Het lijkt idd enigszins op gang te komen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
k heb eindelijk het idee dat er een beetje vaart in t spel komt
dat moet vakerquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef Bruce117 het volgende:
Hehe, eindelijk komt Roosook weer eens in beeld.
Wanneer kwam roos dan? Net ne de reclame, voor de proef van joos en patrick? Ik heb haar dan gemist, toen stond koefnoen nog aan. Aaaah, zo fijn dat de publieke zenders NIET meedoen aan de gezamenlijke reclameblokken, om het zappen te voorkomen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef Bruce117 het volgende:
Hehe, eindelijk komt Roosook weer eens in beeld.
Ik vond die laatste proef tussen Josephine en Patrick wel aardig. Het idee met de drie wachters van Rang Nok maakt het allemaal ook wat leuker.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar dat spel. Serieus. Toren van Pisa voor debielen. Wanneer komt er eens een leuk, spannend spel als in Expeditie Robinson? We zien die kandidaten alleen maar zitten en babbelen. Spanning! Sensatie! Intrige!
En dat levenswiel. Serieus. Wanneer komt er eens een leuke, spannende executie als in Expeditie Robinson? We zien de kandidaten alleen maar tactisch aan een wiel draairen. Spanning! Sensatie! Intrige!
Inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:27 schreef Setambre het volgende:
Whahahahahahhaha echt een kneus die Lex
"Ik kan niet winnen, dus ik ga 'zelfstandig' maar naar huis"
Prutser!
Dat gevoel raakte ik weer kwijt toen er werd verteld dat er nog vijf kansen volgden voor de mensen op Koh Muk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
k heb eindelijk het idee dat er een beetje vaart in t spel komt
Wel mooi dat mensen altijd andere dingen zoeken om de schuld te geven van hun verlies.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat gevoel raakte ik weer kwijt toen er werd verteld dat er nog vijf kansen volgden voor de mensen op Koh Muk.
Maar wel een leuke aflevering gisteren, uiterst vreemd dat Josephine het voor elkaar om naar niveau drie te kunnen. Maar ze is gelukkig alweer terug.
+1 treffend.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:48 schreef Setambre het volgende:
Josephine, de broodmagere zululip
Ach, een random search op Google en je weet het al.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:19 schreef Molline het volgende:
Waarom krijg ik toch steeds meer het idee dat dat hele mysterie helemaal niks voorstelt en dat we straks na afloop met een enorme kater blijven zitten???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |