over dit soort dingen.
pi_32803870
Ook leuk als je ma de telefoonrekening bizar hoog vindt en kpn eens belt voor opheldering...
enkel in biertopics...
pi_32806640
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:37 schreef kliek het volgende:
Ook leuk als je ma de telefoonrekening bizar hoog vindt en kpn eens belt voor opheldering...
En?
pi_32807229
Umm mijn ouders niet, maar mij schoonouders wel

Ik woonde daar een poosje en ging op een morgen douchen ik was alleen in huis.
dus ik nam mijn vibo mee en heb heerlijk gedouchd...

er ging een hele dag voorbij en bij het avondeten aangekomen (andijviestamppot)
Zegt mijn schoonmoeder ow bar dit is nog van jou, die vond ik in de douche
en daar stond hij dan mijn blauwe vibo

Ik was toen heeel erg rood en mijn schoonvader-mijn vriend& mijn schoonmama lagen alle 3 in een deuk
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32807304
LOL Ze zette 'm op tafel?

Ze had 'm op de stamppot moeten leggen als worst.
pi_32807356
ja ze zette hem rechtopop tafel
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32807402
Cool.
pi_32807404
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LOL Ze zette 'm op tafel?

Ze had 'm op de stamppot moeten leggen als worst.
Die site in je sig.
pi_32807436
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef Kloot-Jan het volgende:
Die site in je sig.
Ja? What about it?
pi_32807469
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja? What about it?
Die vind ik grappig.
pi_32847705
  donderdag 8 december 2005 @ 13:15:14 #163
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_32916481
Ik heb een keer een Cicciolinafilm van een vriendje geleend. Het was die film voor het WK1990. In die film werkte ze voetballers af vlak voordat ze tegen Italie speelden zodat ze daarna prut presteerden (was met Ron Jeremy als Maradona!)

Goed, mijn pa had die film dus ook, op BETAMAX. En ik wist dat want ik bekeek die films zodra mijn ouders niet thuis waren. Ik was die film dus van VHS naar VHS aan het kopieren terwijl ik met een spelletje op de PC bezig was. Ik was echter vergeten mijn kamer op slot te doen en toen kwam mijn pa binnen. Hij zag de film op tv, herkende um en riep "Ja, terug met dat ding! Nu!". Ik vertelde hem toen (opmerkelijk kalm voor iemand die net betrapt was met p0rno) dat ik die had geleend van iemand en terug moest geven. Op dat moment had hij door dat ik alleen VHS-video's had EN dat hij indirect had toegegeven dat hij die tape ook had
Hij zei niets, deed de deur weer dicht en ik hoorde er nooit meer iets over!!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 04:53:38 #164
121009 elke_82
ow jeeah!
pi_37868185
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:45 schreef DarkDancer het volgende:
ik heb ook nog een gebruikt condoom in mijn nachtkastje liggen, al geruime tijd.
zal me niks verbazen als ze die ook wel eens hebben gezien...
Hihi, niet al te lang toch? Hoop ik... Moest er wel om lachten omdat ik vanmiddag ook toevallig nog een gebruikte in de asbak vond
  Moderator dinsdag 16 mei 2006 @ 05:05:38 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37868189
Volgensmij heeft mn moeder wel eens wat playboys gezien die bij mij in tussen mn andere tijdschriften liggen... Tegenwoordig krijgen we ze van mn zwager die heeft een abbo en liggen ze gewoon op de wc .. mn moeder vind het eigenlijk maar niks maarja ze vind panorama's al "van die naakte meiden dat is toch nergens goed voor"
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_37868275
mijn moeder komt regelmatig langs, en ziet ook regelmatig speeltjes liggen. vaak vraagt ze gewoon waar het voor is alof het de normaalste zaak van de wereld is.
maar toen vroeg mij laatst welke vibo ze het beste kon kopen...ik schaamde me dood...mijn vader zat er toen ook bij met een grote grijns op z'n gezicht.
MAAR...ik schaamde me veel erger dat ik naakt op bed lag met handboeien. hij was gaan plassen en had de deur open laten staan... komt uitgerekent m'n moeder langsgelopen. "wat heb jij nou weer gedaan?" hij kreeg wel een klap voor z'n kop van m'n moeder
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 06:59:34 #167
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_37868296
Meesterlijk!
Qui habet aures audiendi audiat
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:38:13 #168
24330 TTiSoB
ben ff smurfen
pi_37868819
zolang je je nie bezig houdt ermee ben je voor je ouders nog je kind... weten ze dat je daarin geinteresseerd raakt/bent dan is het al alsof ze je kwijt zijn...
Wat is jullie grootste wens?
Smurfin smurfen maar dat snapt geen mens!
pi_37874428
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 06:52
schreef badlittlegirl het volgende:

[...]

mijn vader zat er toen ook bij met een grote grijns op z'n gezicht.
MAAR...ik schaamde me veel erger dat ik naakt op bed lag met handboeien. hij was gaan plassen en had de deur open laten staan... komt uitgerekent m'n moeder langsgelopen.
Je vader had je naakt vastgebonden op bed en toen kwam je moeder binnen?

[ Bericht 2% gewijzigd door rameijer op 16-05-2006 13:43:07 ]
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_37875038
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:17 schreef rameijer het volgende:

[..]

Ja vader had je naakt vastgebonden op bed en toen kwam je moeder binnen?

zo komt het hier ook over
pi_37875085
sorry.. het was m'n vriend...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')