Oh die types.... die zijn het ergstquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag die vent gister op AT5. Is dus gewoon een blanke Nederlander. Zelfde soort figuur die vroeger de Duitsers hielp bij het oppakken van Joden.

Nee, wel een nekschot. Zo gingen ze vroeger ook met landverraders om.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:01 schreef Bastard het volgende:
Je gunt hem ook wel een modderstroom wa?

Ow ja, en deze.quote:

Ik weet het maar het moestquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
*PROESTY*
*SNOT OP MOET HALEN*
Das wel een beetje hard GIJS!!![]()
![]()

Ik wil het eigenlijk niet weten hoor Gijs.. maar je hebt zeker een beste financiele tegenvaller gehad ofzo dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, en deze.
Nieuwe auto
Vakanties

Je komt er wel uit Gijsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, en deze.
Nieuwe auto
Vakanties

Jawel hoor. Als je uitdeelt moet je ook kunnen ontvangen vind ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet het maar het moest![]()
![]()
Strol kan wel tegen een hard grapje... hij post ook harde dingen !

Nee, wil het je wel vertellen maar niet op Fok!. Ik stuur wel even een mailtje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:04 schreef Bastard het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet weten hoor Gijs.. maar je hebt zeker een beste financiele tegenvaller gehad ofzo dan?
Verhuiskosten moet je terug betalen ofzo?

Jouw post:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Scherp +8
Hard +10
Medelevend -4

-editquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, wil het je wel vertellen maar niet op Fok!. Ik stuur wel even een mailtje.

Goed hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jouw post:
Nuttige info -2
Coole opmerking 3
wat te zeggen willen hebben maar niet weten wat: +12

Wie is Claudiu? Klinkt gay.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Over mailtjes gesproken, stuur naar 4 man een mailtje, krijg er 11 terug

Monitor weerspiegelt veel he, met deze zon?quote:

quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Monitor weerspiegelt veel he, met deze zon?

Ik kan het me voorstellen hoor... dat je ook anders naar dingen gaat kijken, als je een kindje krijgt..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd al meer een gevoelsmens geweest hoor denk ik.
Misschien dat ik nu meer zeg wat ik eigenlijjk voel.. dat kan wel wezen.

Ja en nog zal je het niet aanpassen hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:07 schreef -Struikrover- het volgende:
Over mailtjes gesproken, stuur naar 4 man een mailtje, krijg er 11 terug

Gijs... je bent opzeker de hardst werkende nietsnut die ik ken ... maak je geen zorgen!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
Kheb zo functioneringsgesprek.. en hoewel ik die vent ga opeten als ie ook maar iets te kankeren heeft, ben ik toch vrij zenuwachtig inene

Om mn reputatie meteen weer even wat op te vijzelen:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen hoor... dat je ook anders naar dingen gaat kijken, als je een kindje krijgt..
Maar hoe dan ook... je blijft een klootzak natuurlijk

Hahahahaha...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om mn reputatie meteen weer even wat op te vijzelen:
Hoe is het eigenlijk om te leven zonder ruggegraat Gijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |