Is groot ook goed?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:17 schreef peaceman het volgende:
Soms zijn de moment dat je even niet op trivia kan komen wel erg gunstig... Niet goed voor je humeur die shit die jullie hier verspreiden...Als het nu een paar LEUKE en MOOIE dames zijn....
Was ook wel een puntje voor GP geweest, maar.... bekend verhaal.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Peter Cetera, de broer van Ed?
quote:I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you
Nee, meer op Robert Paul.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Op die eerste foto lijkt 'ie helemaal niet op zichzelf..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:53 schreef lubje25 het volgende:
Gary Moore-Looking back (to see)?
Heb het even nagekeken maar het lijkt mij precies dezelfde tekst. Je zou het zo uit dat nummer kunnen hebben gecopypaste.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is ook een ander nummer.
Hint: Bristol.
Nope..quote:
Heb ook even gekeken, maar ik kreeg 'she' ipv 'you'.. ken het nummer verder nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb het even nagekeken maar het lijkt mij precies dezelfde tekst. Je zou het zo uit dat nummer kunnen hebben gecopypaste.
Ben benieuwd wat het dan wel is.
Je hebt gelijk. wijkt toch iets af. Waarschijnlijk hebben ze hier wel hun inspiratie vandaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb ook even gekeken, maar ik kreeg 'she' ipv 'you'.. ken het nummer verder niet
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:18 schreef ranja het volgende:
Ja, Massive attack dus. Dat was wel duidelijk inmiddels. Maar songtitels....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |