quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zie het al voor me Struikje met een buikje
* al een buikje heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zie het al voor me Struikje met een buikje
Hutspot camping...Euh Monolake?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef kepler het volgende:
[..]
mwhahaha
welke camping is dat eigenlijk?
ow jah, die allereerstequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hutspot camping...Euh Monolake?
en je kan ook al borstvoeding gevenquote:
Wat een verhaaaaaaaaaaaaaaaaaaal joh!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:40 schreef Quinny het volgende:
Ik geef toe dat er tegenwoordig mensen zijn die stikken in hun zelfmedelijden. Je moet voor de gein eens kijken bij het ouders topic [zwangerschap en geboorte[/i] Mijn nekharen gaan daar vaak genoeg overeind staan. Dat gezeik daar over banden pijn en last van maagzuur enz. enz.Je wilt toch zelf een kind hebben, denk ik dan. Maar helaas kan je niet in iemands schoenen staan om over diegene te oordelen. De een kan zich wat makkelijker ergens overheen stappen dan de ander.
En struikje: Je moet het maar zo zien. Voorlopig hoeft ze dan de komende jaren niet meer in de nacht met oud en nieuw. En als Ang. zelf ooit zwanger zal zijn zal je ook heel blij zijn dat ze geen nachtdiensten meer doen. Gelukkig hebben wij hier in nederland daar wetten voor om de gezondheid van moeder en kind te bewaken
Ja maar heb je het ook gelezenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een verhaaaaaaaaaaaaaaaaaaal joh!
Nope, ik kom niet buiten GAM en de Gijsjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja maar heb je het ook gelezen
antwoord is vast nee
Daar woog ik nog 82, nu weeg ik nog maar 76 en ik val nog steeds afquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
en je kan ook al borstvoeding geven
Ik doe je gijs !!quote:
Ja, een Xbox ja, die lastquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ik doe je gijs !!![]()
Ik mis je met Farcry.....beste shooter ooit op xbox !!
die termen ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee ik heb me xbox in me firewall aan de DMZ toegevoegd+
ik ben er misschien ook, maar ga eerst bier drinkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Vanavond weer lekker knallen Sjo !! Lijkt me leuk als je ook ff komt gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |