Het handigst is dus wellicht dat mensen vanuit de richting Utrecht en Nijmegen en zo dus allemaal al verzamelen voor die buslijn 168 van BBA. Je neemt op Station Den Bosch de uitgang naar de stad, dus niet naar de toren van Van Lanschot Bankiers.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:37 schreef Weemz het volgende:
Zeg... Ik ga zo:
Vertrek: 09:47
Van: Utrecht Centraal Station, Spoor 15 a
Naar: Den Bosch Centraal, Spoor 7
Aankomst: 10:15
Hoe: Intercity richting Eindhoven
---
Vertrek: 10:15
Van: Den Bosch Centraal, Spoor 7
Naar: Bushalte Eftelingbus
Aankomst: 10:21
Hoe: Lopen (6 min)
---
Vertrek: 10:25
Van: Bushalte Eftelingbus
Naar: Efteling
Aankomst: 10:55
Hoe: Bus 168 (BBA, richting kaatsheuvel)
... naar de Efteling woensdag. Wie gaat er mee?
Zélfs Des gaat mee... !!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien JACKIE BROWN op mijn haar is uitgeslagen als ZWART MET EEN BRANDWEERRODE GLOED ga ik definitief NIET mee
Ow, daar stond ik al
Deze saaie doos moet werken poepeledokie! Vrij vragen kan misschien..... o nee..... ik bedenk me net dat de forecast er donderdagochtend om 6:00 in moet zitten...quote:
Mja.. maar dán lopen er hordes kleine kinderen door het park..quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze saaie doos moet werken poepeledokie! Vrij vragen kan misschien..... o nee..... ik bedenk me net dat de forecast er donderdagochtend om 6:00 in moet zitten...
Oooowww, en ik WIL wel heel graag mee. ECHT!
Ik heb vrrrdddgrgrnnnnvvv de hele week van de 24e vrij!
De vakantie van het zuiden is 1 week eerderquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. maar dán lopen er hordes kleine kinderen door het park..
Gelukkig nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vakantie van het zuiden is 1 week eerder
de week van de 24e is voor Noord Nederland.
Iew,. vol met boven de rivieren aso kut kindjes!
Gaat therockstar ook?![]()
Ga dan in ieder geval mee uit eten!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Deze saaie doos moet werken poepeledokie! Vrij vragen kan misschien..... o nee..... ik bedenk me net dat de forecast er donderdagochtend om 6:00 in moet zitten...
Oooowww, en ik WIL wel heel graag mee. ECHT!
Ik heb vrrrdddgrgrnnnnvvv de hele week van de 24e vrij!
dat wou ik zelf zeggenquote:
Help me herinneren dat ik ze een lintje geefquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat wou ik zelf zeggen![]()
![]()
mama is lief en doneert.. en papa zit er met de neus bovenop maar heeft niet door dat ik wat extra krijg
ik zal morgen in Den Bosch even op onderzoek uitgaan naar de definitieve vertrekplaats van 168quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef Andyvie het volgende:
En 10.25 bij de 168 vind ik prima (die vertrekt van een achteraf perronetje, niet waar de overige bussen vertrekken, perron S geloof ik)
quote:
Het is voor jou 35 minuten rijden, dus je hebt na je werk nog 25 optut-minutenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat wou ik zelf zeggen![]()
![]()
mama is lief en doneert.. en papa zit er met de neus bovenop maar heeft niet door dat ik wat extra krijg
ik heb nog geen flauw idee, ik moet iig over Deventerquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Even een vraagje voor de OV'ers. Wie rijdt er over Arnhem en wie via Utrecht?
Nee.. ze wil niet mee.. laat 't maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is voor jou 35 minuten rijden, dus je hebt na je werk nog 25 optut-minuten.
Ze wil wél mee, maar heeft alleen een duwtje in de rug nodigquote:
De vraag is alleen: waar duwt ie dan mee?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ze wil wél mee, maar heeft alleen een duwtje in de rug nodig.
Misschien mag JIJ dat duwtje wel geven?!
Daar kom je wel achter in de nattedroomvluchtquote:
Utrecht.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef Andyvie het volgende:
Even een vraagje voor de OV'ers. Wie rijdt er over Arnhem en wie via Utrecht?
neem d'r anders mee naar Nederlands grootste darkroom... Vogelrokquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter in de nattedroomvlucht.
Moet ik nou ALWEER met vlarp een darkroom in?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neem d'r anders mee naar Nederlands grootste darkroom... Vogelrok![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nou ALWEER met vlarp een darkroom in?!
Hoe laat wil je thuis zijn? reken op een reis van ongeveer 2,5 tot 3 uur reistijd naar wageningenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef Andyvie het volgende:
Euhmm, ik ga nog even bedenken of ik mee ga eten 's avonds. Als ik mee-eet ben ik namelijk erg laat thuis en dinsdag ben ik misschien ook al erg laat thuis (dan zit ik in Best). Voor wanneer moet het eten bekend zijn?
En 10.25 bij de 168 vind ik prima (die vertrekt van een achteraf perronetje, niet waar de overige bussen vertrekken, perron S geloof ik)
Dan zien we jullie wel voor de AH in Den Boschquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef Weemz het volgende:
Ik ook UtrechtDe trein rijdt weg om 09:47... Verzamelen bij 't vlaggetje om 09:30?
Kuttiming, mijn trein komt om 9:48 aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef Weemz het volgende:
Ik ook UtrechtDe trein rijdt weg om 09:47... Verzamelen bij 't vlaggetje om 09:30?
Het is krap 2,5 uur, maar eigenlijk wil ik rond 22.00-23:00 weer thuis zijn. Voor 23:00 moet ik rond 20:30 weer vertrekken. Nou ja, dan kan ik eigenlijk makkelijk nog wel meeeten, of niet?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hoe laat wil je thuis zijn? reken op een reis van ongeveer 2,5 tot 3 uur reistijd naar wageningen
Oeh! dus je bent geen twijfelkontje meer?!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:34 schreef xman het volgende:
Ok hebben jullie al kaartjes gekocht? Heb het net online gedaan via m'n creditcard. Ook gewoon 24 euro en dan kun je het zelf uitprinten of naar je toe laten sms-en.
Rond 11 uur was de bedoeling..quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef Cazman het volgende:
enne.....hoe laat spreken we af bij de efteling?
Nopequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oeh! dus je bent geen twijfelkontje meer?!
Ik sta er toch waarschijnlijk eerder dan julliequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rond 11 uur was de bedoeling..
anders moet je mij maar bellen of smsen. M'n nummer is nog steeds hetzelfde...
De groepskorting gingen we toch niet halen en aan de kassa is een kaartje duurder; student hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:19 schreef Andyvie het volgende:
O, als iedereen al een kaartje gaat kopen, dan doe ik dat ook wel. Helemaal als ik die via SMS krijg, want een papieren kaartje wil ik nog wel eens vergeten (uitprinten werkt niet, want ik heb geen papier)
Ik ga morgen eerst maar eens een gesprekje voeren met een loketiste van de NS, want ik ga een hele rare route maken heb ik het idee. Ede-Wageningen-Den Bosch 's morgens en Tilburg-Arnhem 's avonds...je zou zeggen dat daar wel iets op te verzinnen moet zijn qua kaartje toch?
Ik heb nu ook een kaartje. Nou alleen niet vergeten om mijn mobiel op te laden, want die is bijna leegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
De groepskorting gingen we toch niet halen en aan de kassa is een kaartje duurder; student he![]()
Volgens mij spreken de OV mensen zo'n beetje allemaal af in Den Boschquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:25 schreef Waxxer het volgende:
Vijf voor half elf in Tilburg, is dat vroeg genoeg?? Zo nee, neem dan even op een andere wijze dan via Internet contact met mij op.En bovendien kom ik dan als een zombie aan, hoor...
Hihihihihi
Lijkt me wel.. of anders na de kassa's, maar dat lijkt me niet echt een goed planquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik sta er toch waarschijnlijk eerder dan jullie. Tenzij ik me nest weer niet kan uitkomen natuurlijk. Wachten voor de ingang?
Niet echt. Daar is het al volgenoeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lijkt me wel.. of anders na de kassa's, maar dat lijkt me niet echt een goed plan
Scheelt een wachtrij bij de kassa. Ik betaal 'm met creditcard vanavond denk ik. En dan kaartje per smsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Niet echt. Daar is het al volgenoeg.
trouwens of dat je je kaartje elders verkoopt of bij de efteling maakt niet veel uit.
Ik kom met de sneltrein uit Arnhem, die zou rond een uur of half 10 in Utrecht moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:49 schreef Weemz het volgende:
Dus... Mensen via utrecht:
Zo rond 09:30 verzamelen bij het Trefpunt (bij de baluwe borden)
Waarom zijn sommige namen eigenlijk rood?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:57 schreef XMN8R het volgende:
En wat gaan we doen? Naar de Efteling op woensdag 12 oktober 2005
TUSSENSTAND: (meld het maar even als je in het verkeerde lijstje staat)
en VOORAL als je uit de onderste lijstjes naar het bovenste lijstje wil gaan!!!
Wie gaan er WEL mee? (14x) * gaat ook mee eten na afloop (9x)Vlarp (auto)
XMN8R (auto)
MysteryGuest (auto)
Wonderer (OV)
Cazman (fiets)
Stroekie (OV via Den Bosch)
Petre86 & vriendje
Wizarddragon
Andyvie (OV)
Creno (auto)
Ryan_R (auto)
Weemz (OV via Den Bosch)
Waxxer (OV)
Xman
Wie gaan er waarschijnlijk wel mee? (3x)Keizerpinguin
Blubberzwijn
CrazyDutchPunk
Wie gaan er NIET mee? (16x)Great_Expectations
Kugari-Ken
Remix
Joosteh
Timmah
error
Twoflower
Freek_mst
AnGahbar
Anne1982
TehRockstar
Ang3l
Sunjammer
Markie-Mark
Stuart.Allan.Jones & vriendje
Die rood gemarkeerd zijn, zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef Weemz het volgende:
[..]
Waarom zijn sommige namen eigenlijk rood?
heel goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:35 schreef wizarddragon het volgende:
Mensen die rood weergegeven staan, gaan na efteling ook ergens eten, toch?
Ik nietquote:
waar slaat dit nou weer op ????quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:04 schreef Etnische_Huivering het volgende:
Gaan jullie dan allen gezellig een kontneuk gangbang organiseren?
Dat is een mijnheer die bij niemand van ons bekend is, maar die hard aan het werk is om een stoer imago te krijgen.quote:
Jah zoiets moet het wel zijn...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is een mijnheer die bij niemand van ons bekend is, maar die hard aan het werk is om een stoer imago te krijgen..
Den ik.
Dat hij dat denkt.
Dan. Dus.![]()
Volgens mij vertelt hij nu giechelend aan zijn vriendjes "ik heb in een homo topic gepost, stoer he?" en zijn vriendjes geven hem schouderklopjes en snoep en zijn danig onder de indruk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is een mijnheer die bij niemand van ons bekend is, maar die hard aan het werk is om een stoer imago te krijgen..
Den ik.
Dat hij dat denkt.
Dan. Dus.![]()
Ja. Enzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Den ik.
Dat hij dat denkt.
Dan. Dus.![]()
Tijd voor een titelverandering!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo. Die meeting is geweest, dus nou kan ik hier ook weer meeposten met het oog op de vijfde HomoMeet?.
ja natuurlijk we moeten de voor oordelen wel hoog houden!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:04 schreef Etnische_Huivering het volgende:
Gaan jullie dan allen gezellig een kontneuk gangbang organiseren?
dit bovenste had eigelijk door mij gepost worden alleen Creno stond nog in gelogd foutjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef creno het volgende:
ja natuurlijk we moeten de voor oordelen wel hoog houden!!
Ga je de volgende keer gezellig mee?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |