van draztic in dit topicquote:hahaha. Is er iets als: de fok!ker van de week ofzo? If so, dan mag jij hm worden van mij!
jammer dat je die niet mag laten zien hequote:Op zondag 9 oktober 2005 16:30 schreef Copycat het volgende:
Zijn topicreports zijn ook altijd om te smullen.
Ik stem voor RR!
dat is nu wel voorbijquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er wel eens eentje gepost in zijn haartrek topic...
Maar ze ontstijgen het niveau van 'ik wil je wel een keer neuken' amper.
Weinig aan te missen dus...
graag gedaan hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:36 schreef RobbieRicardo het volgende:
hahaha bedankt dit vind ik nog wel leuk
quote:
heb je echt al kinderen? en hou oud ben je danquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En ik wilde nog wel met mijn kids bij je intrekken.
ik wil niet meer horen van dat jupiter aub echt ik was er ziek van maar dat is nu voorbij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:43 schreef -Angel- het volgende:
Ik stel voor dat er een tag wordt ingevoerd: The Jupiterboy.
Vier kinderen: een witte, een bruine, een gele en een pimpelpaarse en ik ben 19.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
heb je echt al kinderen? en hou oud ben je dan
liegsterd je bent 36 en je hebt twee kinderen van 19 en 21 jaarquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier kinderen: een witte, een bruine, een gele en een pimpelpaarse en ik ben 19.
Nietes!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:03 schreef bonke het volgende:
liegsterd je bent 36 en je hebt twee kinderen van 19 en 21 jaar
sorry maar 37 is te oud voor mij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nietes!
Ik ben 37 en ik ben heel zielig kinderloos.
Misschien wil RR mij wel een kind geven?
quote:
sorry maar nee en geld is voor mij ook geen probleem heb zelf ook meer dan genoeg. hoef er niet eens voor te werkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Maar ik word altijd nog tien jaar jonger geschat!
Én ik heb een eigen huis en inkomen en auto en wasmachine en tuin, voor én achter!
Zal ik iets zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:32 schreef RobbieRicardo het volgende:
sorry maar nee en geld is voor mij ook geen probleem heb zelf ook meer dan genoeg. hoef er niet eens voor te werken
Nou ja, dan niet hoor!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:32 schreef RobbieRicardo het volgende:
sorry maar nee en geld is voor mij ook geen probleem heb zelf ook meer dan genoeg. hoef er niet eens voor te werken
Mij ouders hebben vermogen en heb zelf een aantal goede investeringen en heb een tijdje zeer goede betaalde baan gehad daar ben ik na 3 jaar mee gestoptquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet hoor!
Waar haal jij je geld trouwens vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |