en geldkwestiequote:Op zondag 9 oktober 2005 15:24 schreef Dementor het volgende:
De gulden komt nooit meer terug.
Puur een principekwestie.
Ach wat is geldquote:
Oh? Ik dacht dat het een aardig succes was. De munt is hartstikke sterk en de inflatie is laag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:27 schreef smurf19 het volgende:
ja dat zei ik ook al, maar mijn kennis is er absoluut van overtuigt dat dat gaat gebeuren omdat alles enorm achteruit is gegaan, de euro is een grote flop geweest!
Een nieuwe munt in gaan voeren omdat een glas bier duurder is geworden lijkt me wat overdreven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:34 schreef smurf19 het volgende:
alles is tegenwoordig aardig duur, mensen die zeggen dat dat niet waar is die zijn niet helemaal wakker!
als je wat te drinken neemt in een restaurant ben je 2.50 kwijt dat is vijf gulden, sommige zeggen dat je niet moet terug rekenen naar de gulden, maar doe je dat niet ben je een dief van je eigen portomonne!
dat komt niet door de euro maar door de tegenvallende aardappeloogstquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:44 schreef Stievus het volgende:
..toen een patatje met nog 2 gulden 25 kostte...
en dat wist bijna iedereen die kon nadenken toen duisenberg ervoor koos om een financiele verenigde staten van europa te maken. je krijgt zwakke broeders die je wel moet onderhouden. gretta zal het worst zijn, haar schaapjes zijn op het droge en ze heeft contacten met een stel terroristen die over een paar miljard beschikken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:44 schreef smurf19 het volgende:
het gaat er niet over dat de euro het wel of niet goed doet, het gaat erover dat er nog nooit zoveel schulden in nederland zijn geweest sinds de invoering van de euro!
puur omdat alles belachelijk duur is geworden!
Ik betaal nu een euro.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:44 schreef Stievus het volgende:
..toen een patatje met nog 2 gulden 25 kostte...
Sterker nog: het zal aangegrepen worden om de prijzen weer mooi af te ronden (naar boven natuurlijk).quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
iemand die denkt dat met de invoering van de gulden ook de oude prijzen terugkomen gaat zich onnoemlijk vergissen. dan kost een biertje gewoon 5 gulden. waar hebben we het over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |