abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:07:32 #76
62182 Georges
That's the shit
pi_31387043
Ik was een uur geleden eindelijk ingelogd, moest even weg en heb toen uitgelogd.
Kom er nu niet meer in.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_31388170
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:40 schreef Xinouth het volgende:
Bah.. bij mij duurt het altijd 3 uur voor die patch eindelijk gedownload is, laat staan geïnstalleerd.. Ik zit niet achter een fucking firewall, achterlijk ding!

* Xinouth schopt download
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/patches/enGB/
pi_31388568
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen? Mij mij blijft ie namelijk hangen op "Connected"
pi_31388795
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat je het verkeerd leest: je kan met die dude praten om je boog in te wisselen voor de staf en andersom. Je kan ze dus NIET alletwee tegelijk gebruiken
Wedden om hmm, je hele leven gratis WoW spelen van wel?

Het staat er gewoon.
Je krijgt het item dat je nu niet hebt, in mijn geval de staff Lok'delar, als je met één van die spirits gaat praten. Er staat nergens dat het omgeruild wordt of whatever. Je krijgt ze allebei.
pi_31388888
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:06 schreef Da_Koen het volgende:
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen? Mij mij blijft ie namelijk hangen op "Connected"
Na tijdje proberen wel gelukt te loggen, maar aangezien add-ons weer bagger zijn nu (ik haat dat altijd na patches) was 't spelen kut dus ben alleen ff naar IF gestoned en weer uitgelogd.

Hey Sil en Recca. Wordt net gewhispered dat Nightwatchers op Bloodscalp en ook al opTwisting Nether gemocked wordt. Tja, op Bloodscalp heb ik dat wel gemerkt zelf, terecht ook uiteraard, maar is dat op TN nu ook al aan de gang?
Of zijn er echt zoveel Bloodscalpers naar TN gegaan dat 't eigenlijk Bloodscalp 2 is
pi_31389120
zo me acount is nu op, door die downtime van de servers heb ik de nieuweste patch niet kunnen uittesten, maar zover ik gehoord heb zuigt de druid nog steeds, eindelijk van dit zuigspel af.
op lvl 60 valt er echt niks te beleven als je in eenmaal goede gear hebt.
alleen in grote guilds MC farmen, of 2 uur wachten voor je AV in kan.
blij dat ik er vanaf ben
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31389589
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
zo me acount is nu op, door die downtime van de servers heb ik de nieuweste patch niet kunnen uittesten, maar zover ik gehoord heb zuigt de druid nog steeds, eindelijk van dit zuigspel af.
op lvl 60 valt er echt niks te beleven als je in eenmaal goede gear hebt.
alleen in grote guilds MC farmen, of 2 uur wachten voor je AV in kan.
blij dat ik er vanaf ben

pi_31389761
Ruin is idd op 100 % gebleven, maar die skill van de Shamans VERDOMME ook...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:28:46 #84
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31390523
Erg hé?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:50:14 #85
131822 Yeroen21
Ik leef lang zoals een Tekkel
pi_31392099
Hoi!

Ik heb WOW hier liggen, ben eindleijk door alle vervelende stappen heen, maar nu moet ik dus een update downloaden van 253 mb, maar HET SCHIET NIET OP!! Hij zit nog steeds op 3% en ik wil die game nu snel spelen. Ik heb alle stappen gevolgd van wat i kmoet doen bij de poorten van de router, ook heb ik 3 firewalls compleet uitgezet, maar alsnog blijf de rate hangen tussen de 4kb/sec en de 20kb.sec.

Kan d'r iemand ALSJEBLIEFT helpen, want dit is echt erg! Alvast bedank!
Vis?!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:10:21 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_31394372
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_31396831
Hoera voor 1.8

Rogue komt uit vanish > ambush > backstab, ik op 65% health, nieuwe Death Coil op m, hij gefeared en 500hp minder, ik 500hp erbij, hij gebruikt PvP trinket die niet werkt, ik cast echte Fear, rogue weg, 166 per tick dmg Corruption erop, Immolate, Shadowbolt, Conflagrate, Shadowburn, tot ziens.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31396887
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoera voor 1.8

Rogue komt uit vanish > ambush > backstab, ik op 65% health, nieuwe Death Coil op m, hij gefeared en 500hp minder, ik 500hp erbij, hij gebruikt PvP trinket die niet werkt, ik cast echte Fear, rogue weg, 166 per tick dmg Corruption erop, Immolate, Shadowbolt, Conflagrate, Shadowburn, tot ziens.

OMFG NERF WARLOCKZ !!1!1!ONEONE!1!!!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31399511
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:17 schreef Migwi het volgende:

[..]
Hey Sil en Recca. Wordt net gewhispered dat Nightwatchers op Bloodscalp en ook al opTwisting Nether gemocked wordt. Tja, op Bloodscalp heb ik dat wel gemerkt zelf, terecht ook uiteraard, maar is dat op TN nu ook al aan de gang?
Of zijn er echt zoveel Bloodscalpers naar TN gegaan dat 't eigenlijk Bloodscalp 2 is
Ligt eraan hoe?
Horde heeft nu een guild van Ravencrest (Guild of SUN) die nogal arrogant zijn. Ze waren ons op aan het wachten in BRM, en toen kwamen wij (volgens hun raid chat met 50) 25 man richting de instance lopen. We zijn zogenoemde Carebears, en dus zouden ze ons een lesje willen leren. We ploegden door hun heen alsof het niks was, maar hun arrogantie is niet minder geworden.

Maar ja, gotta live with it. Zijn wel een paar leuke PvP'ers tussen, maar de rest is gewoon bagger.

Heb sinds vandaag al wel een paar leuke gevechten gehad. Net nog een paar duels tegen een paar druids in m'n guild, maar die zijn verdomde makkelijk geworden moet ik zeggen.
Ook (vanwege de nieuwe warlock quest) 2 UD warlocks tegen gekomen in Felwood. Ik was daar met een priest (geen bekende voor de (ex)-NW'ers), en ze vielen ons dus aan. Nadat ze 4 keer dood waren gegaan, stopten ze met ons aanvallen (slim!), en gingen we beide door met de quest. Ze waren gewoon zwaar in het nadeel. Ook waren het destruction locks, en als je dan op Felheart/Nemesis in staat te vuren...:D.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 07:48:34 #90
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31401366
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoera voor 1.8

Trinket die niet werkt op Death Coil is een bug.
Seto is zo ene baas he
pi_31402320
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 07:48 schreef seto het volgende:

[..]

Nee.

pi_31402839
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 07:48 schreef seto het volgende:

[..]

/shoo
Als je het niet makkelijk meer hebt, is het een bug?

Juist dat het geen bug is, maakt het nu enorm handig. Een beetje extra crowd control hierdoor, wat leuk is op healers als ze proberen te healen
pi_31403326
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:51 schreef DjNivek het volgende:

[..]

/shoo

Juist dat het geen bug is, maakt het nu enorm handig. Een beetje extra crowd control hierdoor, wat leuk is op healers als ze proberen te healen
Kan er niet over uit hoe ontzettend goed Death Coil geworden is, nu nog een shardbag en betere endgame pets, en we zijn als class wat mij betreft af.
pi_31404661
Gisteren maar even de nieuwe content bij Silithus gecheckt. Had wel weer zin om weer solo een aantal questen te doen na tijd lang alleen MC gezien te hebben.

Iemand anders al bij die twilight zone geweest? Droppen allemaal groene kleren en als je die aantrekt kan je een of andere pilaar aanklikken en verschijnt er een elite lv 60 elemental. Was me verder nog allemaal onduidelijk maar ben nog aan het ontdekken
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_31406056
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef Migwi het volgende:
Hmz, misschien blijf ik spelen om wat andere chars te levelen...
Nee! Ik ben niet verslaafd!

doe ik nu ook, ben de laatste week bezig met een rogue aan het lvlen

IF gank here i come!
hardcoholic
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:22:46 #96
69994 seto
-|||--------|||-
pi_31406394
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 09:51 schreef DjNivek het volgende:

[..]

/shoo

Heh nee, goede warlocks zijn bizar moeilijk voor mijn shaman. Shadowbolt crits van 1875 doen pijn

*edit
Heb het opgezocht en het is toch geen bug, doh

[ Bericht 10% gewijzigd door seto op 13-10-2005 12:28:21 ]
Seto is zo ene baas he
pi_31406612
Jep, ik heb allebei de bow en de staff nu... Nu moet ik toch eens wat voorzichtiger zijn met dmg dealen, en nemen, want ik neem maar al te graag aggro over, en tank zelf nog een stuk erachteraan

Ik ben een warrior met een pet
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_31408930
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef Un-X-PecteD het volgende:
....want ik neem maar al te graag aggro over....

Feign Death!
pi_31409166
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 01:31 schreef DjNivek het volgende:

[..]
Ligt eraan hoe?
Horde heeft nu een guild van Ravencrest (Guild of SUN) die nogal arrogant zijn. Ze waren ons op aan het wachten in BRM, en toen kwamen wij (volgens hun raid chat met 50) 25 man richting de instance lopen. We zijn zogenoemde Carebears, en dus zouden ze ons een lesje willen leren. We ploegden door hun heen alsof het niks was, maar hun arrogantie is niet minder geworden.
Nou, nee, dat bedoelde ik niet.
Bedoelde meer dat 't feit dat NW op Bloodscalp als arrogant en zielig gezien werd nu ook al op TN bezig is. Okay, sommige members doen er, onbewust of bewust, ook alles aan om die mening in stand te houden, maar het is net een nieuwe server en hoe lang zitten jullie erop.
Anyway, boeiend eigenlijk, ik gaf er toen ook nooit iets om nadat de zoveelste me uitmaakte voor arrogante dit en dat. Of ja, gaf er wel iets om, maar reageerde er maar niet meer op

En als je PvE whoring gelijkstelt aan carebears is NW idd een carebear guild
pi_31409744
Souls of Eternity zijn wat dat betreft een stuk erger. Lees het topic op het TN forum maar eens van dat ze naar TN zouden komen

@Seto: Goede shamans zijn een pain voor warlocks
Tremor totem en die totem die een volgende aanval opvangt, en je bent vrij van de seduce/fears. Seduce/Fear verwijderd die totem niet, krijgen we alleen een leuke 'immune' boven de totem te zien. Daarnaast kan je onze shadowbolts wegshocken, en melee op ons bezig zijn. Het ligt een beetje aan de taktiek die een shaman gebruikt of ze lastig zijn. Sommige zijn zo simpel, dat het lijkt alsof ze hun class niet snappen (kom op, shaman, wat is daar nou niet aan te snappen ), maar andere zijn weer enorm lastig en maak ik geen kans tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')