Jawel, het gaat zo goed als zeker ook opnieuw gebeuren maar niet heel snelquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:40 schreef Jimmy het volgende:
Het is iets dat niet meer opnieuw kan gebeuren?
Daar komen volgens mij ook meer artiesten voor in aanmerking...quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:12 schreef cafca het volgende:
met eenzelfde album 3x opnieuw in de albumlijst binnengekomen?
Ik heb een vaag vermoeden, maar peaceman moet hem nu toch echt in kunnen koppen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef peaceman het volgende:
elk genoemde artiest stond aan het einde van een decenium van het bestaan van de top 40! op de 1e plek?
Tja daarom ga ik ook niet meer raden... als het zo mocht zijn dat ik bij elk antwoord wel dat stukje top 40 had moeten zetten is dit een typische geval van mierenneuken, net als een tijdje geleden en hoef ik het punt niet eens meer.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:59 schreef cafca het volgende:
aangezien Pink Floyd er bij staat, lijkt het me wel Album-lijst gerelateerd, of niet?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef peaceman het volgende:
elk genoemde artiest stond aan het einde van een decenium van het bestaan van de top 40! op de 1e plek?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:41 schreef peaceman het volgende:
Ja de albumlijst van het top 40 blaadje wordt bedoeld, maar dat leek mij inmiddels wel duidelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |