Helemaal vergeten dat het dubbelepuntentopic is!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:46 schreef wyccie het volgende:
Trouwens.... Menno heeft twee punten verdiend...dus als Sheri zo terug is, moet ze dat maar even wijzigen.
Excusses, ik had deze post over het hoofd gezien, maar is helemaal goed,quote:
Volgende keer niet meer doen....dan kan ik het goede antwoord eerder jattenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef Chielus het volgende:
Excusses, ik had deze post over het hoofd gezien, maar is helemaal goed,
dan was je te laat geweest, ik had al Full metal jacket gezegdquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer doen....dan kan ik het goede antwoord eerder jatten![]()
Als Chielus het antwoord van Menno eerder had bevestigd, dan had ik in mijn post voor die van jou dat er natuurlijk al bijgezet.... jij wist A League of their own nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:04 schreef ranja het volgende:
[..]
dan was je te laat geweest, ik had al Full metal jacket gezegd
Alleen in correct nederlands gestelde vragen worden beantwoord.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef Mennosson het volgende:
Welke films? Alleen volledige antwoorden wordne beloond
Ik dacht dat dat Kirsten Dunst was... zag al wel de naam Brandon inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:17 schreef Sheridana het volgende:
6 = Boy's don't Cry...denk ik..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:13 schreef wyccie het volgende:
1. Braveheart
2. Fargo
3. Multiplicity
4. What's eating Gilbert Grape
5. Erin Brockovich
6. Boys don't cry
Sorry mensen, moest van ict even uitloggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Sheridana het volgende:
1: Braveheart![]()
2: Misery![]()
3: Pulp Fiction![]()
4 ?
5: Erin Brockovich![]()
6: Boys don't cry![]()
quote:
quote:1. Braveheart
2. Misery
3. Pulp Fiction
4. Natural Born Killers?
5. Erin Brockovich