nog 7 dagen en we weten het dusquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:28 schreef Allan24 het volgende:
Oh ja, ook een veelbevraagd item:
[afbeelding]
Vanaf maandag 17 oktober is het kerstassortiment weer verkrijgbaar in alle IKEA vestigingen. De uitgebreide kerstseries JULEN en GLÄNSA zijn een combinatie van traditionele Scandinavische folklore, veel glanzend zilver en goud met kleurrijke details.
Die ene in Maastrichtquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:17 schreef Giem het volgende:
Vriendin en ik moeten ook maar eens een dagje ikea gaan doen.. Welke ikea is eigelijk het groots/mooi/ het best aan te raden?
quote:
Wat moet je er gaan doen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:38 schreef MeNicole het volgende:
Ik ben sinds afgelopen week ook IKEA medewerkster
![]()
Ok dank je voor de info.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
je krijgt altijd een bevestigingsmailtje (automatisch gegenereerd) met een registratienummer. wanneer je vervolgens contact hebt met de afdeling human resource kunnen ze aan de hand van dit registratienummer je sollicitatie terugvinden.
omdat het pepsi automaten zijn misschienquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:56 schreef blieblie het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom de Ikea cola zo godsgruwelijk ranzig is?.
Hier in Eindhoven dan hé.
Slecht afgestelde postmix, gewoon even de postmix-sleutel vragen en de verhouding siroop/water aanpassen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:56 schreef blieblie het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom de Ikea cola zo godsgruwelijk ranzig is?.
Hier in Eindhoven dan hé.
Ja, Sliedrecht is de oudste IKEA, die staat bijna 27 jaar ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:03 schreef Chav het volgende:
Tja, in principe kan ik ook wel naar Barendrecht (20 min ? misschien minder zelfs) of Breda (+- 30 min) maarja, binnen een zucht en een scheet zit ik al bij sliedrecht. Heel erg handig als je wat nodig hebt. Maar ze mogen het idd wel verbouwen ! Is Sliedrecht trouwens de oudste Ikea ?
Over een paar maanden woon ik in Groningen, dus deze post viel mij opquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:01 schreef Adelante het volgende:
De mooiste store is voor mij zeker weten Haarlem, enorm groot en ruim opgezet, volgens het originele concept (geen groningen)
Heerlen gaat vanaf volgend jaar in de verbouwing, dus dat gaat ook kei mooi worden
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:23 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik zou het niet weten
Ikea Grün is boven. Eronder zit een open parkeergelegenheid. Verder een groot magazijn en een soort 'looproute'...
Hm letterlijk uitegvoerd dan hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:23 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik zou het niet weten
Ikea Grün is boven. Eronder zit een open parkeergelegenheid. Verder een groot magazijn en een soort 'looproute'...
Ja anders kan die niet blijven staanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:49 schreef D-MIXXX het volgende:
Is die van plavond naar vloer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |