Bron : FPquote:De twee jonge Assenaren die zaterdag werden opgepakt omdat ze een ei richting koningin Beatrix hadden gegooid, blijven in voorlopige hechtenis. De politie beschouwt de daad van de 17- en 18-jarige als een misdrijf tegen de koninklijke waardigheid. De verdachten kunnen hiervoor een celstraf van maximaal 7,5 jaar krijgen.
Het motief van de vrienden is nog niet duidelijk. Evenmin is bekend wie van de twee het ei gegooid heeft. Volgens een politiewoordvoerder loopt het onderzoek nog. De koningin en haar gezelschap werden gisteren tijdens een werkbezoek aan Drenthe onthaald met het ei. Beatrix werd daarbij overigens niet geraakt. Wel zou iemand uit haar gezelschap spatjes op de kleren hebben gekregen
Ah, het Yildiz-syndroom..quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron : FP
als je iemand vermoordt krijg je zelf 3 jaar cel
de nederlandse wetregeling is triest7,5 jaar cel
![]()
deze jongens zijn helden ze laten zien dat de veiligheid niet deugt ze konden zelf een handgranaat gaan goien
jep alleen Yildiz moest 1 dag de bak in deze jongens blijven vastzittenquote:
Bea gaat niet met de trein.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:09 schreef Meki het volgende:
jep alleen Yildiz moest 1 dag de bak in deze jongens blijven vastzitten![]()
zo iets?quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:04 schreef Meki het volgende:
[..]
[max 20 jaar of zo iets]
![]()
[max 7.5 jaar wegens invloed op de ambt]
deze jongens zijn helden ze laten zien dat de veiligheid niet deugt ze konden zelf een handgranaat gaan goien
[nee, nee ik heb niets gestolen, ik heb alleen aangetoond dat uw voorportal niet ramkraak bestendig was]
Is Bea dan een andere soort mens dan ons ??quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:30 schreef Pikkebaas het volgende:
7,5 is maximaal. Dan hadden ze raak moeten gooien.
Ik vind het wel goed. Laat ze maar beseffen wat ze hebben gedaan. Je gaat niet zomaar een ei naar de majesteit gooien.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:30 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het wel goed. Laat ze maar beseffen wat ze hebben gedaan. Je gaat niet zomaar een ei naar de majesteit gooien.
ik heb het ergens gelezenquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:37 schreef MetalMessiah het volgende:
[..]
zo iets?
ps: net als bij de executie van fortuin wordt er rekening gehouden bij de stafmaat wat de mogelijke invloed van een daad is op de samenleving. De koningin is de ambassadeur van NL en daarmee gaat dit verder dan een gewoon ei.
Nee, ze is 'koningin', hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Is Bea dan een andere soort mens dan ons ??
ze doet net als jij hetzelfde behoeftenze is gewoon net als jou
dat is haar (bij) baan ze is een mensquote:
Als je het nog niet doorhad; ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:42 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is haar (bij) baan ze is een mens
als ik een ei naar jou gooi dan krijg ik toch geen max. 7.5 jaar cel dan gooi jij die ei terug
dus Bea moet wraak nemen ze moet de ei teruggoien![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je het nog niet doorhad; ik ben het helemaal met je eens.
Ze had toch zo'n koninklijke trein ooit?quote:
Ambassadeur?quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:37 schreef MetalMessiah het volgende:
[..]
zo iets?
ps: net als bij de executie van fortuin wordt er rekening gehouden bij de stafmaat wat de mogelijke invloed van een daad is op de samenleving. De koningin is de ambassadeur van NL en daarmee gaat dit verder dan een gewoon ei.
Was die niet geleend van haar nicht uit Lombardije?quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze had toch zo'n koninklijke trein ooit?
Reed ze met Konginnendag mee heen en weer.
Klopt, maar ze stapt vast niet tussen het gepeupel op Centraal in die trein.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:12 schreef yvonne het volgende:
Ze had toch zo'n koninklijke trein ooit?
Reed ze met Konginnendag mee heen en weer.
Als deze randdebielen niet rondliepen was die hele beveiliging ook niet nodig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:04 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Behalve dat ze op dat moment haar functie uitvoerde. Al is de koningin natuurlijk 24/7 in functie. Net zoals je ook niet ongestraft een politie agent kan uitschelden want dat is belediging van een ambtenaar in functie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Is Bea dan een andere soort mens dan ons ??
ze doet net als jij hetzelfde behoeftenze is gewoon net als jou
Dr outfits, dat zijn pas aantastingen op elke waardigheid..quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:53 schreef Mwanatabu het volgende:
"Aantasting van de koninklijke waardigheid"
Dan mag Bea zelf ook gaan zitten, met dr banketjes met oorlogsmisdadigers, criminelen en dictators om dr paleisjes. Of is jezelf ongeloofwaardig maken geen aantasting van de "koninklijke waardigheid".
Trut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |