abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:34:17 #1
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31306650
quote:
Marokko dumpt migranten in woestijn
´Marokko dumpt bijna 600 Afrikanen in woestijn´

(Novum/AP) - Bijna zeshonderd Afrikanen zijn na bij de Spaanse enclave Melilla te zijn opgepakt door het Marokkaanse leger in de woestijn bij de grens met Algerije gedropt en aan hun lot overgelaten. Dat heeft een arts van de Spaanse afdeling van Artsen zonder Grenzen (AzG), Javier Gabaldon, vrijdag gezegd. Amnesty International wil dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de behandeling van de illegale Afrikaanse immigranten.

Medewerkers van AzG troffen de immigranten, onder wie vrouwen en kinderen, vrijdagmorgen aan in de woestijn, honderden kilometers verwijderd van Melilla, zei Gabaldon voor de Spaanse televisie. "We werden praktisch door hen aangevallen. Velen zijn gewond en moeten dringend worden behandeld", zei hij. ,,Deze mensen hebben hulp nodig. Ze hebben water en voedsel nodig. Ze moeten menselijk behandeld worden en het geweld tegen hen moet ophouden."

Volgens Amnesty zijn er steeds meer aanwijzingen dat de mensenrechten van Afrikanen die de afgelopen weken en masse hebben geprobeerd de hekken tussen Marokko en de Spaanse enclaves Melilla en Ceuta over te klimmen zijn geschonden.
Bron: http://www.nieuws.nl/bericht/5/62252

In Nederland wordt een vertrekcentrum door sommigen al inhumaan genoemd.....

Hoe gaat Marokko normaal gesproken om met illegale migranten en asielzoekers? Is dit gebruikelijk?
Woestijn is een breed begrip maar het komt op mij over alsof Nederland haar illegale migranten op een zandplaat zou dumpen die alleen bij eb droogstaat.

Amnesty wil dat er een onderzoek wordt ingesteld, door wie wordt niet vemeld? Iemand een idee?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_31306868
Liever in de woestijn dan in de EU
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:57:29 #3
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_31307213
Nooit geweten de NL een woestijn was....

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_31307218
Die pakken het probleem dus wat grondiger aan dan het eeuwige gemierenneuk in de EU/in NL
pi_31307321
Bullshit natuurlijk want mensen die de hekken bestormen hadden daar nooit mogen komen.

Marokko is hun illegalen liever kwijt dan rijk en laat ze daarom vaak door.

Ik pleit dan ook voor het terugsturen van Marokkaanse staatsburgers die hun straf bijna uitgezeten hebben in de EU
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31307356
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:34 schreef Tarak het volgende:
Woestijn is een breed begrip maar het komt op mij over alsof Nederland haar illegale migranten op een zandplaat zou dumpen die alleen bij eb droogstaat.
Ja, breng ze even op ideeën...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31307388
Illigalen worden wel uitgezet in de woestijnen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31335328
Waar moet Marokko ze dan uitzetten als het land omringt is door zee en woestijnen?
Marokko gaat heus niet elke keer hun vliegtickets betalen om ze terug te vliegen naar land van herkomst.
-
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:09:52 #9
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31340790
Marokko is een gidsland. Wel moet Marokko meer doen om te voorkomen dat die lui in Marokko komen.
Hup, aan het werk!
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:15:49 #10
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_31340926
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Die pakken het probleem dus wat grondiger aan dan het eeuwige gemierenneuk in de EU/in NL
Precies. En het werkt, want ze komen niet meer. Misschien moeten wij dat ook maar eens doen. Gewoon in een bootje de Noordzee opflikkeren.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_31342049
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:06 schreef Meki het volgende:
Illigalen worden wel uitgezet in de woestijnen
het zijn geen zaadjes die kunnen leven van 3mm regen per jaar.
Yeah baby Yeah!
pi_31342489
quote:
Precies. En het werkt, want ze komen niet meer. Misschien moeten wij dat ook maar eens doen. Gewoon in een bootje de Noordzee opflikkeren.
Schiermonikoog?
pi_31345710
Atlantis lijkt me ook geen gekke optie!
Ik ben best ambitieus, maar ook snel tevreden
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:04:22 #14
77575 NiTiN
Move On Up
pi_31345847
huppa, terug de woestijn in waarvandaan je na lang ploeteren eindelijk uitgekomen bent
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_31346732
Ik vind dat marokko het goed aanpakt, kunnen wij in nederland nog wat van leren. Het schrikt wel af.
Ik hoop dat de linkse kerk hun ogen ook open heeft op dit moment of zijn ze weer te druk met het afbranden van nederlanders tot nazi?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31352615
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind dat marokko het goed aanpakt, kunnen wij in nederland nog wat van leren. Het schrikt wel af.
Ik hoop dat de linkse kerk hun ogen ook open heeft op dit moment of zijn ze weer te druk met het afbranden van nederlanders tot nazi?
Jij vindt dat dit een goede aanpak is?
Het lijkt me dat zelfs volgens het Marokkaans strafrecht niet de doodstraf staat op illegaal in een land vertoeven. De straf die hier meestal op staat is uitzetting.
Deze straf is zelf dus ook illegaal, én is strijd met de mensenrechten (laat staan kinderrechten. Die kinderen kunnen er ook niks aan doen dat ze door hun ouders meegesleept zijn).
Ik vind dit walgelijk.
En de reacties hier ook ("zouden we hier ook moeten doen").
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31353960
Jup ik vind het een goede aanpak, want als maroc die gasten met fluwelen handschoenen gaat aanpakken, dan blijven de illegalen komen.
Je hebt zelf gezien hoe ze te werk gingen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:24:51 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31354034
die staan volgend weekend gewoon weer tegen de hekken op te klimmen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31354107
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:21 schreef JohnDope het volgende:
Jup ik vind het een goede aanpak, want als maroc die gasten met fluwelen handschoenen gaat aanpakken, dan blijven de illegalen komen.
Je hebt zelf gezien hoe ze te werk gingen.
Een goede aanpak voorkomt herhaling. Zoals Sp3c als zegt: volgende week staan ze er weer.
Hoeveel illegalen moeten er in de woestijn gedumpt worden (inclusief kinderen gvd) voordat het niet meer gebeurt?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31354162
Marokkanen doen niet aan racisme, xenofobie of discriminatie, geen enkele marokkaan voelt zich beter dan de zwarte afrikanen. Ze worden alleen constant slachtoffer van racistische, xenofobe en discriminerende nederlanders die denken dat ze beter zijn dan (semi-) gekleurde buitenlanders.

Dit bericht moet wel een hoax zijn....
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_31354222
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een goede aanpak voorkomt herhaling. Zoals Sp3c als zegt: volgende week staan ze er weer.
Hoeveel illegalen moeten er in de woestijn gedumpt worden (inclusief kinderen gvd) voordat het niet meer gebeurt?
Wat denk je van radicale hekken neerzetten, en als ze daar overheen weten te komen moet je er voor zorgen dat ze er niet anders dan geroostert over heen kunnen komen.
En als dat te duur is, hardere patrouilles inzetten. Als je maar lang genoeg vol houdt wint er 1, dat zijn de patrouilles of de illegalen.
pi_31354491
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat denk je van radicale hekken neerzetten, en als ze daar overheen weten te komen moet je er voor zorgen dat ze er niet anders dan geroostert over heen kunnen komen.
En als dat te duur is, hardere patrouilles inzetten. Als je maar lang genoeg vol houdt wint er 1, dat zijn de patrouilles of de illegalen.
Prima. Radicale hekken it is. Maar geen vrouwen met kindertjes meer dumpen in de woestijn.
pi_31354587
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Prima. Radicale hekken it is. Maar geen vrouwen met kindertjes meer dumpen in de woestijn.
Mee eens, maar als jij goede hekken neerzet, dan komen die kinderen en vrouwen niet eens dat hek over.
Dus hoef je ze ook niet meer uit te zetten.
pi_31354920
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 10:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Mee eens, maar als jij goede hekken neerzet, dan komen die kinderen en vrouwen niet eens dat hek over.
Dus hoef je ze ook niet meer uit te zetten.
Nee. Dan gaan ze ergens anders heen. Want ze blijven dus wel komen.
Marokko heeft groot gelijk dat ze ze niet willen hebben/houden.
Maar dit dóé je gewoon niet, ze ergens dumpen en toedeledokie.
pi_31358386
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee. Dan gaan ze ergens anders heen. Want ze blijven dus wel komen.
Marokko heeft groot gelijk dat ze ze niet willen hebben/houden.
Maar dit dóé je gewoon niet, ze ergens dumpen en toedeledokie.
En wie gaat dat leuke grapje van je betalen?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')