quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:19 schreef kepler het volgende:
[..]
er is niemand anders die dat kan overnemen?? Of zijn ze met zn tweeën?
Hoi Magneetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben bezig om poort 88 en 3074 door te zetten naar het vast ingestelde ip adres van de Xbox. Wordt vervolgt
Sinds je schijt aan je collega’s hebt en zielig bij de baas gaat doen om gewoon met je vrienden te kunnen feesten met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Angeliek word net gebeld door der baas, schijnbaar is er een collega zwanger ( nu 13 weken) en die kan daarom de nachtdienst niet meer draaien met oud en nieuw![]()
Nu moet zij die dienst draaien
Sinds wanneer kan je geen nachten meer draaien als je 23 weken zwanger bent
alsin: die zwangere collega heeft toch nog wel meer collega's die eventueel haar dienst op oud&nieuw kunnen overnemen, Angeliek is toch niet haar enige collega...quote:
Heb je plaatsvervangende last?quote:
Volgens de arbeidsomstandigheden wet is een zwangere vrouw niet verplicht een nachtdienst te draaien. Het is haar keuze op dat moment. Enigzins ook wel terecht. Vrouwen hebben vooral als ze zwanger zijn regelmaat en rust nodig. Ik geef haar gelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Angeliek word net gebeld door der baas, schijnbaar is er een collega zwanger ( nu 13 weken) en die kan daarom de nachtdienst niet meer draaien met oud en nieuw![]()
Altijd hetzelfde met die zwangere vrouwen. Zie kiezen voor kinderen en iedereen eromheen heeft er last van of mag eraan meebetalen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:39 schreef Chocobo het volgende:
Volgens de arbeidsomstandigheden wet is een zwangere vrouw niet verplicht een nachtdienst te draaien. Het is haar keuze op dat moment. Enigzins ook wel terecht. Vrouwen hebben vooral als ze zwanger zijn regelmaat en rust nodig. Ik geef haar gelijk
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die zwangere vrouwen. Zie kiezen voor kinderen en iedereen eromheen heeft er last van of mag eraan meebetalen.![]()
Tegen die tijd is ze dus zon 10 week verderquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijs, niemand wil toch vrijwillig een nachtdienst draaien met oud en nieuwquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:30 schreef kepler het volgende:
[..]
alsin: die zwangere collega heeft toch nog wel meer collega's die eventueel haar dienst op oud&nieuw kunnen overnemen, Angeliek is toch niet haar enige collega...
Sinds het in je cao staat. Sorry maar ik had het ook niet gedaan als ik nachten moest draaienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef -Struikrover- het volgende:
dan zou ik nog een keer laten loten... Maar sommige mensen willen graag werken met de feestdagen, vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, niemand wil toch vrijwillig een nachtdienst draaien met oud en nieuwZe hebben geloot en degene die ziek thuiszit is het "toevallig geworden"
krijg nog geld van je danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die zwangere vrouwen. Zie kiezen voor kinderen en iedereen eromheen heeft er last van of mag eraan meebetalen.![]()
Ik zal dan wel om een herloting vragen. Of anders 100 euro extra salaris eisen. Zo doen wij dat namelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, niemand wil toch vrijwillig een nachtdienst draaien met oud en nieuwZe hebben geloot en degene die ziek thuiszit is het "toevallig geworden"
Jamaar hallo hey, ze heeft zelfs een avonddienst op 5 november ( da`s over 3 a 4 weken, dan is ze 17 weken ofzo) afgezegd, doet ze ook niet meer. Makkelijk zo zeg, ik word ook maar zwanger denkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sinds het in je cao staat. Sorry maar ik had het ook niet gedaan als ik nachten moest draaien
Een keer vrijwillig met oud en nieuw in de nacht gezeten. Was geen hol aan 1 minuut na 12en vroeg er al een patient om een po zonder eerst gelukkig nieuwjaar te wensenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:10 schreef kepler het volgende:
[..]
dan zou ik nog een keer laten loten... Maar sommige mensen willen graag werken met de feestdagen, vraag me niet waarom
Er zal vast wel een reden zijn dat ze het echt niet meer aan kan. Vergeet niet dat het fucking zwaar werk is en dat nachtdiensten en avonddiensten echt spookuren kunnen zijn. Je kan dan niet even rustig gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jamaar hallo hey, ze heeft zelfs een avonddienst op 5 november ( da`s over 3 a 4 weken, dan is ze 17 weken ofzo) afgezegd, doet ze ook niet meer. Makkelijk zo zeg, ik word ook maar zwanger denk
Nee, toch maar niet![]()
Zie het al voor me Struikje met een buikjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
. Makkelijk zo zeg, ik word ook maar zwanger denk
:
Nee, toch maar niet![]()
"Noot stevig beet pakt en een knuffel geeft"quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja maar zwanger zijn is toch niet moeilijk? Je hoeft neits te doen, baby groeit vanzelf![]()
*wegrent voor Quinny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |