Het was ondertussen al 4 keer tegen hem gezegd, ook door de leidinggevendequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Zeg dat dan tegen hem? Aangezien hij nieuw is en jij niet. Bij ons is dr 1 meisje dat, ondanks mijn vriendelijke doch dringende uitleg, toch maar 1 colli per keer op haar dolly zet, ook al moet ze elke keer naar de andere kant van de winkel
.
Verschilt per filiaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:48 schreef Stranger het volgende:
Hey in de openingspost staat dat je verkoper 2 wordt/bent als je ook kan bestellen en zooi, maar dat word je toch ook automatisch als je er een jaar werkt?
Vaag persoontje danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef MewBie het volgende:
[..]
Het was ondertussen al 4 keer tegen hem gezegd, ook door de leidinggevende![]()
Ik moet van 1300 tot 2100quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:22 schreef SHERMAN het volgende:
Zo vandaag weer van 1200 tot 2000.
's Middags weer optijd klaar maar ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
's Middgs is hier op de zuivel goed te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik moet van 1300 tot 2100Normaal ook vanaf 12 uur, maar beetje vaag gedoe met rooster. 's Middags halen wij ook makkelijk, afgelopen 2 weken zaten we om 2 uur van 'Duss...en nu?'..maar 's avonds is idd wel effe anders
Ik heb weleens gehad dat ze me opeens van een woensdagavond naar een donderdagavond hadden gezet. En daar kwam ik dus ook pas na een paar uur werken achter.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:21 schreef SHERMAN het volgende:
19.32 de telefoon gaat bij SHERMAN thuis...
De ah... of ik nog kom werken vanavond.
* SHERMAN] euhm nee? Ik heb vrij vanavond hoor.[/me]
ah: nee hoor, staat op de planning dat je moet werken
[me=SHERMAN]maandag avond had ik nog vrij?![/me]
ah: hmm... [uitleg over waarschijnlijk waarom]
[me=SHERMAN] lekker dat het dan even word gezegt![/me]
ah: ja sorry... ik kan er niks aan doen... zou je toch willen komen?
[me=SHERMAN geef me 10 minuten.
Que? Vertel meer?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
AH gaat een nieuwe formule uitbrengen
Je mag opzich best wel meer vertellen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
AH gaat een nieuwe formule uitbrengen
Zuid De geruchten worden steeds sterker: Albert Heijn komt snel met een nieuwe winkelformule. Intern is het project ‘super geheim’ en draagt de naam ‘Doorbraak’. Een projectteam is er al een jaar lang mee bezig. Deze nieuwe supermarkt moet na bediening, zelfbediening en supermarkt de nieuwe winkel zijn die de missie van Albert Heijn volledig ondersteund. Die luidt immers: “Albert Heijn wil het dagelijkse leven - en zeker het boodschappen doen - aangenaam, gemakkelijk en bijzonder maken. Wij willen de wensen van onze klanten altijd en overal vervullenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je mag opzich best wel meer vertellen.
Waar heb je het gelezen/gehoord en wat weet je allemaal?
Zeg dan gewoon dat je het van uwsupermarkt af hebtquote:Op maandag 17 oktober 2005 05:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Zuid De geruchten worden steeds sterker: Albert Heijn komt snel met een nieuwe winkelformule. Intern is het project ‘super geheim’ en draagt de naam ‘Doorbraak’. Een projectteam is er al een jaar lang mee bezig. Deze nieuwe supermarkt moet na bediening, zelfbediening en supermarkt de nieuwe winkel zijn die de missie van Albert Heijn volledig ondersteund. Die luidt immers: “Albert Heijn wil het dagelijkse leven - en zeker het boodschappen doen - aangenaam, gemakkelijk en bijzonder maken. Wij willen de wensen van onze klanten altijd en overal vervullen
moiquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:51 schreef Renesite het volgende:
http://www.chrisheijmans.nl/pivot/entry.php?id=365#comm
Wie werkte ook al weer in utrecht
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het van uwsupermarkt af hebt
succesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:07 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN gaat zo lekker alleen wat diepvries vullen.
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
Nou ik had gelijk.
Gisteravond was een bagger avond.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef Weemz het volgende:
Een bananenschil opetenDan wast ze hem maar af!
ga dan van 7 tot 15:00quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:19 schreef SHERMAN het volgende:
Ging weer geweldig.
Diepvries had ik er zo in.
Was ik de factuur aan het controleren. Komt er een collega naar me toe....
Collega: sherman...
/me: ja?
Collega: hoe laat moet jij morgen werken?
/me: vanaf 12 tot 3, waarom?
Collega: oh das jammer... want ik heb iemand nodig voor de ochtend... J kan niet werken namelijk...
/me: waarom kan ze niet dan?
Collega: stage
/me: maar dat weet ze toch van te voren
Collega: ja... maar ze hoopte dat de planning zou veranderenheb ook gezegt dat ze het de volgende keer gewoon moet melden.
Maar zou jij willen dan van 7 tot 9? en dan van 12 tot 15?
/me: .... vooruit dan maar weer
Morgen dus lekkere uren.
Tussen 10 en 12 is er blijkbaar niet genoeg werk om mij te laten blijven.quote:
niezoveelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:27 schreef GotC het volgende:
Ik had vandaag echt wel een gezellige avondHet was onwijs rustig, met 1400 colli, dus lekker door kunnen werken
![]()
Dit weekend 2 AH feestjes..nja, verjaardagen, waaronder 1 (met 2 andere mensen) van mijGaan jullie buiten het werk om met je collega's?
We gaan elke vrijdag na het salaris poolen, en we hebben 2 feestjes gehad vanaf Juni. Maar voor de rest amper.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:27 schreef GotC het volgende:
Ik had vandaag echt wel een gezellige avondHet was onwijs rustig, met 1400 colli, dus lekker door kunnen werken
![]()
Dit weekend 2 AH feestjes..nja, verjaardagen, waaronder 1 (met 2 andere mensen) van mijGaan jullie buiten het werk om met je collega's?
Ik zit met 5 collega's van mijn filiaal, en 10 collega's uit andere filialen in 1 klas. Maar das ook een speciale Detailhandelopleiding in een AH-klas. De enige van Nederlandquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:27 schreef GotC het volgende:
![]()
dat hadden ze bij mij in hun reet kunnen steken, dan zoude ze me maar van 1300 tot 2000 moeten uitbetalenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:18 schreef Weemz het volgende:
Lekker dan vandaag werken van 1300-1600 en van 1900-2000 (ivm met afsluiten)...
Jep. Moest eigenlijk van 1300-2000, maar had een belangrijke afspraak tussendoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:42 schreef SHERMAN het volgende:
Hij zal wel moeten komen om af te sluiten, omdat er niemand anders is die het kan?
Bij ons komt er zaterdag avond iemand 2 uurtjes werken, eerst omhoudbaar de avond een beetje in te wijden en dan de kassieres helpen met de kassa's.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:08 schreef Weemz het volgende:
[..]
Jep. Moest eigenlijk van 1300-2000, maar had een belangrijke afspraak tussendoor.
Winkelweb > Technisch Inventaris Boek.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:08 schreef SHERMAN het volgende:
Wij hebben al maanden zo'n kapotte reling op de zuivel afdeling. Hij zit niet meer vast aan de andere stukken. Als je dus aan de zijkant op dat ding gaat staan vliegt ie omhoog.
Tot nu toe gene oplossing voor gevonden.
Bij ons bestaat het meerendeel van het personeel uit vrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen?Wij hebben er 13, en zo'n 37 mannen
(schijnbaar
)
Nee ik weet niet waaromquote:
We hebben genoeg te lullen onder elkaar hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:43 schreef zenith_ust het volgende:
hoe kom je, dan je dag door zondere vrouwlijke collega's zal me echt dood vervelen dan, je moet toch wat te babbelen hebben
babbel toch liever met vrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
We hebben genoeg te lullen onder elkaar hoor.
wij hadden er 2 maar allebei ontslagen hehehehequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen?Wij hebben er 13, en zo'n 37 mannen
(schijnbaar
)
MOMO kan je weinig aan doen, hooguit wat extra orderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:36 schreef Brammie1 het volgende:
vandaag gewerkt van 7:30 tot 17:00. MOMO uitgelegd gekregen en quasi-zelfstandig Deli besteld. Morgen van 16:30 tot 21:00 werken en dan Kaas bestellen.
De techniek van het bestellen heb ik helemaal onder de knie, nu moet ik het gewoon een paar keer begeleid doen om in beetje in m'n hoofd te krijgen wat er allemaal standaard op voorrraad moet zijn + acties inschatten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
MOMO kan je weinig aan doen, hooguit wat extra orderen.
Deli bestellen kan wel eens lastig zijn, met een actie, ligt er ook aan hoe de actie in het bonuskrantje staat, en hoe het gepresenteerd is (Bancarella vol met filet americain, of alleen de vitrine).
Kaas bestellen is vooral goed op de hoeveelheid letten die je werkelijk in huis hebt. Buitenlandse kazen hoef je in principe niet naar te kijken, dat ordert die vanzelf. Alleen effe opletten bij grote acties of extreem lege vakken (voorraad controleren). Ik controleerde (werk niet meer op die afdeling) altijd de voorraden tijdens het bestellen. Scheelt een hoop nee-verkoop.
Ach in de handterminals kan dat ook hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:43 schreef SHERMAN het volgende:
En dan nog zijn er mensen die het denken te kunnen maar niet goed lezen en dan domme foutjes maken.
Als je 't niet ziet dan is 't er niet ;-)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:02 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ach in de handterminals kan dat ook hoorben je te snel voor dat ding en bestel je er 11 ipv 1 maar zap je ook gelijk door naar de volgende pagina en zie je dat dus niet
![]()
waaromquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:59 schreef MewBie het volgende:
Klopt het trouwens wat ik gehoord heb?
Vanwege die AH XL amstel actie van het filiaal in Rijswijk, dat er in 1151(Leidschendam) iemand is afgevoerd door de pliesie.
2 kratten amstel voor 10.00 euro ipv 16.30 euro.quote:
Oh zo dom was dat, een tijdje terug komt een man die een avondwinkel heeft bestellen bij ons. Hij wou 25 colli bier hebben, word er 25 rolli ofzo besteld, dus we hadden iets te veel bier..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:02 schreef MewBie het volgende:
[..]
Ach in de handterminals kan dat ook hoorben je te snel voor dat ding en bestel je er 11 ipv 1 maar zap je ook gelijk door naar de volgende pagina en zie je dat dus niet
![]()
Hmmm ja die XL in Rijswijk...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:40 schreef MewBie het volgende:
[..]
2 kratten amstel voor 10.00 euro ipv 16.30 euro.
Maar die actie is alleen geldig in de XL in Rijswijk, andere filialen doen dus niet mee aan die actie.
Die meneer heeft daar dus zo'n "ruzie" om gemaakt dat de politie er bij is gehaald om de man af te voeren
Tenminste dat heb ik gehoord
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hmmm ja die XL in Rijswijk...
Kwam zo'n vrouw naar me toe op de groente:
ik wil 2 ananassen voor 1,99 zegt ze
ik zeg: Dat gaat niet mevrouw, ze zijn 1,99 per stuk..
Mevrouw haalt bonuskrantje tevoorschijn: 1+1 gratis.
ik zeg: mevrouw: ALLEEN GELDIG IN AH XL RIJSWIJK.
mevrouw: maakt niet uit het staat in het bonuskrantje, dus ik neem er 2 mee voor 1,99.
Ik zeg: Bij de kassa scant ie gewoon 2x 1,99 hoor.
mevrouw: ja dat zullen we nog wel eens zien..
en ze liep weg...
*bliep* *bliep*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:00 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hmmm ja die XL in Rijswijk...
Kwam zo'n vrouw naar me toe op de groente:
ik wil 2 ananassen voor 1,99 zegt ze
ik zeg: Dat gaat niet mevrouw, ze zijn 1,99 per stuk..
Mevrouw haalt bonuskrantje tevoorschijn: 1+1 gratis.
ik zeg: mevrouw: ALLEEN GELDIG IN AH XL RIJSWIJK.
mevrouw: maakt niet uit het staat in het bonuskrantje, dus ik neem er 2 mee voor 1,99.
Ik zeg: Bij de kassa scant ie gewoon 2x 1,99 hoor.
mevrouw: ja dat zullen we nog wel eens zien..
en ze liep weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |