Dan toch maar dezequote:Op zondag 9 oktober 2005 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
HAd ik toch met koning TLK moeten nemen
Ken ik nog nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik hoor beneden nu het nieuwe nummer van rammstein uit de speakers knallen
* Geeft oude koptelefoon aan knakworstjequote:
dankje wel respectquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* Geeft oude koptelefoon aan knakworstje
![]()
quote:
Hey DM en Saawquote:
Je eigen topic TLkquote:
Daag baasquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben effekes weg tot straks
Hier is het bewolkt, een klein beetje mistig en niet al te warmquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:48 schreef Palau het volgende:
Tis nie koud en het zonnetje schijnt en vnv moet het droog blijven!
huiswerkquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:32 schreef Palau het volgende:
Iedereen zeker druk bezig met huiswerk en msn?
Ook al ben ik met huiswerk bezig, msn staat bijna altijd aan...quote:
Als ik het niet doe kan ik net zo goed direct stoppen met mijn opleidingquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:37 schreef -Mo- het volgende:
Wie maakt er tegenwoordig nog huiswerk?
Oooeh, ik ken een heel lief iemand die ook Veronica Mars verschlaafd is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:36 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben druk met Veronica Mars kijken.
Heb net al 3 afleveringen gekeken, en ik ga nu zo de laatste 2 afleveringen kijken van het eerste seizoen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weerWe waren gisternacht om 4 uur weggegaan van de stad. en ben vandaag pas om half 4 opgestaan
boh dalijk basis ict maken
vriend en ik pas om 16:00quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er ook weerWe waren gisternacht om 4 uur weggegaan van de stad. en ben vandaag pas om half 4 opgestaan
boh dalijk basis ict maken
Sjiek gek, maar dat kan niet want ik was op stapquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:06 schreef Fwnk het volgende:
MAIKUUUL IK ZAG GISTERAVOND EEN SJIEKE SLIP, VOLGENS MIJ ISSIE VAN JOU!!!
Nou het moet wel want hij was echt mooi en lang en diepzwart, echt zo sjiek gekquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjiek gek, maar dat kan niet want ik was op stap
Zoals usual bijna de hele avond in de Meta geblevenzoeen relaxte muziek
Ik zag vanmiddag iemand wiens capslock vast zat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:06 schreef Fwnk het volgende:
MAIKUUUL IK ZAG GISTERAVOND EEN SJIEKE SLIP, VOLGENS MIJ ISSIE VAN JOU!!!
Laat zienquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nou het moet wel want hij was echt mooi en lang en diepzwart, echt zo sjiek gek
Ja, ik weet dat ik heel lief benquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oooeh, ik ken een heel lief iemand die ook Veronica Mars verschlaafd is.![]()
Of ben je nog niet verslaafd?
Slechte kwaliteit he... niet zo sjiekquote:
Jij bent heel lief! en naakt..quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik heel lief ben, en ja, ik ben verslaafd
. Ga nu mijn 5 of 6 aflevering van vandaag kijken.
Wat tevens de season finale is.![]()
![]()
girafquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
Haha check dit:
Een vriend van mij, beetje lange nek
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |