Dat komt omdat die Fuifduif-vaders en -moeders het vertikken om met hun kinderen op een neutrale manier te praten over dit soort dingen.quote:Op zondag 13 november 2005 11:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als mensen dachten dat dat soort zaken niet echt zijn, waarom heb je tegenwoordig dan zoveel pubermeisjes die zich bijna dood slanken om te voldoen aan een bepaald beeld (niet echt), of jongens die gefrustreerd raken omdat ze denken dat ze een kleine piemel hebben? Het heeft wel degelijk invloed op je beleving en je opvattingen over de realiteit.
En?quote:Op zondag 4 december 2005 12:37 schreef kliek het volgende:
Ook leuk als je ma de telefoonrekening bizar hoog vindt en kpn eens belt voor opheldering...
Die site in je sig.quote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
LOL Ze zette 'm op tafel?
Ze had 'm op de stamppot moeten leggen als worst.
Ja? What about it?quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef Kloot-Jan het volgende:
Die site in je sig.
Hihi, niet al te lang toch? Hoop ik... Moest er wel om lachten omdat ik vanmiddag ook toevallig nog een gebruikte in de asbak vondquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:45 schreef DarkDancer het volgende:
ik heb ook nog een gebruikt condoom in mijn nachtkastje liggen, al geruime tijd.
zal me niks verbazen als ze die ook wel eens hebben gezien...
Je vader had je naakt vastgebonden op bed en toen kwam je moeder binnen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 06:52
schreef badlittlegirl het volgende:
[...]
mijn vader zat er toen ook bij met een grote grijns op z'n gezicht.
MAAR...ik schaamde me veel erger dat ik naakt op bed lag met handboeien. hij was gaan plassen en had de deur open laten staan... komt uitgerekent m'n moeder langsgelopen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:17 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ja vader had je naakt vastgebonden op bed en toen kwam je moeder binnen?![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |