NE heeft 1% dodge kans en +10 nature resistance als racial passive, shadowmeld als racial active.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
NE heeft ook grote dodge kans en hogere agility geloof ik, dat hebben de andere niet
100%, omdat ze Cold Blood gebruiken waar het teltquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:33 schreef Rodie83 het volgende:
wat heeft een rogue op lvl 60 gemiddeld wel niet voor critkans?
Je skills moet je gewoon alles kopen (waarom een slechtere fireball doen als je ook een betere kan doen). Qua talents (>lvl10) moet je kiezen wat je zelf fijn vind. Firetree staat er bekend om sneller te zijn met PvE en later kan je je tree "resetten" en kan je alsnog alles omgooien naar coldtree.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:19 schreef jercovski het volgende:
ben nu lvl 8 met mijn mage (jahwel) maar ik weet eigenlijk niet welke kant ik nu op moet qua skills
fire/frost/arcane speel op did moment puur pve maar wil natuurlijk wel gaan PvPen op hoog lvl
wat kan ik het beste kiezen?
Ja, en ik loop elke dag even door westfall heen om swiftthistle te kopen van low levels voor veel minder als ze in de AH staan. Gisteren 48 stuks gekocht voor 3 goldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef Richardfun het volgende:
voor elke class geld, IMO, dat je met 2 gathering professions veel geld verdiend. Als je bijvoorbeeld herbalism pakt, kun je voor 20 swiftthistle vaak minimaal 5gold vangen op de AH. Met mining of leatherworking erbij verzamel je gewoon veel spullen, verkoop je alles in de AH, en koop je gewoon in de AH je equipment in plaats van het zelf te maken met bijvoorbeeld tailoring...
Klik op je spellbook, daar zie je bij general een knop staan disenchant. Kan alleen op items waar bijvoorbeeld +1 Agility of +10 stamina of wat dan ook zit. Kan je in je bags aanklikken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:08 schreef jercovski het volgende:
hoe kan ik disenchanten??
Zoveel mensen zitten altijd moeilijk te doen voor geld, als je geld nodig hebt gebruik dan het AH in je voordeel, duizenden per dag erop en maar een handje vol die weet hoe je makkelijk geld kan verdienen. Toen ik lvl30 was had ik tussen de 300 en 400 gold, waarvan 99% was verdiend met alleen maar kopen/doorverkopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:31 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ja, en ik loop elke dag even door westfall heen om swiftthistle te kopen van low levels voor veel minder als ze in de AH staan. Gisteren 48 stuks gekocht voor 3 gold
M.i. valt het beste geld te verdienen met Herbalism & Alchemy. Zeker als je Recipe: Swiftness Potion hebt. Maak een rogue aan en level die zo ver dat je Thistle Tea kan maken, elke dag even een half uurtje door Westfall heen om Briarthorn / Mageroyal te looten, en je hebt NOOIT geld tekort.
Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat werkte niet echtquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:39 schreef McGilles het volgende:
Zoveel mensen zitten altijd moeilijk te doen voor geld, als je geld nodig hebt gebruik dan het AH in je voordeel, duizenden per dag erop en maar een handje vol die weet hoe je makkelijk geld kan verdienen. Toen ik lvl30 was had ik tussen de 300 en 400 gold, waarvan 99% was verdiend met alleen maar kopen/doorverkopen.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ik verkoop altijd lucky charms voor 5g door te zeggen dat je er hoger van gaat rollen.
Heb een keer een groep gehad waarbij ik structureel bij elk item het hoogste rollde .. Waar ik uit een geintje zei dat ik talent points in rollen had zitten. Er waren zowaar mensen die het geloofdenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ik verkoop altijd lucky charms voor 5g door te zeggen dat je er hoger van gaat rollen.
Oei! Ik ben echt zo benieuwd!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Expansion heet The Burning Crusade ?
Levelcap naar 70 ?
Horde krijgt Blood Elves, Alliance Pandaren ?
Als het goed is komt er morgen een Italiaans gamemagazine uit, waar dit instaat.
Die 5% geeft zeker wel een voordeel boven andere hunters, maar op laag level zal je dat niet zo snel merken, maar 5% kan op hoger level vrij veel damage zijn in een gevechtquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:44 schreef Gremen het volgende:
Vraagje:
Orc heeft als Racial Traits oa:
Command - passive
Pet melee damage increased by 5%.
Dus als je als horde een hunter wil maken, heeft een orc extra voordeel?
Of is die Racial Traits te verwaarlozen en kan je even goed een troll oid nemen?
Dit sowieso niet, omdat het de hele game-balance overhoop zou gooien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Levelcap naar 70 ?
Als artifacts in het spel worden gegooid en meer Legendary's verschijnen dan wordt de gamebalance sowieso overhoop gegooidquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
Dit sowieso niet, omdat het de hele game-balance overhoop zou gooien.
In verhouding maakt die 5% natuurlijk niks uit. Er staat niet voor niets "procent"quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Die 5% geeft zeker wel een voordeel boven andere hunters, maar op laag level zal je dat niet zo snel merken, maar 5% kan op hoger level vrij veel damage zijn in een gevecht
Niet echt, omdat het slechts een kwestie van progressie is, en er tegelijkertijd ook veel zwaardere content in het spel komt. Kijk naar hoe moeilijk het nu is om legendaries te krijgen, zoals Thunderfury en Sulfuras.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:47 schreef Tain het volgende:
Als artifacts in het spel worden gegooid en meer Legendary's verschijnen dan wordt de gamebalance sowieso overhoop gegooid
Mag hopen van niet, lopen er straks allemaal van die gay elves door Orgrimmarquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Levelcap naar 70 ?
Als het goed is komt er morgen een Italiaans gamemagazine uit, waar dit instaat.
Je kunt niet zomaar je karakter overplaatsen naar een andere realm (server). Dan moet je een nieuwe maken op een door jouw gekozen realm. Realm is inderdaad gewoon server. Let goed op de keuze voor pvp of pve realm. Dit is een blijvende keuze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:41 schreef MaxPowered het volgende:
Een echte noob-vraag:
Ik zit nu in een bepaald Realm, maar hoe moet ik met mijn character in een andere realm starten?
En wat wordt precies bedoeld met een Realm? Is dat eigenlijk gewoon een server? Is de game exact hetzelfde in een andere Realm??
@takje: Wat zijn instances?
alvast bedankt,
m@x
dat weet niemand nog preciesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:09 schreef Richardfun het volgende:
kan niemand me vertellen wat die hero class inhoudt?
Ok, bedankt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef Takje het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar je karakter overplaatsen naar een andere realm (server). Dan moet je een nieuwe maken op een door jouw gekozen realm. Realm is inderdaad gewoon server. Let goed op de keuze voor pvp of pve realm. Dit is een blijvende keuze.
Instances zijn speciale gebieden waar je met een select groepje in kunt gaan om daar bepaalde bosses te verslaan en de mooiste items te krijgen. Je hebt dan geen last van menselijke vijanden als je eenmaal binnen bent. Voorlopig ben je nog te laag level om veel met instances bezig te zijn. Dat komt later vanzelf. Welke server zit je?
Succes verder, maar ik zou zeggen pak deze gameguide er eens bij:
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/guide.html
ongeveer dan? Ik snap er nl. niets van...quote:
en? is er al nieuws??quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Levelcap naar 70 ?
Nieuws niet, wel ''leaked'' screenshots, die wel erg nep lijken....quote:
bwahaha!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nieuws niet, wel ''leaked'' screenshots, die wel erg nep lijken....
[afbeelding]
[afbeelding]
De expansion is op Blizzcon speelbaar dus dat zou wel heel lang gaan duren danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
bwahaha!!
ik zou het BIJNA geloven![]()
en ik mag hopen dat Pandaren geen Alliance race wordt, jeetje, die zijn wel niet zo stupid.
Blood Elves for Alliance!
Horde moet maar genoegen nemen met....Naga ofzow
Meen trouwens gelezen te hebben dat expansion pas laat volgend jaar uitkomt. Zeker ook nog verder niks over gezegd? Als die expansion beetje vlug is (paar maandjes) ga ik een guild zoeken en m'n Dragonstalker compleet maken![]()
Toch is Christmas 2006 de geplande releasedatum.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:11 schreef Tain het volgende:
[..]
De expansion is op Blizzcon speelbaar dus dat zou wel heel lang gaan duren dan
nou in ieder geval genoeg tijd voor me om level 60 te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch is Christmas 2006 de geplande releasedatum.
Zeker !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef Typhon het volgende:
kerst 2006 pas....damn, das zeker ff wachten.
tussentijds zullen hier en daar wel wat instances/gebieden bij komen neem ik aan. net zoals nu
Wat is je bron hiervoor? Want het lijkt me zo vaag dat ze iets speelbaars hebben en dan nog een jaar lang gaan developen eraan, dan kan je net zo goed niets speelbaars laten zien, omdat er nog een hoop kan veranderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch is Christmas 2006 de geplande releasedatum.
Als ik het me goed herinner komt het uit een ''blue post'' op 1 van de fora, zal het eens opzoeken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is je bron hiervoor? Want het lijkt me zo vaag dat ze iets speelbaars hebben en dan nog een jaar lang gaan developen eraan, dan kan je net zo goed niets speelbaars laten zien, omdat er nog een hoop kan veranderen
www.bol.comquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:18 schreef viezerdt het volgende:
Gvd, ik heb nu ongeveer een maand geen WoW gespeeld (werd gek van de lag/hoge pings en nog wat andere redenen), het trok toch weer dus ik naar de stad voor een gamecard (enschede), 6 winkels afgeweest en overal uitverkocht en ze zijn op het moment heel moeilijk te krijgen berichten... Good Game blizzard
mooi kruisjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:06 schreef kipknots het volgende:
Nog een geleakte screen (ik blijf het redelijk geloofwaardig vinden):
[afbeelding]
hoe kan ik realm changen dan, want ik krijg het niet voor elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef Rahl het volgende:
ja da's mogelijk
en mijn realm is gewoon up, ook al heeft iedereen behalve ik last van lag
Raid vol met bats en ghosts en scourge en grote oranje humans
MLCquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:02 schreef Goozze het volgende:
Nah, join Moonlight Council![]()
Van de week Tearar gekilled. Eerste dragon op onze server die gekilled is.
Heb ik toch mooi ff http://www.thottbot.com/?i=52216 aan over gehouden............... maar ffs... de looks.... de horror.....
Ziet er cool uit en best echt eigenlijk ik post het even op games.fok denk ikquote:
Het ziet er echt uit, maar hij draagt een lvl 30 warlock quest item (Enchanted Gold Bloodrobe) en hij heeft geen wapen in zijn hand, wat elke lvl 1 wel heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ziet er cool uit en best echt eigenlijk ik post het even op games.fok denk ik
Zijn nog wel meer dingen te vinden ieder geval rechtsboven: brtutal orcsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het ziet er echt uit, maar hij draagt een lvl 30 warlock quest item (Enchanted Gold Bloodrobe) en hij heeft geen wapen in zijn hand, wat elke lvl 1 wel heeft.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef 4nima het volgende:
ik geloof dat alle servers weer online zijn
oww, dacht dus dat dat alleen aan het begin gold, maar op lvl 60 heeft hij dus ook +5 meer gun skill dan een elf bowskill kan hebben?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:57 schreef Tain het volgende:
http://wow-europe.com/en/info/races/
Gewoon hier kijken bij de rassen
Dwarf heeft +5 op gun skill, maar dat ga je pas op hoger level echt merken
Effectief is de maximum gun skill van een dwarf 305 en bowskill kan maximaal 300 worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:07 schreef jercovski het volgende:
[..]
oww, dacht dus dat dat alleen aan het begin gold, maar op lvl 60 heeft hij dus ook +5 meer gun skill dan een elf bowskill kan hebben?
hoe zit het met wapens, zijn bows of rifles beter?
die wallpaper is van het 1 april grapje, namelijk pandaren express (dat je eten zou kunnen bestellen ingame en dat dat dan door een panda gebracht zou worden ofzo)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:47 schreef GaRleC het volgende:
Maar tog is het best wel logies dat pandarren komt.
Want anders zou deze wallpapper tog ook zinloos zijn ?
[afbeelding]
Blood elfs lijken me eerlijk gezegt saai. Want het zijn gewoon elfen alleen dan in een ander kleurtje.
dit intikken: /who naamquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:18 schreef MaxPowered het volgende:
Is er ook een manier/commando waarmee ik kan kijken of een bepaalde user op dat moment online is?
of toevoegen als "friend"quote:
Is goed Typhon.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:24 schreef Typhon het volgende:
[..]
of toevoegen als "friend"
@PBateman1978
als het mee zit meld ik me vanavond nog aan op jullie site. gisteravond bleek me voeding van em pc kapot te zijn, BALEN. vanavond verwacht ik weer online te zijn
Bloodowlsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Eindelijk de eerste echte officiele screenshot van de expansion :
[afbeelding]
(Cross)bows zijn beter. Laat je niet van de wijs brengen door wat er eerder is gezegd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:07 schreef jercovski het volgende:
[..]
oww, dacht dus dat dat alleen aan het begin gold, maar op lvl 60 heeft hij dus ook +5 meer gun skill dan een elf bowskill kan hebben?
hoe zit het met wapens, zijn bows of rifles beter?
Bloodelves waren de highelves dude, lees je geschiedenis hoofdstuk van je WoW boekje eens of speel Warcraft 3 en Frozen Thronequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:03 schreef Gremen het volgende:
Het lijkt mij nog steeds allemaal nep een grap. Het zouden wel echte screenshots kunnen zijn, maar lijkt me niet dat dit zo in het spel komt.
Zie die omgevig dan, het lijkt teletubbie land wel.
Bloodelves = horde = evil. Het moet er grimmiger uitzien, zelfs de highelves/darnassus ziet er enger uit.
Wederom, maakt niet zoveel uit. Kies wat je zelf 't beste vindt passen bij je char.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef jercovski het volgende:
goed heb nu een orc hunter op bloodscalp, lvl 11,
use momenteel een raptor als pet, maar wat is eigenlijk de beste pet een waar vind ik die
(ik wil dat ie veel agro opwekt zodat ik lekker kan schieten ^^ )
hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:12 schreef kipknots het volgende:
Ik ben zelf nu ook even met een hunter alt bezig (lvl 14 nu) en IMO is de raptor wel een goede pet. Veel damage en redelijke verdediging. Ik kan voluit gaan met damage en heb eigenlijk nooit problemen met aggro.
Heb je je pet al growl geleerd? Zo niet, gebruik dan de beast training skill en leer hem dit direct, dit is de belangrijkste aggro skill die je pet kan krijgen. Het kost je pet ook geen trainingspunten.
Jep. En als mn pet de aggro kwijt raak, confusion schot, en dan duurt t nog wel ff voordat ze bij me zijn (met imp. hawk eye)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
EDIT:
Enne, ik weet niet wat jij onder lekker schieten verstaat terwijl de mob je pet aanvalt. Waarschijnlijk nuken, nou, dat lukt je met geen enkele pet als je nog geen lvl 60 bent en BM bent gespecced.
Maar gewoon auto-shoot terwijl je pet growl op auto-cast heeft moet gewoon lukken. Af en toe een sting erop, geen probleem![]()
kdoe et liever in 1 keer goed ^^quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:27 schreef viezerdt het volgende:
Holy shit jercovskije vraagt niet zuining , ik vind het juist leuker om dat zelf uit te vinden beetje
.
Om geld te verdienen zijn twee gathering professions wel leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:51 schreef jercovski het volgende:
[..]
kdoe et liever in 1 keer goed ^^
heb nu skinning op 100,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Om geld te verdienen zijn twee gathering professions wel leuk
heb nu skinning op 100,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Om geld te verdienen zijn twee gathering professions wel leuk
Alleen zal Enchanting je in het begin veeeel meer kosten dan opleveren... alle enchants voor je op skill 250 zit verkopen nauwelijks, op mischien beastslaying na dan. Plus dat je ipv je green items verkopen, nu alles moet disenchanten verdien je ook niks...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:01 schreef jercovski het volgende:
[..]
heb nu skinning op 100,
en zat te denken aan enchanting om al men items agi boost te geven,
Enchanting zuigt sowieso om geld mee te verdienen. End game enchants (+22 Int, +15 Agi, Crusader) zijn lastig om aan te komen wat betreft recipes, en de ingredients zijn helemaal hard om te vinden. Alleen op een nieuwe server met héél weinig hogere levels kan enchanting uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:10 schreef R_o_N het volgende:
[..]
Alleen zal Enchanting je in het begin veeeel meer kosten dan opleveren... alle enchants voor je op skill 250 zit verkopen nauwelijks, op mischien beastslaying na dan. Plus dat je ipv je green items verkopen, nu alles moet disenchanten verdien je ook niks...
Ik zou als ik jou was, Skinning + Mining nemen en dan vanaf lvl 40 ofzo eens goed gaan kijken wat je nodig hebt...
Jij hebt het verhaal van Warcraft echt helemaal niet begrepen. Horde = evil = onzin. Horde zijn helemaal niet evil, ze zijn gewoon een andere alliantie dan de Alliance. Blood Elves sluiten zich aan bij de horde doordat ze vroeger door de Humans zijn gebruikt om tegen de Undead Forsaken te vechten. Daarnaast hebben ze een gigantische hekel aan de Night Elves. Ook de Dwarves en de Gnomes vinden hun verraders omdat ze eerst bij de Human speelden (echter onder 'dwang') en daarna dus hun haat jegens de Humans geuit hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:03 schreef Gremen het volgende:
Het lijkt mij nog steeds allemaal nep een grap. Het zouden wel echte screenshots kunnen zijn, maar lijkt me niet dat dit zo in het spel komt.
Zie die omgevig dan, het lijkt teletubbie land wel.
Bloodelves = horde = evil. Het moet er grimmiger uitzien, zelfs de highelves/darnassus ziet er enger uit.
Whahahaha lolquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:19 schreef Tain het volgende:
http://members.cox.net/mdsouz/0002k1cc.gif
LOTR meets WOW, 1.8MB animated gif
*kuch* Forsaken *kuch*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Horde zijn nooit evil, dit is een misvatting.
Allemaal Horde propaganda!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jij hebt het verhaal van Warcraft echt helemaal niet begrepen. Horde = evil = onzin. Horde zijn helemaal niet evil, ze zijn gewoon een andere alliantie dan de Alliance. Blood Elves sluiten zich aan bij de horde doordat ze vroeger door de Humans zijn gebruikt om tegen de Undead Forsaken te vechten. Daarnaast hebben ze een gigantische hekel aan de Night Elves. Ook de Dwarves en de Gnomes vinden hun verraders omdat ze eerst bij de Human speelden (echter onder 'dwang') en daarna dus hun haat jegens de Humans geuit hebben.
De Blood Elves zijn niet dezelfde figuren als de High Elves. High Elves zijn vriendelijker tegen de Alliance en hebben geen hekel aan bijvoorbeeld Humans. Sterker nog, de mage-trainer van de Humans is een High Elf en die leert human mages hun skills. High Elves zien er weer anders uit dan Blood Elves en Night Elves.
Horde zijn nooit evil, dit is een misvatting. Tauren en Trolls zijn bijvoorbeeld vredelievende volkeren. Vooral Tauren zijn natuuraanbidders en willen in principe geen oorlog. De ene is niet meer evil dan de andere, het zijn alleen twee allianties die het tegen elkaar uitvechten. Ze zijn beide net zo evil dus. Daarnaast hebben de Alliance en Horde in principe dezelfde vijand: de Undead Scourge.
Tyr's Handquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef Mister_T het volgende:
Gister lvl 60 geworden![]()
Ben nu bezig met mijn epic paladin mount, eerste deel heb ik completed (40x Runcloth - 6x Arcanite Bar - 10x Tears - 5x Stratholme holywater + 150g).
Nu moet ik het 2e deel gaan doen, koste opnieuw 150g. heb alleen nog maar 5g![]()
Waar kan ik goed grinden? Ik zelf zat te denken aan Azhara, die demons die felcloth droppen. Ook doe ik veel instrances, waarbij ik mijn items disenchand. Iemand anders nog andere ideeën om snel gold te verdienen?
De Forsaken zijn wel het meest evil ja. Maar ik bedoelde de horde vs. alliance als kwaad vs. goed. Dit is niet zo. De Forsaken zijn eigenlijk ook niet echt blij met de andere volkeren in de Horde, ze zijn er meer als noodzaak bij gegaan.quote:
Horde == Evil tot en met WC III. (De evil kant). In WC III wordt het allemaal wat genuanceerd met de Scourge.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jij hebt het verhaal van Warcraft echt helemaal niet begrepen. Horde = evil = onzin. Horde zijn helemaal niet evil, ze zijn gewoon een andere alliantie dan de Alliance. Blood Elves sluiten zich aan bij de horde doordat ze vroeger door de Humans zijn gebruikt om tegen de Undead Forsaken te vechten. Daarnaast hebben ze een gigantische hekel aan de Night Elves. Ook de Dwarves en de Gnomes vinden hun verraders omdat ze eerst bij de Human speelden (echter onder 'dwang') en daarna dus hun haat jegens de Humans geuit hebben.
De trolls zijn nog wel de meest 'goede' van de horde. (Ze zijn iig wantrouwig t.o.v. de Forsaken, die onherroepelijk evil zijn.)quote:Horde zijn nooit evil, dit is een misvatting. Tauren en Trolls zijn bijvoorbeeld vredelievende volkeren. Vooral Tauren zijn natuuraanbidders en willen in principe geen oorlog. De ene is niet meer evil dan de andere, het zijn alleen twee allianties die het tegen elkaar uitvechten. Ze zijn beide net zo evil dus. Daarnaast hebben de Alliance en Horde in principe dezelfde vijand: de Undead Scourge.
Nah, dat zijn de Tauren. De Trolls zijn na de Forsaken waarschijnlijk nog het meest "evil".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De trolls zijn nog wel de meest 'goede' van de horde.
Volgens mij ook, die Trolls zijn niet zulke lieverdjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nah, dat zijn de Tauren. De Trolls zijn na de Forsaken waarschijnlijk nog het meest "evil".
Tauren kan ook, maar ik vind de orcs ietsjes meer 'evil' dan de trollen, persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nah, dat zijn de Tauren. De Trolls zijn na de Forsaken waarschijnlijk nog het meest "evil".
De Orcs en de Tauren zijn waarschijnlijk twee van de minst kwade rassen in Azeroth. Ze willen allebei gewoon rustig ergens wonen, bloemetjes kweken en vogeltjes kijken. De Darkspear Trolls willen alleen maar tijd en een kans om weer een flink bloeiende samenleving te worden zodat ze alle andere Trolls kunnen onderwerpen en weer een groot Troll Empire stichten om over Azeroth te regeren, en de Forsaken willen gewoon een plaag uitvinden om alles en iedereen uit te roeien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tauren kan ook, maar ik vind de orcs ietsjes meer 'evil' dan de trollen, persoonlijk.Just a matter of taste.
Ja, maar als je hem frozen laat ipv cancellen gaat dat een stuk sneller, doe ik altijd, vandaag voor de 2e keer weer gereactiveerd zonder problemen, al ben ik de site waar je recap download vergeten...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:03 schreef Migwi het volgende:
Hmmm, je kon toch na een tijdje je account weer oppakken en verder spelen, right?
PS:
Die cancel account page is te sneu voor woorden. Allemaal gezever over een peon die aan 't huilen is.
WHO CARES?!?!?!?!
I'm a damn Night Elf, I kill peons for pleasure for crying out loud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |