Het was ondertussen al 4 keer tegen hem gezegd, ook door de leidinggevendequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeg dat dan tegen hem? Aangezien hij nieuw is en jij niet. Bij ons is dr 1 meisje dat, ondanks mijn vriendelijke doch dringende uitleg, toch maar 1 colli per keer op haar dolly zet, ook al moet ze elke keer naar de andere kant van de winkel
.
Verschilt per filiaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:48 schreef Stranger het volgende:
Hey in de openingspost staat dat je verkoper 2 wordt/bent als je ook kan bestellen en zooi, maar dat word je toch ook automatisch als je er een jaar werkt?
Vaag persoontje danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef MewBie het volgende:
[..]
Het was ondertussen al 4 keer tegen hem gezegd, ook door de leidinggevende![]()
Ik moet van 1300 tot 2100quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:22 schreef SHERMAN het volgende:
Zo vandaag weer van 1200 tot 2000.
's Middags weer optijd klaar maar ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
's Middgs is hier op de zuivel goed te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik moet van 1300 tot 2100Normaal ook vanaf 12 uur, maar beetje vaag gedoe met rooster. 's Middags halen wij ook makkelijk, afgelopen 2 weken zaten we om 2 uur van 'Duss...en nu?'..maar 's avonds is idd wel effe anders
Ik heb weleens gehad dat ze me opeens van een woensdagavond naar een donderdagavond hadden gezet. En daar kwam ik dus ook pas na een paar uur werken achter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:21 schreef SHERMAN het volgende:
19.32 de telefoon gaat bij SHERMAN thuis...
De ah... of ik nog kom werken vanavond.
* SHERMAN] euhm nee? Ik heb vrij vanavond hoor.[/me]
ah: nee hoor, staat op de planning dat je moet werken
[me=SHERMAN]maandag avond had ik nog vrij?![/me]
ah: hmm... [uitleg over waarschijnlijk waarom]
[me=SHERMAN] lekker dat het dan even word gezegt![/me]
ah: ja sorry... ik kan er niks aan doen... zou je toch willen komen?
[me=SHERMAN geef me 10 minuten.
Que? Vertel meer?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
AH gaat een nieuwe formule uitbrengen
Je mag opzich best wel meer vertellen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
AH gaat een nieuwe formule uitbrengen
Zuid De geruchten worden steeds sterker: Albert Heijn komt snel met een nieuwe winkelformule. Intern is het project ‘super geheim’ en draagt de naam ‘Doorbraak’. Een projectteam is er al een jaar lang mee bezig. Deze nieuwe supermarkt moet na bediening, zelfbediening en supermarkt de nieuwe winkel zijn die de missie van Albert Heijn volledig ondersteund. Die luidt immers: “Albert Heijn wil het dagelijkse leven - en zeker het boodschappen doen - aangenaam, gemakkelijk en bijzonder maken. Wij willen de wensen van onze klanten altijd en overal vervullenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je mag opzich best wel meer vertellen.
Waar heb je het gelezen/gehoord en wat weet je allemaal?
Zeg dan gewoon dat je het van uwsupermarkt af hebtquote:Op maandag 17 oktober 2005 05:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zuid De geruchten worden steeds sterker: Albert Heijn komt snel met een nieuwe winkelformule. Intern is het project ‘super geheim’ en draagt de naam ‘Doorbraak’. Een projectteam is er al een jaar lang mee bezig. Deze nieuwe supermarkt moet na bediening, zelfbediening en supermarkt de nieuwe winkel zijn die de missie van Albert Heijn volledig ondersteund. Die luidt immers: “Albert Heijn wil het dagelijkse leven - en zeker het boodschappen doen - aangenaam, gemakkelijk en bijzonder maken. Wij willen de wensen van onze klanten altijd en overal vervullen
moiquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:51 schreef Renesite het volgende:
http://www.chrisheijmans.nl/pivot/entry.php?id=365#comm
Wie werkte ook al weer in utrecht
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het van uwsupermarkt af hebt
succesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:07 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN gaat zo lekker alleen wat diepvries vullen.
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
Nou ik had gelijk.
Gisteravond was een bagger avond.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef Weemz het volgende:
Een bananenschil opetenDan wast ze hem maar af!
ga dan van 7 tot 15:00quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:19 schreef SHERMAN het volgende:
Ging weer geweldig.
Diepvries had ik er zo in.
Was ik de factuur aan het controleren. Komt er een collega naar me toe....
Collega: sherman...
/me: ja?
Collega: hoe laat moet jij morgen werken?
/me: vanaf 12 tot 3, waarom?
Collega: oh das jammer... want ik heb iemand nodig voor de ochtend... J kan niet werken namelijk...
/me: waarom kan ze niet dan?
Collega: stage
/me: maar dat weet ze toch van te voren
Collega: ja... maar ze hoopte dat de planning zou veranderenheb ook gezegt dat ze het de volgende keer gewoon moet melden.
Maar zou jij willen dan van 7 tot 9? en dan van 12 tot 15?
/me: .... vooruit dan maar weer
Morgen dus lekkere uren.
Tussen 10 en 12 is er blijkbaar niet genoeg werk om mij te laten blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |