HAHAhahahahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:11 schreef -Numlock- het volgende:
Waarom hebben joden zo'n grote neus?
Er is weer frisse lucht.
quote:Op woensdag 8 januari 2003 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
Welkom bij de Frequently Asked Questions (F.A.Q.) van het Klaagbaak forumWaar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
ow ik dacht de grote neusgaten krijgen vanwege de actie op je avatarquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:11 schreef -Numlock- het volgende:
Waarom hebben joden zo'n grote neus?
Er is weer frisse lucht.
Klagen over het bedreigen van mede users valt HIER niet onderquote:
Smoel houden, kutjong.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
post zinnig of post niet in mijn topiques![]()
okquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:40 schreef haagse_elfje het volgende:
static bedoelde het goed
wow i'm impressedquote:
takes one to know onequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:45 schreef Clementiet. het volgende:
Ophoeren aandachtshoer.
eensch, ik ben den Nederlandschen taal een schandequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:48 schreef Dirktator het volgende:
Dreigmails vanwege uitlatingen op FOK! ontvangen, is een trieste zaak, evenals jouw spelling. Aan beide dingen kan wat gedaan worden.
Je wilt neukpunten scoren?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:08 schreef Het_hupt het volgende:
Een beetje laat, weet ik.
Ik erger mij er aan dat een Fok! vriendin van me dreigmails krijgt van wege:
1). Zei een niet als te snuggere meid er op wijst dat hakenkruizen "not done" zijn, en daar een topique over start.
2). Ze van Joodse afkomst is, en daar de misselijkste en discrimineerende grappen cq. opmerkingen over worden gemaakt![]()
hier kan ik mij verrot aan ergeren, mensen die dat doen verdienen in mijn ogen een perm ban![]()
zo dat lucht op![]()
quote:
see 4 urselfquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:14 schreef Tim2005 het volgende:
Verberg je e-mail adres in je profiel? :S
gewoon even aangifte doen bij de Polizeiquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:16 schreef cheqy het volgende:
Eens met Het_hupt. Ik vind een mede user een dreigmail sturen een laffe, asociale en zwakzinnige daad.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:08 schreef Het_hupt het volgende:
2). Ze van Joodse afkomst is, en daar de misselijkste en discrimineerende grappen cq. opmerkingen over worden gemaakt![]()
euthenasie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:48 schreef Dirktator het volgende:
Dreigmails vanwege uitlatingen op FOK! ontvangen, is een trieste zaak, evenals jouw spelling. Aan beide dingen kan wat gedaan worden.
Dat topique is nochtans gesloten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh
'k vind het gewoon zielig en laf dat men gaat dreigen via E-mail![]()
wees dan een kerel, en plaats je reacties in het topique![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |