Ews?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:22 schreef Monidique het volgende:
*ews*
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:18 schreef stefmans het volgende:
weet iemand de politieke verhoudingen 1ste en 2de kamer
linkquote:De Eerste Kamer controleert de werkzaamheden van de Tweede Kamer. Als in de Tweede Kamer een wetsvoorstel is aangenomen, gaat deze voor behandeling naar de Eerste Kamer. De Eerste Kamer mag echter geen veranderingen in het voorstel aanbrengen. Zij keurt het voorstel goed of af. De Eerste Kamer vergadert eens per week, op dinsdag.
De Eerste Kamer heeft als controleorgaan 4 rechten
1. Het recht van interpellatie (mondeling vragen aan de minister stellen)
2. Het enquêterecht (nog nooit gebruik van gemaakt door Eerste Kamer)
3. Het vragenrecht
4. Het budgetrecht
Zie je SK als rechts?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Drie rechtse mods - het wordt zo langzamerhand wel een taaie strijd
Waar hebben wij mensen die het zo goed voor hebben met Nederland dat aan te danken????
Je kan hem onmogelijk links noemen. Hij hoort bij de rechtervleugel van de middenpartij die PvdA heet.quote:
Als ze hem al willen schoppen dan kan hij beter in NWS dan in POL. Maar daar loopt al een "Irak na de oorlog-topic".quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:56 schreef Speth het volgende:
War Corperatism
Kan daar niet reageren, maar: schop het gewoon terug als ze die onzin hier weer heen verplaatsen.
Het is een polltopic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als ze hem al willen schoppen dan kan hij beter in NWS dan in POL. Maar daar loopt al een "Irak na de oorlog-topic".
In mijn ogen is het gewoon de zoveelste conspiracy theorie. Als ze hem terugschoppen, sluit hem dan iig, of schop hem elders heen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een polltopic.
De openingspost is brak, het filmpje is weinig informatief maar het onderwerp is politiek.
De stelling is dat het militair-industrieelcomplex eigen belangen heeft in het produceren en verkopen/kopen van wapens en dat dit samenvalt met de amerikaanse politici die op een soort wereldominantie uit zijn.
Ex-president en exgeneraal Eisenhower was de eerste die deze drijfveren van het militair-industrieelcomplex benoemde in zijn afscheidsrede als president.
Dat zou ontzettend respectloos naar topic starter zijn, vind je zelf ook niet ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:56 schreef Speth het volgende:
War Corporatism
Kan daar niet reageren, maar: schop het gewoon terug als ze die onzin hier weer heen verplaatsen.
Er worden wel vaker topics gesloten omdat ze niet relevant zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zou ontzettend respectloos naar topic starter zijn, vind je zelf ook niet ?
Mocht een topic verplaatst worden gebeurd dat doorgaans in overleg met de moderator(s) van het andere subforum.
Veel politiek gebabbel/analyse is speculatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:45 schreef Speth het volgende:
Er worden wel vaker topics gesloten omdat ze niet relevant zijn.
Bottom line is dat het hier gewoon niet hoort, er valt niet serieus over te discussieren aangezien het allemaal zinloze speculatie is.
Er is voor beide fora wat te zeggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wel of niet waar zijn interessante vragen die horen in POL.
Wat heeft dat nu te maken met mijn vorige posting ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:55 schreef sizzler het volgende:
Hoe serieus neem je dit account eigenlijk nog?
Politieke debatten gaan over feitelijke zaken enerzijds (hoeveel moeten we investeren in blabla), en over ideologische zaken anderzijds, eventueel met elkaar gecombineerd. Wat deze figuur heeft gedaan is een groep aanwijzen, beschuldigen van een aantal zaken zonder daar bewijs voor te hebben, om vervolgens het zelfbedachte etiket "War Corporatism" erop te plakken. Daar heeft 'ie vervolgens zijn 1337 flash skillz op losgelaten om het geloofwaardiger te laten lijken dat het is. Meer is het niet. Je kan natuurlijk wel over het belang van de oorlogsindustrie bij oorlogen in het algemeen discussieren, maar doe dat dan met een andere OP waar wat serieuzere mensen opaf komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu te maken met mijn vorige posting ?
Is dat een manier om kritiek op je beslissing af te leiden ?
Ook al is het een complottheorie, er zitten voldoende aanknopingspunten voor politieke debatten.
Die heb ik niet gezien, maar in mijn ogen moeten alle conspiracy topics gewoon dicht. Het is niet wetenschappelijk, en een beetje intelligent mens heeft er niets aan, het trekt alleen maar de verkeerde mensen aan.quote:Een echte complottheorie noem ik dat topic over 9-11 die is blijven staan.
Waarom dan niet dit topic?
Idd, dubbel. Tegelijk maar even de topictitel van het topic van vhiper geupdate, omdat het al het zoveelste dubbel-topic is over dit onderwerp.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:43 schreef sigme het volgende:
Dubbel
Burka verbieden??? was later, was ook min of meer gestopt, maar is nu toch weer actief
Vhiper was eerder met Verdonk wil burka's verbieden en die loopt ook prima, maar de titel is minder opvallend denk ik.
Twee vind ik een beetje teveel van het goede, laat de mods maar kijken welke ze willen houden of ze eventueel bij elkaar gegooid kunnen wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:43 schreef sigme het volgende:
Dubbel
Burka verbieden??? was later, was ook min of meer gestopt, maar is nu toch weer actief
Vhiper was eerder met Verdonk wil burka's verbieden en die loopt ook prima, maar de titel is minder opvallend denk ik.
Your wish is my command.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
www.vervroegdeverkiezingennu.nl
SPAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |