Misschien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:08 schreef luciano het volgende:
Ik weet niet precies wat er allemaal gebeurt is vandaag , maar op de officiele pagina's wordt gesproken over het feit dat er in de tuin door joost gezocht is naar iets , en dat het niet alleen om datgene gaat wat over de schutting is gegooid , maar dat het met het geld van roel te maken heeft , dat hij in een plantenbak heeft verstopt .
Roel zit blijkbaar nu te wachten to iedereen naar bed gaat , om het geld weer te verplaatsen als het nog niet gevonden is door joost ..... maar dido ligt natuurlijk ook nu in de tuin ........ ogen en oren goed open houden vannacht streamertjes ....
Mijn liefde is onbegrenstquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
De Tanja-haters zijn inmiddels een stuk genuanceerder geworden hier.
De Tanja-adepten nog niet, zo te lezen.![]()
Was de fiets nog heel?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vader is gewoon van zijn fiets gevallen en overleden.
Ga maar in R&P janken.
Dat was het ja... hehe wat die Menno dus met pokeren bedoelde was?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Titanic reclame ging over een auto met een kist er achter op... die steeds er af dreigde te vallen... hij kwam toch goed aan en werd op een schip getakeld... toen het schip wegvoer stond er achter op : Titanic.
Lieske leek me echt een enig kind.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:13 schreef arneaux het volgende:
Bij Linda mag je de wijn niet eerst proeven in haar restaurant. Linda werkt in een A1 Hotel Restaurant.
En Lies dr zus doet de hogere hotelschool.
Geen idee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:15 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske leek me echt een enig kind.
is haar zus ouder of jonger?
Roel heeft zelf al gezegd... zolang die alleen bier drinkt is er niks aan de hand... hij moet alleen geen rose gaan drinken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:14 schreef luciano het volgende:
Roel is bij lange na nog niet dronken , hij is veel te alert en zijn taalgebruik is dan wel seksistisch , maar verre van dronken zoals de andere keren , hij praat te helder over allerlei onderwerpen , dus ik denk dat hij zeker als laatste wil gaan slapen ...
Geloof je het nietquote:
Dat kan men niet ruiken. En als je je hier iets persoonlijk aan gaat trekken, ligt het probleem toch echt bij jezelf, dus val ons daar dan niet mee lastig,maar reageer gewoon niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:09 schreef kavu het volgende:
[..]
mischien vat ik het te persoonlijk op maar als je vriendin is overleden na een lang ziekbed zoals bij mij het geval is valt zo'n opmerking heel slecht en dan wordt ik zelfs woest!
Ja, daar heeft de ex van mijn zus nog jaren op gereden.quote:
Volgens mij ouder dacht ik me te herinneren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:15 schreef Wup het volgende:
[..]
Zus is ouder.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:15 schreef Wup het volgende:
[..]
In de film Titanic worden er kaartjes gewonnen voor een reis met de Titanic door een spelletje pokeren. Ik denk dus dat hij dat bedoelde.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat was het ja... hehe wat die Menno dus met pokeren bedoelde was?![]()
![]()
schakel je net in?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:14 schreef luciano het volgende:
Roel is bij lange na nog niet dronken , hij is veel te alert en zijn taalgebruik is dan wel seksistisch , maar verre van dronken zoals de andere keren , hij praat te helder over allerlei onderwerpen , dus ik denk dat hij zeker als laatste wil gaan slapen ...
Mag het ook allebei zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet niet wat ik irritanter vind:
de GNA GNA GNA GNA GNA van Sjankwal... of
de echt echt echt echt echt van Lieske![]()
![]()
NIKS maar dan ook NIKS is ergerlijker dan het GNA GNA GNA van Sjankwal...quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet niet wat ik irritanter vind:
de GNA GNA GNA GNA GNA van Sjankwal... of
de echt echt echt echt echt van Lieske![]()
![]()
Die smeekt om aandacht daarbuitenquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:17 schreef Greetings het volgende:
LOL Dido ligt nog steeds buiten.... die zal wel verkouden zijn de komende dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |