Ps iemand al een idee of deze nog verkrijgbaar is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:43 schreef Vanderdonk het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen of het volgende artikel nog verkrijgbaar is (in eindhoven bijv)
Brana, kunststof-tas met rits kleur zwart
Fotootje...
[afbeelding]
Ik weet dat ik dus maandag kan gaan, maar kan ik ook al ergens op internet de catalogus vinden? De speciale folder zal nog wel even op zich laten wachten en nadat ik ook geen gewone folder heb gekregen, betwijfel ik of ik deze folder wel ga krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:28 schreef Allan24 het volgende:
Vanaf maandag 17 oktober is het kerstassortiment weer verkrijgbaar in alle IKEA vestigingen. De uitgebreide kerstseries JULEN en GLÄNSA zijn een combinatie van traditionele Scandinavische folklore, veel glanzend zilver en goud met kleurrijke details.
Er komt geen kerstfolder dit jaar. Er staan maar 2/3 kerstproducten in, niet noemenswaardigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dus maandag kan gaan, maar kan ik ook al ergens op internet de catalogus vinden? De speciale folder zal nog wel even op zich laten wachten en nadat ik ook geen gewone folder heb gekregen, betwijfel ik of ik deze folder wel ga krijgen.
Verder ga ik maandag natuurlijk kijken!
Duiven is nou niet bepaald handig voor mij!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
Er komt geen kerstfolder dit jaar. Er staan maar 2/3 kerstproducten in, niet noemenswaardigJe moet gewoon naar IKEA Duiven gaan!
Veel succes! De weg daarheen is helemaal open gebroken en 1 grote puinhoop!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Syytön het volgende:
Ik ga vanmiddag maar eens naar Ikea utrecht, nog nooit geweest![]()
Dat komt, omdat ieder jaar de producten al uitverkocht zijn voordat die folder uitkomtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef Adelante het volgende:
De oktoberfolder staat online, maar het aanbod kerstartikelen dat geshowed wordt iste noemen...
we zouden natuurlijk ook meer in kunnen kopen van de omzettoppers, maar nee het laten vervallen van de kerstfolder is vast voordeligerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:50 schreef WebForce het volgende:
Dat komt, omdat ieder jaar de producten al uitverkocht zijn voordat die folder uitkomt. Vandaar dat ze er nu, eindelijk, voor hebben gekozen weinig kerst in de folder te zetten!
Het zijn 15 platen van 0,85m x 0,59m, dus 0,5m2 per plaat, samen is dat 7,5m2.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:17 schreef Gumtree het volgende:
Weet iemand hoeveel m² er in een pak NIVÅ ondervloer zit?
http://www.ikea.com/PIAimages/39425_PE132062_S3.jpg
Kerst is niet een assortiment waar we nou veel omzet mee halen, meubels natuurlijk wel en ook meer, vandaar die die in de folder staan en niet andersom...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
we zouden natuurlijk ook meer in kunnen kopen van de omzettoppers, maar nee het laten vervallen van de kerstfolder is vast voordeliger![]()
http://jobsat.ikea.nl/nl/default.aspquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:36 schreef zwahiel het volgende:
[signature]
ik zoek een leuke partime baan in Utrecht...
allang aan gedacht, maar niet echt wat beschikbaar in Utrechtquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:12 schreef Allan24 het volgende:
[..]
http://jobsat.ikea.nl/nl/default.asp
Bij mijn weten is dat kastje al van een aantal jaar geleden, een jaar of vijf schat ik. Volgens mij kwam het uit een serie waar ook een kastje in dressoirvorm bij hoorde.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:34 schreef Jessi het volgende:
Kent echt niemand mijn felbegeerde kassie?![]()
[afbeelding]
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
Bij mijn weten is dat kastje al van een aantal jaar geleden, een jaar of vijf schat ik. Volgens mij kwam het uit een serie waar ook een kastje in dressoirvorm bij hoorde.
De naam zou ik niet durven zeggen, maar ik zal 't proberen te onthouden en nog eens in m'n oude catalogussen kijken.
Zaterdag in Utrecht nog nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 20:00 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het Ikea-boek ook nog niet, die ook maar es zien te bemachtigen (of zijn ze al allemaal op?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |