Dan toch maar dezequote:Op zondag 9 oktober 2005 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
HAd ik toch met koning TLK moeten nemen
Ken ik nog nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik hoor beneden nu het nieuwe nummer van rammstein uit de speakers knallen
* Geeft oude koptelefoon aan knakworstjequote:
dankje wel respectquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* Geeft oude koptelefoon aan knakworstje
![]()
quote:
Hey DM en Saawquote:
Je eigen topic TLkquote:
Daag baasquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben effekes weg tot straks
Hier is het bewolkt, een klein beetje mistig en niet al te warmquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:48 schreef Palau het volgende:
Tis nie koud en het zonnetje schijnt en vnv moet het droog blijven!
huiswerkquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:32 schreef Palau het volgende:
Iedereen zeker druk bezig met huiswerk en msn?
Ook al ben ik met huiswerk bezig, msn staat bijna altijd aan...quote:
Als ik het niet doe kan ik net zo goed direct stoppen met mijn opleidingquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:37 schreef -Mo- het volgende:
Wie maakt er tegenwoordig nog huiswerk?
Oooeh, ik ken een heel lief iemand die ook Veronica Mars verschlaafd is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:36 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben druk met Veronica Mars kijken.
Heb net al 3 afleveringen gekeken, en ik ga nu zo de laatste 2 afleveringen kijken van het eerste seizoen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weerWe waren gisternacht om 4 uur weggegaan van de stad. en ben vandaag pas om half 4 opgestaan
boh dalijk basis ict maken
vriend en ik pas om 16:00quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weerWe waren gisternacht om 4 uur weggegaan van de stad. en ben vandaag pas om half 4 opgestaan
boh dalijk basis ict maken
Sjiek gek, maar dat kan niet want ik was op stapquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:06 schreef Fwnk het volgende:
MAIKUUUL IK ZAG GISTERAVOND EEN SJIEKE SLIP, VOLGENS MIJ ISSIE VAN JOU!!!
Nou het moet wel want hij was echt mooi en lang en diepzwart, echt zo sjiek gekquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjiek gek, maar dat kan niet want ik was op stap
Zoals usual bijna de hele avond in de Meta geblevenzoeen relaxte muziek
Ik zag vanmiddag iemand wiens capslock vast zat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:06 schreef Fwnk het volgende:
MAIKUUUL IK ZAG GISTERAVOND EEN SJIEKE SLIP, VOLGENS MIJ ISSIE VAN JOU!!!
Laat zienquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nou het moet wel want hij was echt mooi en lang en diepzwart, echt zo sjiek gek
Ja, ik weet dat ik heel lief benquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oooeh, ik ken een heel lief iemand die ook Veronica Mars verschlaafd is.![]()
Of ben je nog niet verslaafd?
Slechte kwaliteit he... niet zo sjiekquote:
Jij bent heel lief! en naakt..quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik heel lief ben, en ja, ik ben verslaafd
. Ga nu mijn 5 of 6 aflevering van vandaag kijken.
Wat tevens de season finale is.![]()
![]()
girafquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
Haha check dit:
Een vriend van mij, beetje lange nek
[afbeelding]
Vis =quote:
Maakt niet zoveel uit het is toch niet druk in de SCquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:55 schreef C2C het volgende:
fok gaat best sloom btw
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:20 schreef freiss het volgende:
[..]
zeker, zit nu in een of ander vies internetcafe
Dat heet geen levenquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Waarom ga je Fokken als je op vakantie bent?
Hij is daar niet op vakantie. Hij is daar met school.. dat noem ik geen vakantiequote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Waarom ga je Fokken als je op vakantie bent?
hehequote:Op zondag 9 oktober 2005 18:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij is daar niet op vakantie. Hij is daar met school.. dat noem ik geen vakantie![]()
Nee johquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:36 schreef Ayaxola het volgende:
Maikuuul, is dat nou jķu bocht?
Maar ik zie niet zo goed dat je ook echt slipt.
ah, dan zou ik ook gaan fokkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij is daar niet op vakantie. Hij is daar met school.. dat noem ik geen vakantie![]()
Hele tijd niet meer gedaan inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
Op zijn tijd is dat wel leuk om te doen jah
Pathetic.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
En deze haha
[afbeelding]
Wat vinden jullie van me nieuwe avater trouwens
Je loopt best achter btwquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
En deze haha
[afbeelding]
Wat vinden jullie van me nieuwe avater trouwens
Met wat ?quote:
Die plaatjes cirkelen hier al een aantal maanden rond.quote:
Het filmpje werd automatisch omgezet met minder kleuren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind mijn avater anders best sjiek geworden, alleen de kwaliteit is minders
quote:
grolsch of jupiler drink ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat julie in Limburg allemaal Brand drinken
Mijn eerste biertje was een Brand, gedronken na de rondleiding in de Brand Brouwerij in Wijlre.quote:
omgquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ook niet. Mijn eerste slip met de brommer weet ik wel nog. Een paar weken geleden
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ook niet. Mijn eerste slip met de brommer weet ik wel nog. Een paar weken geleden
Je avatar !quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
Sjiek he gekquote:
De ontmaagding van je brommerquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik dat filmpje niet had gezien had ik niet eens geweten dat z'n avatar een slip moest voorstellenquote:
Ja welquote:
Ik wíst dat ik hier problemen mee ging krijgen.quote:
Wow...en dat voor iemand van net 14.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja welChappelle's Show
Drugs is all around you kids. Look at that magic marker cap. What the hell you think that is, some kind of crayon? Take it off and sniff it and get high.
Nou had je eig die foto moeten vragenquote:
Je zult er aan moeten wennen, mr. reeves.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
best vervelend dezelfde avatars
Ja, en dat wijf die k niet moet heeft em ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
best vervelend dezelfde avatars
Sssst. houd je bek.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou had je eig die foto moeten vragenaangezien die zo onder de indruk is
Dan had ie em vast wel gestuurd
![]()
Jett.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, en dat wijf die k niet moet heeft em ook![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jett.
Ow.
Jij bent liever/mooier/
Clowns to the left of me, jokers to the right...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oh yes , there will be blood![]()
Whahahah...nu je het zegt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Everesanevascence?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
godverdommeben je evanescence aant luisteren met koptelefoon, zet je stiefvader-achtig ventje stomme duitse paupermuziek op
![]()
![]()
Ow ja Jettquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik eet gans.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:17 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben eet.
Smakelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:17 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben eet.
Neem een mooie ava , dit is onsjiekquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Kweet niet welke zender
Jij ben smakelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:17 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben eet.
Billy Idol moet je zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:20 schreef Imberr het volgende:Heb me moeder zover gekregen om andere muziek op te zetten
Goed zo. Wat is het geworden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:20 schreef Imberr het volgende:Heb me moeder zover gekregen om andere muziek op te zetten
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja idd
![]()
en zun buikje ook, vinje niet?![]()
![]()
![]()
www.tvgids.nlquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet ik dalijk alle zenders afzappen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooier.
En dat is ook zo officeel mijn afkorting
Neen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Dan had je er maar The_Legend_Killer van moeten maken.![]()
Die van mij lekker nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Neen.
Op fok is meestal namen zonder hoofdletter(s)
Die van mij niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Neen.
Op fok is meestal namen zonder hoofdletter(s)
Een 944?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nou aan het twijfelen..
Kan een Porsche kopen voor 1.600 euro. best mooie wagen
Type?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee nee veel beter maar ben geen auto kenner.
Heel mooi !
Een schaalmodel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee nee veel beter maar ben geen auto kenner.
Heel mooi !
Dat denk ik ook. Een schaalmodel van de GT.quote:
Paas mij die foto dan eens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet niksalleen dat hij grijs is.
zag een foto meer niet
Dan zoek je toch op google afbeeldingen op porsche ofzo....quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Me pa liet hem net zien op andere computer
Ik kijk morgen wel eens
al gevonden...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan zoek je toch op google afbeeldingen op porsche ofzo....
teveel werk menquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan zoek je toch op google afbeeldingen op porsche ofzo....
nea een echtequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef Palau het volgende:
[afbeelding]
Hij is wel mooi. Dat dan weer wel...
Batmanquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
omg check mn geile oreo kookboek
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
omg check mn geile oreo kookboek
quote:
dan kom ik het ff gezellig makenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Welkom terug in dit zeer rustige topic![]()
johnny deppquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet ik wel een goeie zien te vinden
achja bijna vakantiequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
ik heb ook zin in een feestje!
geen zin in morgen..eerst stage en dan rijles..bah
pff wees blijquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef snopprinses het volgende:
ik heb ook zin in een feestje!
geen zin in morgen..eerst stage en dan rijles..bah
dan kut stagequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:42 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee..
ik heb alleen tussen kerts en nieuwjaar vrij :/
ik niet om te werken :/quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:43 schreef saaw het volgende:
[..]
pff wees blij
ik moet naar school en dan werken
heb geeneens tijd voor rijles
Ik heb zometeen een mooiequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef saaw het volgende:
ik vind deze tattoo zoooooo mooi
[afbeelding]
dat heb je gewoon niet zo handig geregeld danquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik niet om te werken :/
heb daarom dus ook geen inkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |