abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31385903
Ik mag binnenkort afrijden!

verkapte tvp...
pi_31385943
COOL
Van het concert des levens, krijgt niemand het program
pi_31386026
ik zat tijdens mij eerste les al op de snelweg, dat gaat ook wel prima trouwens.(kan ook niet anders want wil je uit dit dorp naar een grotere stad moet je over de brug(bij Gorinchem) = snelweg.

Had nog nooit in een auto gereden...
'The Less you know, The more you believe'
pi_31386208
kan me niet meer herinneren welke les ik begon met BV's, maar gevoelsmatig was dit echt wel na mn 6e les. snelweg ook pas les 10 ofzo. maar weet het echt niet meer goed. weet wel dat het me heel eng leek, maar dat het best meeviel achteraf
ik denk wel dat ik er langer over heb gedaan dan gemiddeld maar nu is het klaar, dus maakt me weinig meer uit
"Trust can kill you, or set you free"
pi_31387220
of ze zitten allebei stil in een hoekje te huilen en hebben geen zin om hier te melden dat ze gezakt zijn, of ze staan ongeduldig bij de gemeente te wachten tot ze hun roze papiertje hebben.
pi_31387714
idd als ze om 2 uur moesten dan hadden ze allang zich hier kunnen melden
pi_31387890
I-K B-E-N G-E-S-L-A-A-G-D!!!!!!! KATSJIIIIINNGG
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:43:22 #108
88233 Steve
Still the best.
pi_31388015
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:38 schreef The_Viper het volgende:
Gefeliciteerd

Ik ben ook benieuwd naar de anderen
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31388389
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:38 schreef The_Viper het volgende:
gefeliciteerd

Nu Lambrusco en Frasier nog
pi_31388786
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:14 schreef juliusbackpacking het volgende:
of ze zitten allebei stil in een hoekje te huilen en hebben geen zin om hier te melden dat ze gezakt zijn, of ze staan ongeduldig bij de gemeente te wachten tot ze hun roze papiertje hebben.
Hahahah Juul!! Grrrrr, hapt toe ;-)
Knipoog!
Nee ik kom niet uit het hoekje gekropen met betraand gezicht. Ik kom nu rechtstreeks van 't terras af bij het CBR waar ik nog een paar uurtjes gezeten heb.

Ik had vanmiddag een erg goede les voor het examen. Ging echt op zijn allerbest. Maarja dat rijden is vaak een momentopname. Ben gezakt en dat was niet vreemd. Door de zenuwen slopen die fouten erin die ik voorheen ook had. Heeft toch vaak met voertuigbeheersing te maken (terugschakelen enzo), en te hard kruispunten naderen. Sja geeft niets, het was de eerste keer en ik kan gewoon nog niet echt geweldig zelfstandig rijden. Heb echt meer lessen nodig en dat wist ik allang.

Na het examen reageerde instructeur heel typisch. Hij zat bij het nagesprek, de examinator vroeg aan hem: hoe ging het bij de lessen eigenlijk met de voertuigbeheersing? Die man dacht volgens mij: hoe kon die meid eigenlijk opgaan? en heeft de instructeur dat niet gemerkt al die tijd?
Echt goed antwoord had hij daar niet op.

En toen liepen we naar buiten en sja ik had al bekenden van me op het terras zien zitten (afgesproken... omdat ik geen minuut na de les met hem meer in 1 auto wilde zitten). Hij zei verder eigenlijk helemaal niets. We liepen richting zijn auto op die parkeerplaats en toen liet ik weten: Ik rijd niet met je mee want er zitten bekenden van me op het terras.
Hij zo: ok nou dag he?!
IK: Ja dag

Hij vroeg verder niets over hem weer te bellen voor nieuwe lessen, vertelde niets over m'n her die er aan gaat komen (geld is al aan hem betaald).

Afgelopen maandag heb ik al naar kantoor gebeld om te vragen wie ik kan benaderen als ik een klacht over een instructeur wil indienen. Was het nummer kwijt, dus belde vandaag weer. Secretaresse zei dat ik dat bij haar kan doen , en dan meldt zij het wel bij het hoofdkantoor. LOL in dat kantoor staan mensen die bellen op de intercom en de instructeurs lopen daar geregeld binnen.

Ik zei dus dat ik zelf naar het hoofdkantoor wil bellen om mijn klacht in te dienen.
Zo gezegd, zo gedaan.

Heb het hele verhaal van a tot z gedaan, en niet omdat ik gezakt ben... Had afgelopen maandag nl. al gebeld om te regelen hoe ik mijn klachten kenbaar zou kunnen maken. Slagen of zakken vandaag zou er dus niet toe doen. Voor al die leerlingen die hij intimideert en de grond in praat in zijn auto heb ik dus gebeld... iemand moet het toch doen?
IK word over een paar dagen teruggebeld hoe alles verder nu gaat verlopen... ze heeft een nieuwe instructeur in gedachten bij wie ik me wel op mijn gemak zal voelen in de auto, maar dat zou ze gaan regelen. En wat betreft die rijinstructeur, sja daar waren ze ook nog niet klaar mee. Oh en heb ook laten weten dat ik ervan op de hoogte ben dat hij al twee waarschuwingen heeft gehad en dat dit niet zo door mag gaan. Een instructeur die volmondig toegeeft tot aan het randje van de toelaatbaarheid te gaan en soms zelfs er over heen.
Genoeg klachten over deze man komen niet aan het licht, omdat de meeste leerlingen hun mond niet opentrekken. LOL en verder heb ik zo mijn eigen visie op het "lesgeven" van mensen aangezien dat ook mijn beroep betreft. Aan ped. & didactische vaardigheden ontbreekt het deze man.

Poeh heel verhaal he... Ben niet somber over het zakken.

FRASIERTJE BEN JE GESLAAGD?????????? HOOP HET ECHT WEL VOOR JE!!!!
CROSSING FINGERS!!

En aan jullie allemaal dit berichtje:
THX voor alle support. Enne jullie zijn nog niet van mij af op het forum.
Knipoogje.

:-)

Groetjes
Bianc(o)

[ Bericht 0% gewijzigd door lambrusco_bianco op 12-10-2005 18:18:28 ]
pi_31388979
balen dat je gezakt bent, maar blij voor je dat je nu eindelijk van die rotinstructeur afbent Hopelijk vinden ze een nieuwe instructeur waar je je wel bij op je gemakt voelt en slaag je de volgende keer met glans
pi_31389105
mijn wens is dus eigenlijk dat die vent eruit wordt geknikkerd....
heb wel iets van: zou tie niet voor de deur staan straks? Knokploeg heb ik al opgetrommeld die ik per gsm kan bereiken.
pi_31389146
Bianc(o), jammer dat je het toch niet gehaald hebt(zou hij mooi in z'n zak hebben kunnen steken )

maargoed, leuk dat je nog even bij ons blijft
en met een normale instructeur moet het de volgende keer zeker lukken.
pi_31389361
iemand die een goede instructeur kent bij blom in breda?

dat zakken van mij geeft wel een lekker drastisch effect aan zijn slagingspercentage... nu helemaal omdat ik niet bij hem verder ga ;-)
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:40:09 #115
88233 Steve
Still the best.
pi_31389405
Toch klote dat je gezakt bent l_b
Nu hopen dat je een leuke instructeur/trice krijgt.
pi_31389458
nee joh, helemaal niet klote

wie slagen er nu de eerste keer? 39% van de vrouwen... nouja zie daar maar eens bij te horen.
;-)
pi_31389691
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:41 schreef lambrusco_bianco het volgende:
nee joh, helemaal niet klote

wie slagen er nu de eerste keer? 39% van de vrouwen... nouja zie daar maar eens bij te horen.
;-)
jammer idd maar het is minder erg te zakken als je het gevoel hebt nog meer lessen nodig te hebben, dan als je denkt dat het wel goed is. volgende keer komt t goed hoop ook dat je nu een gezellige en goede leraar krijgt! zet hem op
gelukkig ben je van die vreselijke vent af, ik hoop ook dat ze hem de laan uit sturen. zou echt niets voor mij zijn geweest denk ik.
pi_31389737
frasier is of zo bezopen van het feestvieren dat hij niet meer kan posten of hij zit huilend in de hoek en durft niet te posten k hoop het 1e
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:57:55 #119
51748 H4ze
wait...what?
pi_31389805
Toch jammer dat je gezakt bent lambrusco_bianco, maar nu hopelijk wel een betere instructeur. Succes verder.

En viper gefeliciteerd! Al wezen scheuren?
*BURP*
pi_31390731
Ik ben helaas weer gezakt. Ik was er van overtuigd dat ik deze keer geslaagd was. Maar de examinator dacht er weer anders over. Kijk-gedrag was niet goed. Was het er niet mee eens, heb dat ook gezegd maar dat maakt allemaal niet meer uit dan.

Pure moordneigingen had ik jegens die examinator. Hij moet mij niet en ik hem niet. Maar wat komt dat har aan zeg als je het terrein van het CBR oprijdt en er van overtuigd ben dat je gelaagd bent maar dat je dan zo telleurgesteld wordt.

Sylvana jij rijdt toch ook af in Leusden? Zo ja en je krijgt examinator Van den Hoek vergeet het dan maar.
X
X
X
pi_31390986
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:38 schreef Frasier het volgende:
Ik ben helaas weer gezakt. Ik was er van overtuigd dat ik deze keer geslaagd was. Maar de examinator dacht er weer anders over. Kijk-gedrag was niet goed. Was het er niet mee eens, heb dat ook gezegd maar dat maakt allemaal niet meer uit dan.

Pure moordneigingen had ik jegens die examinator. Hij moet mij niet en ik hem niet. Maar wat komt dat har aan zeg als je het terrein van het CBR oprijdt en er van overtuigd ben dat je gelaagd bent maar dat je dan zo telleurgesteld wordt.

Sylvana jij rijdt toch ook af in Leusden? Zo ja en je krijgt examinator Van den Hoek vergeet het dan maar.
damn, dat is wel heel erg balen zeg Erg frustrerend idd

Ik rij idd ook af in Leusden, kun je toevallig vooraf aangeven welke je NIET wilt?
pi_31391303
quote:

wat een gezeur zeg. volgende keer spiegel te hoog instellen, dan heb je achteraf wel nekkramp, maar kunnen ze niet ontkennen dat je hebt gekeken..
bah
pi_31391363
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

damn, dat is wel heel erg balen zeg Erg frustrerend idd

Ik rij idd ook af in Leusden, kun je toevallig vooraf aangeven welke je NIET wilt?
volgens mij kan je dat niet aangeven. wat je wel kunt doen is een relatie beginnen met een van zn familieleden, dan mag je hem niet krijgen maar dat gaat wel erg ver he..
pi_31391562
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:09 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

volgens mij kan je dat niet aangeven. wat je wel kunt doen is een relatie beginnen met een van zn familieleden, dan mag je hem niet krijgen maar dat gaat wel erg ver he..
Als zijn familie net zo is als hj is

maar kan natuurlijk ook gewoon 1 dag van te voren relatie emt familielid beginnen en als ik afgereden heb het weer uitmaken
pi_31391673
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Als zijn familie net zo is als hj is

maar kan natuurlijk ook gewoon 1 dag van te voren relatie emt familielid beginnen en als ik afgereden heb het weer uitmaken
ja dan wil je dat niet natuurlijk maar misschien is 1 dag niet genoeg? want dan is er misschien nog geen beïnvloeding enzo.. je kan ook op les die man aanrijden moet je wel weten wie het is
pi_31391810
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
iemand die een goede instructeur kent bij blom in breda?

dat zakken van mij geeft wel een lekker drastisch effect aan zijn slagingspercentage... nu helemaal omdat ik niet bij hem verder ga ;-)
Blom .
Die heb ik vantevoren al 100% zeker NIET gekozen voor mn rijlessen, we kwamen een keer voor de deur rijden met de auto, blijkt dat een lesauto van blom daar wilde parkeren...stapt de instructeur uit en begint me te schelden .

Groetjes,

veldmuis
pi_31392212
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:28 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

ja dan wil je dat niet natuurlijk maar misschien is 1 dag niet genoeg? want dan is er misschien nog geen beïnvloeding enzo.. je kan ook op les die man aanrijden moet je wel weten wie het is
ik vraag wel ff bij het cbr wanneer hij examen moet rijden en dan rij ik hem wel ff aan ( net buiten het cbr )
  woensdag 12 oktober 2005 @ 21:13:07 #128
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_31392789
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:09 schreef almeersmeisje het volgende:

[..]

Hahah nee
Heb 3 weken geleden eindelijk me rijbewijs gehaald
(heb in bussum gereden)
bij welke rijschool?
pi_31395985
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:35 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Blom .
Die heb ik vantevoren al 100% zeker NIET gekozen voor mn rijlessen, we kwamen een keer voor de deur rijden met de auto, blijkt dat een lesauto van blom daar wilde parkeren...stapt de instructeur uit en begint me te schelden .

Groetjes,

veldmuis
Ik wil mijn her-examen geld dat ik reeds betaald heb niet weggooien en dat betekent dat ik bij blom zal moeten blijven. Zak ik de tweede keer dan is het te overwegen een andere rijschool te pakken.

Dus wie weet een goede blom instructeur?

Zoekt nog steeds... Krijg over een paar dagen een telefoontje met de naam door van m'n nieuwe instructeur... zou fijn zijn als ik die naam dan herken van het forum. Zo van: he da's die man waarover ik getipt ben. Hahahah....
pi_31396236
he allemaal
3 november theorie examen
en als ik het dan niet haal (wat ik natuurlijk niet verwacht:))
meteen die week erna nog een keer.
en ben nu al met mijn 20 rijles bezig dus....
iets van 2 en een halve maand hahah.
serena 18 jaar uit eefde ( tussen zutphen en deventer)
wil je meer weten pm maar ff :P
pi_31397548
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:06 schreef sava het volgende:
(wat ik natuurlijk niet verwacht:))
Ach verwacht niet teveel, zeker niet bij het CBR. Ik kan gewoon goed rijden al zeg ik het zelf en had het dan ook nooit verwacht dat ik 3 keer zou zakken. Gewoon pure pech. Als ik de volgende keer zak (de 4e keer) moet ik zelfs staats-examen gaan doen .
X
X
X
pi_31401165
goedemorgen daar!

@ frazier: he gadver wat er gisteren bij jou is gebeurd is vreselijk klote.... Je hebt het gevoel goed te hebben gereden en dan zak je. Wat vond je instructeur ervan? Is hij meegereden??
pi_31404498
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:48 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ach verwacht niet teveel, zeker niet bij het CBR. Ik kan gewoon goed rijden al zeg ik het zelf en had het dan ook nooit verwacht dat ik 3 keer zou zakken. Gewoon pure pech. Als ik de volgende keer zak (de 4e keer) moet ik zelfs staats-examen gaan doen .
echt gewoon genaaid die vent had gewoon al bijna zn quotum van de maand, hij vond jou niet aardig (zei je zelf) en hoppa gezakt om een ***reden.. echt matig. ken meer mensen die genaaid zijn, echt stom. geldklopperij.. bah. maar positief blijven, volgende keer haal je hem gewoon..
pi_31404535
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:35 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Blom .

Groetjes,

veldmuis
dat was vast die vent bij wie lambrusco heeft gelest die spoort duidelijk niet helemaal
pi_31411279
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:13 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Sja geeft niets, het was de eerste keer en ik kan gewoon nog niet echt geweldig zelfstandig rijden. Heb echt meer lessen nodig en dat wist ik allang.
Zo, even reageren hoor . Je hebt je heel, heel kranig gedragen tijdens de hele procedure. Dat je gezakt bent is idd jammer, maar je zag het zelf ook al aankomen. Naar mezelf kijkend, ik wist de eerste keer ook dat ik zou zakken. Niet omdat je geen zelfvertrouwen heb, maar omdat je jezelf kan inschatten. Pas toen ik zelf echt wist dat ik vertrouwen had in de auto, in de weg en in mezelf is het gelukt. Dus treur niet om deze eerste keer.

Echt, ik vind dat je jezelf een schouderklopje mag geven over de hoe je met de instructuer bent omgegaan. Je hebt je verweerd waar kon, en veel geslikt. En dat slikken mag je nu laten uitbetalen door een dikke vette klacht in te dienen. Je bent geen 18 meer zoals je zei, dus maak van je levenservaring en zelfverzekerdhied gebruik om deze man een andere baan te bezorgen. Een goed educator leert en geeft zelfvertrouwen aan zijn leerlingen. Bedenk ook dat je misschien wel gezakt bent omdat hij slecht les geeft, en jij dus niet volop kan leren.

Hopelijk tref je de volgende keer een betere instrcteur. En bedenk: JIJ bent de consument, JIJ betaalt voor deze excercitie. Dus mag ook JIJ de eisen stellen. Het is een commerciele onderneming, geen overheidsservice!

Ik wilde dat je ik je mijn instructeur kon aanraden, maar helaas ben iik van de Bussumse regio, en die loopt niet tot Breda. En dus: gewoon sterkte voor de volgwende keer!
pi_31411318
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:48 schreef Frasier het volgende:

[..]

. Als ik de volgende keer zak (de 4e keer) moet ik zelfs staats-examen gaan doen .
Doe nou eerst maar nog een keer examen voordat je met je staats-examen gaat zwaaien. .

Heel erg gecondoleerd, gaat de volgende keer gewoon beter!
pi_31414699
Ik heb vandaag mijn 2e 2-uurs les gehad. Vandaag ging het duidelijk minder dan vorige week. Waarschijnlijk kwam dit doordat vandaag het scannen erbij kwam. Wel ging het schakelen beter, op 1 keer na, toen ik vergat mn gas los te laten bij het intrappen van de koppeling
Ik moet wel wat sneller van een kruising e.d. wegrijden, het kost nu nog teveel tijd om op te schakelen, en een bocht te nemen tegelijk.
Ook moet ik snel mn theorieexamen gaan halen, omdat ik 'onzeker rij omdat ik de regels niet ken'. Vanmiddag mn boek + cd-rom gehaald, net proefexamen gedaan: 7 fout, dus dat moet wel lukken. Jammer dat het nog wel even duurt voor ik theorieexamen mag doen, ik kon kiezen tussen morgen of 28 oktober, toch maar voor de 28e gekozen.

Ik heb gelukkig wel een relaxte instructrice, beetje té relaxt af en toe Even bellen, pen zoeken in het dashbordkastje, sigaretje draaien, en ik maar rijden.

Ik doe trouwens ook die RIS, met 3 van die toetsen tussendoor. Ik ben benieuwd wanneer ik hier kan vertellen dat ik mn rijbewijs heb, want nu ik eenmaal ben begonnen wil ik het zo snel mogelijk halen
pi_31414794
Vandaag weer les gehad, ik reed iets té vlot enzo, ging echt kut...en tis nog 2 weken voor mn examen !

Groetjes,

veldmuis
pi_31415025
ik doe ook RIS, en voor de laatste toets heb je theorie nodig, daarom ga ik dus de volgende week theorie doen en hoop dat ik het haal
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:26:39 #140
51748 H4ze
wait...what?
pi_31416717
quote:

Minder man...hoeveelste keer was dit?

Ik had 't de tweede keer...dat ik ervan overtuigd was dat ik geslaagd was. Klap komt dan idd hard aan.
*BURP*
pi_31416970
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:26 schreef H4ze het volgende:

[..]

Minder man...hoeveelste keer was dit?

Ik had 't de tweede keer...dat ik ervan overtuigd was dat ik geslaagd was. Klap komt dan idd hard aan.
Dit was voor mij alweer de 3e keer dat ik gezakt ben
X
X
X
pi_31422659
Morgen theorieexamen. Ik heb geen theoriecursus gehad dus het is best spannend.

En begin december TTT en tussen 12 en 20 december mijn praktijkexamen.

Ik ben de datum alleen vergeten.

Vandaag had ik mijn 5e en 6e rijles-uur. Ging wel redelijk. Kijken in de spiegels, hellingtrekken, parkeren, rotondes nemen etc...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:13:33 #143
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_31430502
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:06 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

wat voor extra dingen leer je daarbij?
Terrein rijden o.a. (4wd)
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_31430673
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:13 schreef Radjesh het volgende:

[..]

bij welke rijschool?
10 daagse cursus van de ANWB in 1 keer geslaagd!
pi_31431437
Ik moet aanstaande dindsdag voor mijn praktijk, eerlijk gezegt totaal geen zin in

Ben veeeel te zenuwwachtig
pi_31431599
Ik ben ook (weer) bezig met rijlessen.
2 jaar geleden ben ik ook al bezig geweest en ben toen 3 keer gezakt. Het geld was toen helaas op. Ik wilde een pauze inlassen van een paar maandjes, maar dat is helaas 2 jaar geworden. Ik heb 2 augustus weer mijn "eerste" les gehad. Vanmiddag weer theorie examen doen. En dan 15 november weer een poging doen om mijn rijbewijs te halen
pi_31431908
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:15 schreef nieky het volgende:
Ik ben ook (weer) bezig met rijlessen.
2 jaar geleden ben ik ook al bezig geweest en ben toen 3 keer gezakt. Het geld was toen helaas op. Ik wilde een pauze inlassen van een paar maandjes, maar dat is helaas 2 jaar geworden. Ik heb 2 augustus weer mijn "eerste" les gehad. Vanmiddag weer theorie examen doen. En dan 15 november weer een poging doen om mijn rijbewijs te halen
Een vriendin van mij had dat ook, is er ook een paar jaar tussen uit geweest (met autorijden),
was 1 maand geleden weer begonnen (ook ANWB) en heeft gister haar rijbewijs gehaald
Soms is het wel ff goed om er een tijdje niet mee beizg te zijn
pi_31433980
Nou, vandaag is het dan zover. Ik ben vandaag 18 geworden en heb straks mijn 1ste rijlessen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:31:48 #149
88233 Steve
Still the best.
pi_31434848
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:57 schreef Badabingea het volgende:
Nou, vandaag is het dan zover. Ik ben vandaag 18 geworden en heb straks mijn 1ste rijlessen.
Veel plezier.
Hartstikke leuk, die eerste les.

EDIT: en gefeliciteerd natuurlijk

[ Bericht 13% gewijzigd door Steve op 14-10-2005 14:54:33 ]
pi_31436122
Vast wel
KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: