Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:38 schreef The_Viper het volgende:
I-K B-E-N G-E-S-L-A-A-G-D!!!!!!! KATSJIIIIINNGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:38 schreef The_Viper het volgende:
I-K B-E-N G-E-S-L-A-A-G-D!!!!!!! KATSJIIIIINNGG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahah Juul!! Grrrrr, hapt toe ;-)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:14 schreef juliusbackpacking het volgende:
of ze zitten allebei stil in een hoekje te huilen en hebben geen zin om hier te melden dat ze gezakt zijn, of ze staan ongeduldig bij de gemeente te wachten tot ze hun roze papiertje hebben.
jammer idd maar het is minder erg te zakken als je het gevoel hebt nog meer lessen nodig te hebben, dan als je denkt dat het wel goed is. volgende keer komt t goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
nee joh, helemaal niet klote
wie slagen er nu de eerste keer? 39% van de vrouwen... nouja zie daar maar eens bij te horen.
;-)
damn, dat is wel heel erg balen zegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef Frasier het volgende:
Ik ben helaas weer gezakt. Ik was er van overtuigd dat ik deze keer geslaagd was. Maar de examinator dacht er weer anders over. Kijk-gedrag was niet goed. Was het er niet mee eens, heb dat ook gezegd maar dat maakt allemaal niet meer uit dan.
Pure moordneigingen had ik jegens die examinator. Hij moet mij niet en ik hem niet. Maar wat komt dat har aan zeg als je het terrein van het CBR oprijdt en er van overtuigd ben dat je gelaagd bent maar dat je dan zo telleurgesteld wordt.
Sylvana jij rijdt toch ook af in Leusden? Zo ja en je krijgt examinator Van den Hoek vergeet het dan maar.
wat een gezeur zeg. volgende keer spiegel te hoog instellen, dan heb je achteraf wel nekkramp, maar kunnen ze niet ontkennen dat je hebt gekeken..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef Frasier het volgende:
Ik ben helaas weer gezakt. Ik was er van overtuigd dat ik deze keer geslaagd was. Maar de examinator dacht er weer anders over. Kijk-gedrag was niet goed. Was het er niet mee eens, heb dat ook gezegd maar dat maakt allemaal niet meer uit dan.
Pure moordneigingen had ik jegens die examinator. Hij moet mij niet en ik hem niet. Maar wat komt dat har aan zeg als je het terrein van het CBR oprijdt en er van overtuigd ben dat je gelaagd bent maar dat je dan zo telleurgesteld wordt.
Sylvana jij rijdt toch ook af in Leusden? Zo ja en je krijgt examinator Van den Hoek vergeet het dan maar.
volgens mij kan je dat niet aangeven. wat je wel kunt doen is een relatie beginnen met een van zn familieleden, dan mag je hem niet krijgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
damn, dat is wel heel erg balen zegErg frustrerend idd
Ik rij idd ook af in Leusden, kun je toevallig vooraf aangeven welke je NIET wilt?
Als zijn familie net zo is als hj isquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
volgens mij kan je dat niet aangeven. wat je wel kunt doen is een relatie beginnen met een van zn familieleden, dan mag je hem niet krijgenmaar dat gaat wel erg ver he..
![]()
ja dan wil je dat niet natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als zijn familie net zo is als hj is
maar kan natuurlijk ook gewoon 1 dag van te voren relatie emt familielid beginnen en als ik afgereden heb het weer uitmaken
Blomquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
iemand die een goede instructeur kent bij blom in breda?
dat zakken van mij geeft wel een lekker drastisch effect aan zijn slagingspercentage... nu helemaal omdat ik niet bij hem verder ga ;-)
ik vraag wel ff bij het cbr wanneer hij examen moet rijden en dan rij ik hem wel ff aan ( net buiten het cbrquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:28 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
ja dan wil je dat niet natuurlijkmaar misschien is 1 dag niet genoeg? want dan is er misschien nog geen beïnvloeding enzo..
je kan ook op les die man aanrijden
moet je wel weten wie het is
![]()
bij welke rijschool?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:09 schreef almeersmeisje het volgende:
[..]
Hahah nee![]()
Heb 3 weken geleden eindelijk me rijbewijs gehaald![]()
![]()
(heb in bussum gereden)
Ik wil mijn her-examen geld dat ik reeds betaald heb niet weggooien en dat betekent dat ik bij blom zal moeten blijven. Zak ik de tweede keer dan is het te overwegen een andere rijschool te pakken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Blom.
Die heb ik vantevoren al 100% zeker NIET gekozen voor mn rijlessen, we kwamen een keer voor de deur rijden met de auto, blijkt dat een lesauto van blom daar wilde parkeren...stapt de instructeur uit en begint me te schelden.
Groetjes,
veldmuis
Ach verwacht niet teveel, zeker niet bij het CBR. Ik kan gewoon goed rijden al zeg ik het zelf en had het dan ook nooit verwacht dat ik 3 keer zou zakken. Gewoon pure pech. Als ik de volgende keer zak (de 4e keer) moet ik zelfs staats-examen gaan doenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:06 schreef sava het volgende:
(wat ik natuurlijk niet verwacht:))
echt gewoon genaaidquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach verwacht niet teveel, zeker niet bij het CBR. Ik kan gewoon goed rijden al zeg ik het zelf en had het dan ook nooit verwacht dat ik 3 keer zou zakken. Gewoon pure pech. Als ik de volgende keer zak (de 4e keer) moet ik zelfs staats-examen gaan doen.
dat was vast die vent bij wie lambrusco heeft gelestquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Blom.
Die heb ik vantevoren al 100% zeker NIET gekozen voor mn rijlessen, we kwamen een keer voor de deur rijden met de auto, blijkt dat een lesauto van blom daar wilde parkeren...stapt de instructeur uit en begint me te schelden.
Groetjes,
veldmuis
Zo, even reageren hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:13 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Sja geeft niets, het was de eerste keer en ik kan gewoon nog niet echt geweldig zelfstandig rijden. Heb echt meer lessen nodig en dat wist ik allang.
Doe nou eerst maar nog een keer examen voordat je met je staats-examen gaat zwaaien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
. Als ik de volgende keer zak (de 4e keer) moet ik zelfs staats-examen gaan doen.
Minder man...hoeveelste keer was dit?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef Frasier het volgende:
Dit was voor mij alweer de 3e keer dat ik gezakt benquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:26 schreef H4ze het volgende:
[..]
Minder man...hoeveelste keer was dit?
Ik had 't de tweede keer...dat ik ervan overtuigd was dat ik geslaagd was. Klap komt dan idd hard aan.
Terrein rijden o.a. (4wd)quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:06 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
wat voor extra dingen leer je daarbij?
10 daagse cursus van de ANWB in 1 keer geslaagd!quote:
Een vriendin van mij had dat ook, is er ook een paar jaar tussen uit geweest (met autorijden),quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:15 schreef nieky het volgende:
Ik ben ook (weer) bezig met rijlessen.
2 jaar geleden ben ik ook al bezig geweest en ben toen 3 keer gezakt. Het geld was toen helaas op. Ik wilde een pauze inlassen van een paar maandjes, maar dat is helaas 2 jaar geworden. Ik heb 2 augustus weer mijn "eerste" les gehad. Vanmiddag weer theorie examen doen. En dan 15 november weer een poging doen om mijn rijbewijs te halen
Veel plezier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:57 schreef Badabingea het volgende:
Nou, vandaag is het dan zover. Ik ben vandaag 18 geworden en heb straks mijn 1ste rijlessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |