Whahahahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk om te leven zonder ruggegraat Gijs?
Ik weet het.. heb geen rede om me druk te maken, maar je kan hier alles verwachten eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... je bent opzeker de hardst werkende nietsnut die ik ken ... maak je geen zorgen!!
Tja... Cho is een eigen leven gaan leiden he... ik moest hem los latenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
Belangrijkste vraag is: kan je hem hebben?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
Kheb zo functioneringsgesprek.. en hoewel ik die vent ga opeten als ie ook maar iets te kankeren heeft, ben ik toch vrij zenuwachtig inene
Ja makkelijk, hij is drie koppen kleiner dan mij, ik hang hem met zn neusvleugel over mn trekhaak heen en rij zo naar huis na mn gesprek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag is: kan je hem hebben?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahaha
Heerlijke disses weer naar elkanders....... zo zie ik het graag bij de Gijsjes...
Stelletje klootzakken allemaal
Gijs, waar haal je nu dan je "eigen" mening vandaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tja... Cho is een eigen leven gaan leiden he... ik moest hem los laten![]()
Comeback +5quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, waar haal je nu dan je "eigen" mening vandaan
Kut voor je..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:25 schreef Bastard het volgende:
Ja makkelijk, hij is drie koppen kleiner dan mij, ik hang hem met zn neusvleugel over mn trekhaak heen en rij zo naar huis na mn gesprek.
Maar belangrijkere vraag, is dat een juiste carriere move?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
Ik ga maar eens een peukie roken...
JA JA IK WEET HET JA BESPAAR JE DE TIKKEN
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om mn reputatie meteen weer even wat op te vijzelen:
Ik doe het wel met iconsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
Ik ga maar eens een peukie roken...
JA JA IK WEET HET JA BESPAAR JE DE TIKKEN
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, waar haal je nu dan je "eigen" mening vandaan
Kut voor je..
Thanks Gijs.. voel me nu meteen al een stuk beter in mn schoenen staan.quote:
Is een gijs homo ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en nog zal je het niet aanpassen he
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks Gijs.. voel me nu meteen al een stuk beter in mn schoenen staan.
ligt dus toch aan Choquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:
he gijsje !!![]()
hoe is ie nou ? hoop dat je het voor elkaar kan krijgen dat we elkaar gewoon kunnen horen tijdens farcry.
Ja ligt idd aan cho. Soos kan hem ook niet horen.quote:
Soos hoort mij wel maar met de Wanadoo provider.... met die andere provider niet. Ik ben bezig om poort 88 en 3074 door te zetten naar het vast ingestelde ip adres van de Xbox. Wordt vervolgtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ja ligt idd aan cho. Soos kan hem ook niet horen.
Dus ik neem aan dat jij hem ook niet kan horen ?![]()
nope, wel lekker rustig eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ja ligt idd aan cho. Soos kan hem ook niet horen.
Dus ik neem aan dat jij hem ook niet kan horen ?![]()
er is niemand anders die dat kan overnemen?? Of zijn ze met zn tweeën?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Angeliek word net gebeld door der baas, schijnbaar is er een collega zwanger ( nu 13 weken) en die kan daarom de nachtdienst niet meer draaien met oud en nieuw![]()
Nu moet zij die dienst draaien
Sinds wanneer kan je geen nachten meer draaien als je 23 weken zwanger bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |