Natuurlijk mag hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als het mag lijkt het me wel gezelig ja![]()
Dan ben je natuurlijk wel verplicht nu en dan een vraag te beantwoorden in FMT.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als het mag lijkt het me wel gezelig ja![]()
HAHAH, ja dat wel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dan ben je natuurlijk wel verplicht nu en dan een vraag te beantwoorden in FMT.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ geeft iedereen dubbele punten![]()
Volgens mij weet ik diequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:47 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HIer zijn we... :
Fok! Movie Trivia - Oktober 2005 XIV
Moet ik dat nu doenquote:
Neem eenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:25 schreef Sokolsky het volgende:
Sta ik vol goede moed op... is er geen Triviatopic! Heb op slag een ochtendhumeur.
Je bent nu daarmee bezig neem ik aan...? Het blijft erg lang stil...quote:
zal ik zo dan maar een nieuwe openen als Emaikel het niet doet...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Mennosson het volgende:
Koffie smaakt niet zo goed zonder FMT!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:41 schreef RuneRose het volgende:
I kkan het nu wel ff doen
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:43 schreef Sokolsky het volgende:
Rare snuiter die Maikel.
Ik was aan het onbijten excusesquote:
Ah okequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik was aan het onbijten excuses![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weer een goeie Fok!-Levens les geleerd
Das weg geloof ik...er was nooit iemand...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:56 schreef RuneRose het volgende:
Waar is dat FMT IRC kanaal eigenlijk, als ik het join op de fok server is het helemaal niet geregistreerd ofzo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:58 schreef Sokolsky het volgende:
Die is opgeheven. Intre moet 'm alleen nog een keer uit de OP halen.
Sheri: mag ik Tracy weer terug? Ik kan hier niet aan wennen...
Tracy Chapman bedoelt ie denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:01 schreef Sheridana het volgende:
Zo beter?
Een vraagje....wie is Tracy?
Ik dacht echt dat op die oude avatar Tracy Chapman stondquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:01 schreef Sheridana het volgende:
Zo beter?
Een vraagje....wie is Tracy?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:04 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat op die oude avatar Tracy Chapman stond![]()
Que Shera, Sheraaaaaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach die is schattig! Die moet je houden Sheri! Of is het Shera?
Aan zo'n statement hebben we natuurlijk niets. Bewijzen willen we zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:07 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nope, just lil' ol' me....
Maar als je die foto in het groot ziet, is het echt geen Tracy!! Hoop ik...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Aan zo'n statement hebben we natuurlijk niets. Bewijzen willen we zien.
Met je sig erboven lijkt het net of je sinds die leeftijd al op FOK! komt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Que Shera, Sheraaaaa
Sherida....
Oke, deze houd ik voorlopig
Ja, geinig he?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met je sig erboven lijkt het net of je sinds die leeftijd al op FOK! komt.![]()
De langst actieve fok!ster ever!quote:
En wij mannen zonder de enige vrouw in FMT..... TM is er ook al een tijdje niet.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:43 schreef Sheridana het volgende:
ik hoop dat ik het overleef...een week geen FMT....
Oei...inderdaad....wat zal er van jullie worden...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En wij mannen zonder de enige vrouw in FMT..... TM is er ook al een tijdje niet.....![]()
Laten we het hopen....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:51 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oei...inderdaad....wat zal er van jullie worden...?
Misschien komt TM gauw terug...
En Wyccie is er nog...
Wyccie was er gisteren(vandaag) nog!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
En wij mannen zonder de enige vrouw in FMT..... TM is er ook al een tijdje niet.....![]()
Moet ik haar weer vermanend toespreken...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laten we het hopen....
Oh ja Wyccie is er nog.....De dame die een vendetta tegen mij heeft.....
![]()
Ze hoort niet bij de babes of FMT. Dat zijn Sheri, TM en BB.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wyccie was er gisteren(vandaag) nog!
Maar ja, ik heb geen idee of dat een lekker ding is of niet.
Dat vraag ik me van jullie nou ook altijd af....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wyccie was er gisteren(vandaag) nog!
Maar ja, ik heb geen idee of dat een lekker ding is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |