abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31634037
Wat staat er op de bonus dvd?

Tien euro? Dan ga ik ook maar een bezoekje brengen aan de MM. Heb daar I've been expecting you en Sing when you're winning ook al zien liggen voor 8 euro. En aangezien ik die ook nog niet origineel heb en het weinig kost.. Wie weet.
pi_31635536
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Heb je de cd al thuis
Had hem ook gisteren in de brievenbus liggen

By the way, mensen hier ook al een mailtje gehad van het wijzigen van de robbie williams site? Hele nieuwe opzet van inner sanctu enzo, helaas betaald vanaf nu maar ach dan kun je wel kaartjes krijgen voor concerten voordat het gewone volk deze kan kopen zeg maar
pi_31657948
Wat een zaadplaat. Trippin is een tof nummer, de rest allemaal slappe liedjes. Misschien is het m'n stijl niet.
geen
pi_31662829
* Vicky heeft cd nog niet binnen.. morgen maar bij de brievenbus liggen

ben wel lid geworden van IS, goed initiatief!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31662910
http://www.robbiewilliams.co.uk/getmore/ als de cd niet genoeg voor je is
Yo, Willie. Burn the cat
pi_31662967
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 18:59 schreef bluzh het volgende:
LOL, is wel een lache filmpje.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31664716
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 18:48 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft cd nog niet binnen.. morgen maar bij de brievenbus liggen

ben wel lid geworden van IS, goed initiatief!
IS heb je verder vrij weinig aan denk ik. Op een shirt oid zit ik niet te wachten. En als hij echt drie concerten gaat geven kom je toch wel aan kaartjes...

Dat filmpje
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:47:14 #208
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_31673976
dat filmpje!... did he just ...
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_31674127
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 18:59 schreef bluzh het volgende:
Hij zit gewoon vol in beeld met zijn pik te spelen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_31674216
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:02 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Hij zit gewoon vol in beeld met zijn pik te spelen!
Dat is z'n vinger
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31674229
Pfheeewwww... ik schrok al! Ik dacht: Zijn ego is aanzienlijk groter dan zijn pik!
Nothing takes the past away like the future!
pi_31675146
Album is redelijk. Tripping is wel het beste nummer. Echte hits of classics hoor ik niet, maar het is ook weer niet slecht ofzo. Redelijk te pruimen album. 7/10.
pi_31701471
Het concert in Berlijn komt 1 december op tv, bij Veronica
pi_31703145
Ik heb em ook sinds vandaag en ik vind het best goed allemaal Vooral Make me pure is erg lekker
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:26:58 #215
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31703319
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:19 schreef zijle het volgende:
Vooral Make me pure is erg lekker
Ja, ik vind dat ook een goed nummer ook Trippin.
pi_31703550
Tripping moet ik juist erg aan wennen

Zal wel aan mij liggen aangezien hij op nr.1 staat
pi_31704072
Khad hem gisteren binnen, krijg nu dit van bol.com:

Beste klant,

Onlangs heeft u de nieuwe cd van Robbie Williams ‘Intensive
Care’ bij ons gereserveerd met bestelnummer: XXXXXXXXXXX
Vanwege onbekende oorzaak heeft u deze cd niet op tijd
bezorgd gekregen. Onze oprechte excuses hiervoor. Het
leveren van titels op de dag van release is een service die
wij zeer serieus nemen. Daarom bieden we u als compensatie
een cadeaubon aan ter waarde van ¤ 5,-. Deze kunt u
inwisselen bij een volgende bestelling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:43:07 #218
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31711554
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef zijle het volgende:
Tripping moet ik juist erg aan wennen

Zal wel aan mij liggen aangezien hij op nr.1 staat
Ik vind hem mooi.
dat kan goed aan jou liggen .
Maar ieder zijn smaak
pi_31730950
cd is nog niet binnen is gister pas verstuurd vanuit Engeland... raar dat dat maandag niet gedaan is...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31733357
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:12 schreef Vicky het volgende:
cd is nog niet binnen is gister pas verstuurd vanuit Engeland... raar dat dat maandag niet gedaan is...
Bij mij dus ook... toch wel jammer. Kan nog wel een paar dagen duren denk ik . Maarja, hebben we de cd+dvd wel voor maar 14,99 .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:42:37 #221
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31733423
idd, hier ook
Dan maar ff wachten, heb de meeste nrs toch al gedl
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_31736607
Het ziet er trouwens naar uit dat er voorlopig nog niet bekend wordt gemaakt waar en wanneer de concerten in Nederland zijn.
pi_31739177
Nee, dan had het al bekend gemaakt geweest denk ik. Zal nog wel een paar maanden duren.

Overigens blijk ik de cd toch wat slechter te vinden dan ik eerst dacht. Ik vind hem wel goed, maar heb hem eigenlijk nog amper geluisterd.
pi_31748621
Ik ben de cd eigenlijk al een beetje zat aan het worden en heb hem nog niet eens een week.

Hoe vaker hem ik luister hoe meer ik spread your wings een klassieker ga vinden maar ook hoe meer ik de rest niet zo geweldig vind eigenlijk. Ik mis ook iets bij dit album, al zijn andere albums hadden iets waardoor het een echt robbie album maakte, ik mis dat toch bij deze.

Wat mij betreft mag hij in ieder geval deze writing partner dumpen want ik vind escapology die hij grotendeels zelf heeft geschreven en de albums die hij samen met guy chambers heeft gemaakt toch een stuk beter.
pi_31752037
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef erikh het volgende:
Ik ben de cd eigenlijk al een beetje zat aan het worden en heb hem nog niet eens een week.

Hoe vaker hem ik luister hoe meer ik spread your wings een klassieker ga vinden maar ook hoe meer ik de rest niet zo geweldig vind eigenlijk. Ik mis ook iets bij dit album, al zijn andere albums hadden iets waardoor het een echt robbie album maakte, ik mis dat toch bij deze.

Wat mij betreft mag hij in ieder geval deze writing partner dumpen want ik vind escapology die hij grotendeels zelf heeft geschreven en de albums die hij samen met guy chambers heeft gemaakt toch een stuk beter.
Idd, er staan maar een stuk of 4 echte nummers op die nog niet gaan vervelen.
Spread your wings is zeker een van de beste, zoniet het beste nummer op het album.
Advertising space wordt ook een redelijk grote hit denk ik.
pi_31760626
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Bij mij dus ook... toch wel jammer. Kan nog wel een paar dagen duren denk ik . Maarja, hebben we de cd+dvd wel voor maar 14,99 .
dat wel...

cd komt ook nog eens bij mijn ouders in de brievenbus.. vergeten adres te wijzigen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31764039
Ik denk dat er moeilijk valt te zeggen wanneer de concerten in de vvk gaan. Kan pas volgend jaar zijn, maar november lijkt me waarschijnlijker. Net zoals bij de vorige tour. Bovendien is er nog een probleem, want het WK voetbal wordt deze zomer in ons nederige buurland gehouden en dan zijn dus alle stadions bezet. Komen er dus veel openluchtconcerten in parken of moeten we vooral tot de nazomer (zeg: augustus) wachten? Daarnaast is het nog even afwachten of heel Europa in 1 keer wordt genomen of dat er nog een najaartour komt. Ze zijn vast al druk aan het plannen en als ze er uit zijn gaan de kaartjes zsm in de vvk.

Edit: Hopelijk nu een uitgebreidere tour in Engeland, dan ga ik daar wel een kijkje nemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2005 20:38:32 ]
pi_31817897
Oke, ik heb Trippin nu al 300 keer gehoord, maar hij zingt dit toch niet?
quote:
All is wonderful in past life
Dreaming of the sun she warms
You should see me in the afterlife
Picking up this son who goes
Is het niet 'in pace life' (maar dat slaat eigenlijk nergens op) en de tweede zin 'dreaming of the son she wants' ?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_31819486
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:39 schreef Syrena het volgende:
Oke, ik heb Trippin nu al 300 keer gehoord, maar hij zingt dit toch niet?
[..]

Is het niet 'in pace life' (maar dat slaat eigenlijk nergens op) en de tweede zin 'dreaming of the son she wants' ?
All is wonderful in past lives (en hij zingt past alleen rekt het erg op)
Dreaming of the sun she warms
You should see me in the afterlife
Picking up the sons of dust
pi_31819830
Ahhhh tnx!

Nu kan ik tenminste GOED meeblèren
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:54:10 #231
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_31865752
Voorverkoop voor de Arena in 2006 start op zaterdag 19 november !!!!
(voor mensen die lid zijn van inner sanctum start deze al op 9 november)

(info van de Robbie Williams Newsletter)
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:02:35 #232
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31866011
We are excited to announce today that Robbie will be embarking on a much-anticipated world tour next year in the following confirmed countries:

Austria, Belgium, Denmark, England, France, Germany, Hungary, Italy, Netherlands, Scotland, South Africa, Sweden and Switzerland.

Dates and venues will be revealed here next Wednesday 9th November and tickets go on general sale from Saturday 19th November.
However, subscribers to the all-new Inner Sanctum have the opportunity to buy tickets from 9am GMT next Wednesday 9th November, 10 DAYS IN ADVANCE of the general sale. We have allocated a substantial proportion of tickets to Inner Sanctum subscribers and each subscriber will have the opportunity to make one purchase for up to 4 tickets for 1 date only from this allocation. Tickets will be available on a first come first served basis.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_31867799
Wie gaan zich nu toch inschrijven voor het IS?
pi_31867922
Zou wel handig zijn als ze dan ook de tourdata bekend maken.. Dan weet ik pas of ik kaartjes kan gaan halen..

Oh verkeerd gelezen, dat duurt nog een week.

[ Bericht 20% gewijzigd door JeroenV op 01-11-2005 15:27:28 ]
pi_31868513
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef partyyboyy het volgende:
Wie gaan zich nu toch inschrijven voor het IS?
Ik niet.. de concertkaarten zelf zijn al duur genoeg. Sowieso heb ik al geen credit card. En als je wel inschrijft weet je nog steeds niet 100% zeker of je wel aan kaarten kan komen. En daar heb je dan wel geld voor betaald
pi_31868629
Wat een slechte cd zeg, Intensive Care. Ik had na het horen van Trippin redelijke hog everwachtingen, maar Trippin vind ik ook echt het enige leuke nummer op de cd. Wat een zoutloze dertien-in-een-dozijn nummers en wat een saaie productie zeg. Verzin eens wat nieuws!
pi_31871658
Uiteindelijk vind ik hem niet heeel slecht, maar wel een van de minst goede die hij gemaakt heeft denk ik.
pi_31872211
Godver... Dan ben ik niet in Nederland als de kaartverkoop begint. En ik wil een RW concert deze keer eigenlijk niet voorbij laten gaan.
Effe maar wat zien te regelen....
pi_31873865
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:56 schreef calvobbes het volgende:
Godver... Dan ben ik niet in Nederland als de kaartverkoop begint. En ik wil een RW concert deze keer eigenlijk niet voorbij laten gaan.
Effe maar wat zien te regelen....
Online via www.ticketservice.nl kun je proberen, zo ben ik de vorige keer aan kaarten voor Robbie gekomen
pi_31873911
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:59 schreef erikh het volgende:

Online via www.ticketservice.nl kun je proberen, zo ben ik de vorige keer aan kaarten voor Robbie gekomen
Mja, dan moet ik om 2 uur 's nachts, lokale tijd, opstaan, daar een computer zien te vinden en hopen dat de lijnen niet zijn overbelast

Ik ga wel wat anders proberen
pi_31874016
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mja, dan moet ik om 2 uur 's nachts, lokale tijd, opstaan, daar een computer zien te vinden en hopen dat de lijnen niet zijn overbelast

Ik ga wel wat anders proberen
Toch maar even inschrijven voor inner sanctum? Heb het zojuist zelf wel gedaan
pi_31874394
Ja zou kunnen. Maar ik vind 25 pond wel een beetje duur en volgende week woensdag ben ik ook niet de hele dag thuis....
pi_31876110
quote:
Robbie Williams op 1 4 en 5 juni in de A***A
presale 9-11 sale 19-11
Ik weet niet hoeveel waarde eraan te hechten is, lijkt mij wat vaak en... arena
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_31876328
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef Cure het volgende:

Ik weet niet hoeveel waarde eraan te hechten is, lijkt mij wat vaak en... arena
Vorige keer stond die ook 2 keer in de ArenA en dat wat al snel uitverkocht. Mede door die concerten en de DVD van Knebwrth is die alleen maar bekender geworden. Ik denk dat die concerten makkelijk uitverkocht raken.
pi_31877255
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Vorige keer stond die ook 2 keer in de ArenA en dat wat al snel uitverkocht. Mede door die concerten en de DVD van Knebwrth is die alleen maar bekender geworden. Ik denk dat die concerten makkelijk uitverkocht raken.
Daar twijfel ik ook niet aan... zal wel weer wachten worden in een hele lange rij .
pi_31879254
Kun je de kaarten nu ook gelijk vanaf het moment dat Ticketservice open gaat online bestellen?
pi_31880598
Theoretisch kan dat wel. Maar reken er maar op dat de servers dan al snel overbelast zijn.
pi_31881947
Hmm, jammer. Ik moet werken op zaterdag. En om mijn ma een uur in de rij te laten staan
pi_31892129
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:08 schreef calvobbes het volgende:
Theoretisch kan dat wel. Maar reken er maar op dat de servers dan al snel overbelast zijn.
Overigens was dat bij het vorige robbie concert niet zo, toen logde ik om 10:00 uur in en om 10:03 uur had ik de kaarten gereserveerd.

Maar ja intussen is zijn naam wel weer groter geworden natuurlijk
pi_31892191
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef erikh het volgende:

[..]

Overigens was dat bij het vorige robbie concert niet zo, toen logde ik om 10:00 uur in en om 10:03 uur had ik de kaarten gereserveerd.

Maar ja intussen is zijn naam wel weer groter geworden natuurlijk
Daarom zijn er ok 50.000 kaarten meer .
pi_31893130
Waar zijn de kaarten eigenlijk te koop?
pi_31893853
zeer waarschijnlijk www.ticketservice.nl

Die doen de verkoop voor vrijwel alle grote evenementen

Maar als je geen inner sanctum member bent gaan ze pas vanaf de 19e in de verkoop he
pi_31894036
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:51 schreef erikh het volgende:
zeer waarschijnlijk www.ticketservice.nl

Die doen de verkoop voor vrijwel alle grote evenementen

Maar als je geen inner sanctum member bent gaan ze pas vanaf de 19e in de verkoop he
En kun je dan kaarten kopen voor zitplaatsen en staanplaatsen of zijn alle kaarten hetzelfde en moet je zorgen dat je zo snel mogelijk binnen bent om een goede plaats te hebben?
pi_31903598
ik moet de cd nog halen, nog steeds geen tijd voor gehad.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_31903771
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:01 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En kun je dan kaarten kopen voor zitplaatsen en staanplaatsen of zijn alle kaarten hetzelfde en moet je zorgen dat je zo snel mogelijk binnen bent om een goede plaats te hebben?
Vorige keer waren er verschillende rangen, er staat ook aangegeven welke rang je moet hebben voor welke stoel.
pi_31903846
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:24 schreef erikh het volgende:

[..]

Vorige keer waren er verschillende rangen, er staat ook aangegeven welke rang je moet hebben voor welke stoel.
Maar ik wil dus geen stoel. Zijn er dan nog verschillende staanplaatsen?
pi_31903862

[ Bericht 100% gewijzigd door partyyboyy op 02-11-2005 18:27:41 ]
pi_31904228
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Maar ik wil dus geen stoel. Zijn er dan nog verschillende staanplaatsen?
Nee, er is maar 1 soort staanplaats. En dat zal zeer waarschijnlijk op het veld zijn. (kan me ook niet voorstellen waar je in de arena anders zou moeten staan)
pi_31904269
quote:
Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef erikh het volgende:

[..]

Nee, er is maar 1 soort staanplaats. En dat zal zeer waarschijnlijk op het veld zijn. (kan me ook niet voorstellen waar je in de arena anders zou moeten staan)
Achteraan of vooraan.
Maar dan moet je er dus gewoon zo vroeg mogelijk zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door partyyboyy op 02-11-2005 21:43:59 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 23:16:33 #260
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31914383
Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!

Enne... denk dat het eigenlijk wel slim is om je in te schrijven voor IS, denk niet dat er echt heel veel mensen het doen en je kans op kaarten neemt wel toe...
Zo vaak komt Robbie niet in NL en dat wil ik voor geen geld missen...
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_31914749
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:16 schreef superhaagie het volgende:
Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!Ik heb de cd binnen!!!

Enne... denk dat het eigenlijk wel slim is om je in te schrijven voor IS, denk niet dat er echt heel veel mensen het doen en je kans op kaarten neemt wel toe...
Zo vaak komt Robbie niet in NL en dat wil ik voor geen geld missen...
Je weet niet hoeveel kaarten er zijn voor het IS!
Misschien maar 1000 en dan zou ik het dus niet doen.

En wat vind je van de cd?
pi_31926526
joepieeeeeee cd is binnen.. maar ligt nog bij me ouders Krijg hem op zijn vroegst vanavond pas...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31927349
Die DVD is wel tof... strak design. Alleen zo'n kutboekje, ik krijg 'm niet meer in de oorspronkelijke staat .
  donderdag 3 november 2005 @ 23:56:03 #264
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31945586
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:26 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Je weet niet hoeveel kaarten er zijn voor het IS!
Misschien maar 1000 en dan zou ik het dus niet doen.

En wat vind je van de cd?
Sja, Tripping, Make me pure, en Spread your wings zijn de toppers, maar vind m eigenlijk niet zo goed als escapollogy, waar ik maar 1 of 2 nummers niet leuk vond.
En op deze cd zijn er wat meer bij die niet in mijn smaak vallen, al had ik dat bij escapollogy in t begin ook, dus we zien wel

En ja daar heb ej gelijk in, mja niemand die dat kan voorspellen, maar ik wil wel zeker zijn dat ik naar het concert kan.
pi_31951469
LOL, hij wist echt niet hoe gek hij moest doen bij de MTV awards!
Springtie ook nog in het publiek! Die beveiliging stonden echt met man en macht hem weer op het podium te trekken.

Ik vond wel dat hij iets te vals zong, maar hij zong 'tripping' nu iets anders (ook met een koor) en dat was wel erg vet.

Altijd lache met die gast in ieder geval
pi_31952435
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:03 schreef partyyboyy het volgende:
Springtie ook nog in het publiek! Die beveiliging stonden echt met man en macht hem weer op het podium te trekken.

Ik vond wel dat hij iets te vals zong, maar hij zong 'tripping' nu iets anders (ook met een koor) en dat was wel erg vet.

Altijd lache met die gast in ieder geval
Ik zag zoiets op het journaal . Die grijns erbij... prachtig . Performance maar ff downloaden zo
pi_31952442
Hij zong echt vals op de awards zeg

was zeker slecht bij stem ofzo
pi_31952756
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:03 schreef partyyboyy het volgende:
Dat had ie bij een andere Awardshow een week of wat geleden ook al gedaan, toen ging het iets minder goed, mensen sprongen blijkbaar aan de kant en Robbie viel half op de grond, is ook een filmpje van maar daar is 't niet echt duidelijk op te zien.
Ik vind dat ie dat soort dingen niet moet uithalen Doe het goed of doe het niet, die 5 seconden dat ie ff in het publiek is... wat heb je eraan. Aandacht, dat wel
pi_31953879
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:57 schreef erikh het volgende:
was zeker slecht bij stem ofzo
Hij maakte zich te druk! Niet normaal zeg.
pi_31955349
Dus met IS kan ja vanaf 9 AM GMT aankomende woensdag kaarten kopen....
Hoe laat is dat in Nederlandse tijd?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31956245
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 11:52 schreef aldostuta het volgende:
Dus met IS kan ja vanaf 9 AM GMT aankomende woensdag kaarten kopen....
Hoe laat is dat in Nederlandse tijd?
Er zijn wel een beperkt aantal kaarten, dus je hebt niet zeker kaartjes.

Wat is eigenlijk beter: staanplaatsen of zitplaatsen?
pi_31962306
Ik geloof dat hij keelpijn had ofzo. stond ergens op internet
zelf niet gezien ofzo...
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_31963484
Heb de cd nu ook al tijdje maar nog niet veel tijd gehad om te luisteren, nu paar keer snel doorheen 'gebladerd' en vind het niet echt heel bijzonder. Zitten wel leuke nummers tussen, maar eerdere albums vind ik volgens mij wel beter.. Maar nog niet veel waarde aan mijn mening hechten, gaat vast nog veranderen

Wil ook wel naar z'n concert, ff dit topic in de gaten houden dus

En gister bij de MTV awards vond ik hem wel goed, dat koor op de achtergrond was erg mooi en hij had er best wel zin in.. Hij klonk beetje 'rauw' maar dat vond ik echt niet erg, vond het leuk..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31967518
En voor degene die het optreden bij de MTV awards nog een keer willen zien:
Alsjeblieft voor jullie!!!
http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=237WMQFNPCOU0030BNASLV0KJN

En hier is trouwens nog het optreden van Berlijn, dat 3FM gisteren heeft uitgezonden.
http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=3P5CWBRD5ZRBJ0RW9SPBGYWSBF

[ Bericht 26% gewijzigd door partyyboyy op 04-11-2005 18:48:36 ]
pi_31967810
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef partyyboyy het volgende:

En hier is trouwens nog het optreden van Berlijn, dat 3FM gisteren heeft uitgezonden.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)forlive/donderdag.rm
(weet iemand misschien hoe ik dit op kan slaan?)
goed bezig

idd, hoe op te slaan? Misschien is het ook wel als torrent ergens terug te vinden.. zoek zo wel even
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_31967937
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:44 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

goed bezig

idd, hoe op te slaan? Misschien is het ook wel als torrent ergens terug te vinden.. zoek zo wel even
Heb het al gevonden. Nu staat de goede link om op te slaan in mijn vorige post
pi_31968336
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef partyyboyy het volgende:

http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=3P5CWBRD5ZRBJ0RW9SPBGYWSBF
WMP 10 vraagt om een codec , hoe kom ik aan deze codec ?
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_31968529
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef McReal het volgende:

[..]

WMP 10 vraagt om een codec , hoe kom ik aan deze codec ?
Sorry, weet ik echt niet. Kun je misschien beter in 'Digital Corner' vragen.
pi_31973817
Partyyboyy, n.a.v. de rip van het optreden van Robbie op de mtv awards de volgende vraag.. Heb je er meer/kan je er meer doen?

*madonna
*coldplay
*gorillaz
*foo fighters
*system of a down
*wat had je nog meer?
pi_31996074
Gisteren gaf Robbie Williams een optreden in het BBC-programma 'later'.
Hier kun je het optreden nog eens bekijken:

Tripping:
http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=22A1P6X5KDOWC0FH0COSPVQPKV

Ghosts:
http://s39.yousendit.com/d.aspx?id=04R5HPOKST6M73Q04AWEAM8Y9U

Place to crash:
http://rapidshare.de/file(...)ools_4.11.05.rm.html

Bron: http://robbiewilliams.punt.nl/

[ Bericht 4% gewijzigd door partyyboyy op 06-11-2005 10:19:23 ]
  zaterdag 5 november 2005 @ 18:26:59 #281
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_31997021
Blij dat je zo'n trouwe bezoeker bent van mijn site, Partyboy....... maar mssn kun je een bronvermelding doen?
pi_31999204
Ik ga ook kaartjes halen voor het concert. Hoe hard zal het gaan en hoe vroeg moet je in de rij staan? Hoe laat gaat het open eigenlijk, 9 uur?
  zaterdag 5 november 2005 @ 19:34:31 #283
20672 muisje26
pi_31999431
Kaartverkoop begint om 10 uur, maar denk dat je wel de nacht mag doorbrengen, want het gaat heel snel.
pi_31999840
Als je er rond 7 uur gaat staan ben je te laat?

Dan maar hopen dat hij veel concerten geeft...
pi_32005677
Hij komt! Hij komt! Hij komt!

pi_32017511
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef muisje26 het volgende:
Blij dat je zo'n trouwe bezoeker bent van mijn site, Partyboy....... maar mssn kun je een bronvermelding doen?
Ja is goed hoor, maar als jij iets nieuws hebt kun je dat dan ook misschien hier neer zetten? (met bronvermelding ).
pi_32017518
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:34 schreef muisje26 het volgende:
Kaartverkoop begint om 10 uur, maar denk dat je wel de nacht mag doorbrengen, want het gaat heel snel.
Ik denk echt niet dat er mensen zijn die daar al om 7 uur voor de deur staan hoor.

Ben ook benieuwd eigenlijk hoeveel kaartjes er gereserveerd zijn voor het IS.

[ Bericht 10% gewijzigd door partyyboyy op 06-11-2005 10:06:33 ]
  zondag 6 november 2005 @ 10:06:14 #288
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32017616
quote:
Op zondag 6 november 2005 09:55 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat er mensen zijn die daar al om 7 uur voor de deur staan hoor.
Dy-hards wel denk ik !!
pi_32017622
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dy-hards wel denk ik !!
Ik ook, want ik MOET kaartjes!
  zondag 6 november 2005 @ 10:22:13 #290
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32017807
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:07 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ik ook, want ik MOET kaartjes!
Dus vrees ik dat je al om 7.00 al in de rij moet gaan staan
  zondag 6 november 2005 @ 10:40:09 #291
20672 muisje26
pi_32018010
Nou ik denk wel eerder hoor. Ik ben gelukkig lid van IS, dus bestel gewoon woensdag al kaarten. Maar anders had ik rond een uur of 4 bij het postkantoor gaan zitten. Vorige tour was het ook binnen een uur of wat uitverkocht en wil dan niet het risico lopen, dat je net naast de pot pist.

Iemand geinteresseerd in de voorwaarden van de kaarten van het IS?
pi_32018058
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:40 schreef muisje26 het volgende:
Ik ben gelukkig lid van IS, dus bestel gewoon woensdag al kaarten. Maar anders had ik rond een uur of 4 bij het postkantoor gaan zitten.
Als je snel genoeg bent.
Ik weet nog niet of ik lid moet worden, omdat het misschien maar een paar kaarten zijn die gereserveerd zijn voor het IS.
  zondag 6 november 2005 @ 10:46:22 #293
20672 muisje26
pi_32018078
Nee, zijn echt niet maar een paar kaarten hoor, ik weet dat er ergens een concert is, dacht Wenen, daar hebben ze 10.000 van de 50.0000 kaarten die beschikbaar zijn.....
  zondag 6 november 2005 @ 10:47:12 #294
20672 muisje26
pi_32018093
Nog meer info voor de kaartverkoop a.s woensdag

1. De kaartjes voor de Advanced Sales voor (betalende) leden van het Inner Sanctum zullen worden verkocht via een speciale ticketsite voor alle data´s en stadiums die aanstaande woensdag worden aangekondigd.

2. Alle kaartjes voor de Inner Sanctum Advanced Sales zullen alleen via deze website verkocht worden en kunnen niet via de telefoon gekocht worden.

3. Je moet het lidmaatschap tot het nieuwe Inner Sanctum hebben om toegang te kunnen krijgen tot de Advanced Sales. Als je lid was van het oude Inner Sanctum, maar nog geen lid bent geworden van het nieuwe Inner Sanctum, dan zul je geen kaartjes kunnen kopen via de Advanced Sales.

4. Leden kunnen op de website komen op 2 manieren:
a. Op 8 november zullen we alle leden, die voor 7 november middernacht lid zijn geworden, een link sturen via de email. Deze link is uniek voor jou en je moet deze link met niemand delen. Iedereen die zich vanaf 8 november aanmeld als lid ontvangen de unieke link in hun orderbevestigingsemail van hun Inner Sanctum-lidmaatschap.
b. Als je de link niet ontvangen hebt of je bent de email met de link kwijtgeraakt, log dan in op shop.robbiewilliams.com. Deze webpagina zal een link naar de login pagina bevatten: door in te loggen word je automatisch naar de ticketwebsite gebracht.

5. Eenmaal op de ticketwebsite moet je je Inner Sanctum wachtwoord ingeven. Je kunt slechts 1 aankoop op je account doen, en dat betekent dat als je je login gegevens en/of de link met iemand anders deelt and die ander gebruikt jouw login gegevens , dan kun jij geen kaartjes meer kopen. DIT IS ERG BELANGRIJK.

6. Belangrijk: let er alsjeblieft op dat als je probeert om op de ticketwebsite te komen zonder de link in je email te gebruiken of door in te loggen via shop.robbiewilliams.com, of als je geen lid bent van het Inner Sanctum, je niet kunt inloggen op de ticketwebsite of kaartjes kunt kopen.

7. De Advanced Sales begint om 9 uur GMT (=Britse tijd!) op woensdag 9 november en zal eindigen om 17 uur GMT (=Britse tijd!) op vrijdag 18 november. Als je gedurende deze periode lid wordt van het Inner Sanctum kun je nog altijd toegang krijgen tot de Advanced Sales, maar we kunnen dan aanwezigheid van kaartjes niet meer garanderen.

8. De lijst met data en stadiums zullen worden getoond op deze pagina (www.robbiewilliams.com) vanaf 9 uur GMT (=Britse tijd!) op 9 november.

9. Je kunt slechts 1 aankoop doen van maximaal 4 kaartjes voor maar 1 datum!

10. We hebben een substantieel deel van de kaartjes gereserveerd voor de Inner Sanctum Advanced Sales, maar deze zijn niet ongelimiteerd, dus alle kaartjes zijn beschikbaar op basis van het principe wie het eerst komt, wie het eerst maalt en dat betekent dat we beschikbaarheid niet kunnen garanderen.

11. De kaartjes die we gereserveerd hebben zijn verspreid over alle verschillende soorten kaartjes voor elk stadion, zodat je een keus hebt, afhankelijk van beschikbaarheid natuurlijk, voor alle verschillende soorten kaartjes. We hebben ook een deel van de beste kaartjes gereserveerd voor Inner Sanctum leden.

12. Alle data beschikken ook over kaartjes voor invaliden en minder valide mensen, maar zijn wederom beschikbaar op basis van wie het eerst komt wie het eerst maalt. Bij de toegang tot het stadion zul je gevraagd worden om je geldige invalidekaart te tonen.

Bron: http://robbiewilliams.punt.nl
pi_32018117
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:46 schreef muisje26 het volgende:
Nee, zijn echt niet maar een paar kaarten hoor, ik weet dat er ergens een concert is, dacht Wenen, daar hebben ze 10.000 van de 50.0000 kaarten die beschikbaar zijn.....
Bedankt
Misschien toch maar inschrijven dan

Maar wat zijn de verschillende soorten kaarten? Is er alleen een verschil tussen staan- en zitplaatsen? En denk je dat staan- of zitplaatsen beter zijn?
  zondag 6 november 2005 @ 10:58:42 #296
20672 muisje26
pi_32018245
Er zijn verschillende plaatsen beschikbaar, staanplaatsen en zitplaatsen. Arena is natuurlijk groot, dus je moet afwachten, als je een zitplaatst neemt, waar en welk vak je zit. Dat heb je niet voor het kiezen, gaat gewoon op volgorde van bestelling. De beste vakken gaan er als 1e uit. Die zijn ook na een paar sec al weg, met de reguliere verkoop. Dus als je dat wil, moet je zorgen dat je als 1e bij het postkantoor bent, want dan krijg je naar alle waarschijnlijkheid wel het beste zitvak.
Met IS zal dat ook wel zo werken.
Ik ga 1 dag staan, en dan ga ik 's nachts al naar de Arena toe, omdat ik gewoon 1e rij wil staan. Ook ga ik een dag zitten.
Verder nog naar Brussel, waar ik ook weer 1e rij wil staan, dus houdt in 's nachts daar gaan vertoeven.
  zondag 6 november 2005 @ 12:17:31 #297
20672 muisje26
pi_32019922
We mogen weer stemmen bij Hello!

http://www.hellomagazine.com/vote/mostattractiveman/index.html

Je kan ieder kwartier stemmen.......dus please doe dat ook. Hij staat nu op nummer 2, maar hij moet toch makkelijk de nummer 1 halen?
pi_32021373
quote:
Op zondag 6 november 2005 12:17 schreef muisje26 het volgende:
We mogen weer stemmen bij Hello!

http://www.hellomagazine.com/vote/mostattractiveman/index.html

Je kan ieder kwartier stemmen.......dus please doe dat ook. Hij staat nu op nummer 2, maar hij moet toch makkelijk de nummer 1 halen?
Ik vind hem niet aantrekkelijk, ik vind hem gewoon goed
pi_32021407
quote:
Op zondag 6 november 2005 10:58 schreef muisje26 het volgende:
Er zijn verschillende plaatsen beschikbaar, staanplaatsen en zitplaatsen. Arena is natuurlijk groot, dus je moet afwachten, als je een zitplaatst neemt, waar en welk vak je zit. Dat heb je niet voor het kiezen, gaat gewoon op volgorde van bestelling. De beste vakken gaan er als 1e uit. Die zijn ook na een paar sec al weg, met de reguliere verkoop. Dus als je dat wil, moet je zorgen dat je als 1e bij het postkantoor bent, want dan krijg je naar alle waarschijnlijkheid wel het beste zitvak.
Met IS zal dat ook wel zo werken.
Ik ga 1 dag staan, en dan ga ik 's nachts al naar de Arena toe, omdat ik gewoon 1e rij wil staan. Ook ga ik een dag zitten.
Verder nog naar Brussel, waar ik ook weer 1e rij wil staan, dus houdt in 's nachts daar gaan vertoeven.
Ok, dus het is zo als je een zitplaats hebt dan weet je niet waar je zit...., maar als je een staanplaats hebt dan moet je er gewoon zo vroeg mogelijk zijn en sta je ergens vooraan.
pi_32021454
Ik wil samen met een vriendin gaan maar zei zit in een rolstoel dus wil graag rolstoelplaatsen.Weet iemand hoe ik dat het beste kan aanpakken en hoe dat werkt enzo?
01-08-2008
pi_32021536
quote:
Op zondag 6 november 2005 13:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik wil samen met een vriendin gaan maar zei zit in een rolstoel dus wil graag rolstoelplaatsen.Weet iemand hoe ik dat het beste kan aanpakken en hoe dat werkt enzo?
Net als iedereen gewoon zorgen dat je er op tijd bij bent om kaartjes te kopen. Daar is geen speciale manier voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')