Heb jij er ook een geopend, dan?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:49 schreef BwennieBren het volgende:
ik voel me ook ellendig en lichtjes in de kopf en ga over een half uurtje ook nog maar eens proberen een tukkie te doen
Is ze een zingert trouwens?
Nee hoor... Ik weet wel wie je bedoelt (actrice) maar kan even niet op haar naam komen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:53 schreef BwennieBren het volgende:
Is dat zij die vermoord is door haar vriendje of zo?
Zit ik net allemaal hints te typen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dalida?
Fijne zondag Tokayquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:00 schreef Tokay het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten...
Lekker slapen, Scrut en Bren!![]()
Tot later!
Wat intens zielig...quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén ex-man pleegde zelfmoord en daarna nog eens twee van haar lefdes. Tragisch leven![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik zou haast zeggen, gelukkig maar. Ik ga ook slapen. Welterusten Bwennie![]()
![]()
Tokay in sexy lingerie ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:38 schreef Tokay het volgende:
Ja, ik moet zo naar de kerk. Ik ben bezig mijn zwarte kousen aan te trekken.
Hoi.quote:
Zanger.quote:Is dat een een acteur?
Nee, meneer is al zo'n dertig jaar niet meer, dus ook niet direct.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:09 schreef Berkery het volgende:
De zanger van di-rect?
Italiaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:18 schreef Treinhomo het volgende:
Fransoos ?
Omdat ik 's mans nationaliteit niet in één keer goed raad ben ik meteen een tragisch figuur ?quote:
Nou ja, als dat de enige reden zou zijn..........quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:28 schreef Treinhomo het volgende:
Omdat ik 's mans nationaliteit niet in één keer goed raad ben ik meteen een tragisch figuur ?![]()
Fraai is dat...![]()
Ha, ja, hallo Tokay.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef pyl het volgende:
Nou ja, als dat de enige reden zou zijn..........
![]()
"Maar pyl, wat zeg je nu?!"quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:30 schreef pyl het volgende:
Ha, ja, hallo Tokay.
Trek die kousen maar uit hoor! (Maar denk erom: langzaam............)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:42 schreef Tokay het volgende:
En dat is Dalida, mag ik aannemen?
Ze kwam me al zo bekend voor...quote:
Van heethoofd naar leeghoofd in 0.02 seconde...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:50 schreef pyl het volgende:
Geeft niets, Tokay. Dan verklap ik het wel:
Die meneer is Luigi Tenco, een van mijn favoriete Italiaanse zangers. Hij was de geliefde van Dalida en zij hadden zojuist aangekondigd te zullen gaan trouwen, toen hij zich in februari 1967 in de kleedkamer van het festival van San Remo een kogel door het hoofd joeg.
Zijn liedje had niet de eerste prijs gewonnen …… en dat kon hij niet verkroppen.![]()
Yep. De arme Dalida deed meteen daarna ook een poging, maar die mislukte. Twintig jaar later (toen ook haar eerste man en haar tweede minnaar zich van het leven hadden beroofd) lukte het haar wel. Op haar laatste briefje stond iets in de trant van: "Het leven is ondraaglijk geworden. Vergeef me." In haar geval kon ik me er wel íets bij voorstellen.........quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:51 schreef Treinhomo het volgende:
Van heethoofd naar leeghoofd in 0.02 seconde...
Jeetje...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:50 schreef pyl het volgende:
[...]
Zijn liedje had niet de eerste prijs gewonnen …… en dat kon hij niet verkroppen.![]()
In Italië heeft hij nog steeds een soort heldenstatus. Het was stom wat hij deed, maar o zo begrijpelijk en heldhaftig en bovenal: dramatisch........ zoiets. Ach ja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:57 schreef Tokay het volgende:
Jeetje...En wat intens zielig voor haar...
![]()
Nou, trek die kousen maar weer aan dan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:01 schreef Tokay het volgende:
En nu moet je me weer opvrolijken, hoor pyl!
quote:
Te laat!quote:
Het opzoeken en hosten van het plaatje kost me nog meer tijd...quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:31 schreef Tokay het volgende:
Het opzoeken en hosten van het plaatje kost me nog meer tijd...![]()
Ja, dankjewel.quote:
Ik reken het goed hoor, pyl.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:56 schreef pyl het volgende:
Ja, dankjewel.Ik weet wel wie het is, maar niet hoe ze heet......... De fotografe / Stromboliaanse / bibliothecaresse / minnares / ongehuwde weduwe / moeder / aanstaande vrouw uit La meglio gioventú.
![]()
Is goed.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:02 schreef Tokay het volgende:
Tsja... daar plaats je een plaatje, TH....
quote:Amerikaans
quote:muziek
quote:meneer?
Zekers...quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef Tokay het volgende:
Sorry, beetje late reply.. (ben aan het koken)
Is het een filmmeneer, misschien?
O.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef Treinhomo het volgende:
Zekers...
Ik zie het niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:32 schreef Treinhomo het volgende:
Acteur.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:10 schreef Tokay het volgende:
Dynasty?
The Love Boat?
Fantasy Island?
Magnum?
Miami Vice?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef Treinhomo het volgende:
Deze serie draaide, naast de hoofdrolspeler, grotendeels om een zakmes...
En toch ken óók jij die TV-serie, Tokay...quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:18 schreef Tokay het volgende:
Ik vrees toch echt dat we de komst van de andere RJPvD'ers moeten afwachten, TH.![]()
Okay, wait a sec.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
En toch ken óók jij die TV-serie, Tokay...
Maar voel je gerust vrij een tussendoorplaat te doen.
Beslist.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Treinhomo het volgende:
Actreutel ?
Nee, maar mevrouw heeft een minstens zo bijzondere voor- én achternaam.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Thora Birch?
Je kent haar wel, joh!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze weet ik dus ook niet. Ik dacht, laat ik het maar even melden
Ah, ze speelde net als Thora in American Beauty?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je kent haar wel, joh!
Hint: Kevin Spacey was hoteldebotel van deze jongedame...
In 'American beauty' ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:38 schreef Tokay het volgende:
Je kent haar wel, joh!
Foto-hint:quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je kent haar wel, joh!
Ja, heel goede film! Van regisseur Sam Mendes, de echtgenoot van Kate Winslet.quote:
Mena Suvari.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Suvari?
Jawel, maar moest halverwege weg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het kon jou dus niet boeien...
Ik voorzie een reeks.quote:
Nee; we waren bij iemand op bezoek en moesten nog gaan (uit) eten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zat je weer eens te misdragen in de bioscoop en werd verwijderd?
Gelukkig maar. Venus Williams it isquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:53 schreef Sloggi het volgende:
Lijkt op Venus...
'k zou eerder zeggen: Indiër...quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:59 schreef Sloggi het volgende:
Ziet eruit als een Iraniër...
Maar is/was het nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:59 schreef Sloggi het volgende:
Ziet eruit als een Iraniër...
Anwar Sadat is correct!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Sadat
Heeeeeerlijk!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Anwar Sadat is correct!
Dag Bren, nog lekker geslapen?
Welk plaatje?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
goedenavondis mijn plaatje van gisteren nog geraden
Die schrijver ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
goedenavondis mijn plaatje van gisteren nog geraden
Jij ook lekker geslapen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragenIk zit net aan m'n ontbijt
Nee, maar volgens mij wist pyl hem wel.quote:
Pyl weet bijkans alles; da's gewoon een wandelende encyclopedie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:15 schreef Tokay het volgende:
Nee, maar volgens mij wist pyl hem wel.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Pyl weet bijkans alles; da's gewoon een wandelende encyclopedie.
We kunnen 'm net zo goed Winkler pyl noemen...
Ze is idd nogal truttig, maar geen Prinsquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Trutty Prins?
That's the onequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Britta Böhler?
quote:Bijzonderheid: Hij had een typemachine waarmee hij heel veel lijstjes maakte. Hij hield alles bij: voetbalclubs, beroemde mensen, verre landen en wilde dieren.
Een boek van hem is nu erg actueel.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijstjes....Dolle Hond?
ze hebben de zelfde achternaam dus is zijn vrouw Marjon de Hondquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou de vrouw van Dolle Hond trouwens Dolle Mina heten ?
Gezien de lijstjes zou 'Dolle' zelf wel 's heel goed 'Maurice' kunnen heten...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
ze hebben de zelfde achternaam dus is zijn vrouw Marjon de Hond
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gezien de lijstjes zou 'Dolle' zelf wel 's heel goed 'Maurice' kunnen heten...
Die schrijft toch alleen pop-encyclopedieën ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
De Dikke Blomberg?
Is niet goed....quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
De Dikke Blomberg?
Ah je bent er nog! My pleasure dear...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
BB bedankt voor het nogmaals plaatsen...
Ik ben er nog hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ik hoop wel dat Diaan er nog is want ik ken hem niet hoor.....
Krek.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:45 schreef Tokay het volgende:
En we moeten die-Amerikaanse-bijrolacteur-meneer-uit-een-jaren-tachtig-tv-serie-waarin-een-zakmes-een-cruciale-rol-speelde-de-meneer-dus-die-TH-plaatste óók nog raden!
quote:
Die meneer van Diaan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Pyl wist hem ook niet zei hij gister.
Jij weet vast weliiwe mijn meneer is:quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Pyl wist hem ook niet zei hij gister.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:05 schreef pyl het volgende:
Diaan houdt wel van obscure schrijvertjes, da's evident.![]()
Ben ik nou erg dom als ik dat interpreteer als dat Pyl het antwoord ook niet weet?quote:
Je bent wel erg ongeduldig zeg.... Ik zat een hintje van TH af te wachten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:08 schreef Tokay het volgende:
Ik doe anders nog wel even een TDP...
[afbeelding]
Maar jij weet vast wel in welke jaren-80-serie-met-een-zakmes meneer gespeeld heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh hij....ken zijn bakkes wel maar zijn naam wil me efkes niet te binnen schieten....
Ik vind van niet, ik denk nl. hetzelfde....quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik nou erg dom als ik dat interpreteer als dat Pyl het antwoord ook niet weet?
Okay, haal ik hem weer weg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent wel erg ongeduldig zeg.... Ik zat een hintje van TH af te wachten.
MCGyver had altijd een zakmes.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar jij weet vast wel in welke jaren-80-serie-met-een-zakmes meneer gespeeld heeft.
Nou Tokay; MacGyver ken je toch wel ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
MCGyver had altijd een zakmes.
Maakt verder niks uit maar ik herken die meneer van TH wel.quote:
In MacGyver zag-ie er zo uit:quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Maakt verder niks uit maar ik herken die meneer van TH wel.
Van naam ja; ik keek daar nooit naar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
Nou Tokay; MacGyver ken je toch wel ?
Klopt; 'k heb 'm hier liggen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zat ook in the last boyscout... laat die videoband nu al 4 jaar bij een vriend van mij liggen....
Ey geef terug!quote:
No hard feelings, mr_a.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
@ Tokay:
Ik bedoelde het niet boos hoor. Vind je nog steeds lief!
Gelukkig maar. Wie moet me anders beschermen nu ik mijn arm gebroken heb?quote:
't stond er een beetje raar, maar ik bedoel dus dat ik 'm op DVD heb...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Ey geef terug!
Nope...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik krijg ineens de heldere ingeving: Richard Masur?
Ik wou al zeggen, ik heb geen maten die in Tilburg wonen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't stond er een beetje raar, maar ik bedoel dus dat ik 'm op DVD heb...
En ik heb sowieso geen vrienden...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wou al zeggen, ik heb geen maten die in Tilburg wonen.
Ik ook niet veel.... Maar jij hebt toch die ene vriend die rookt en met jou alle festivals afcrosst?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En ik heb sowieso geen vrienden...
klopt; we doen allebei waar we 't beste in zijn; ik haal de kaartjes en rij...en hij drinkt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ook niet veel.... Maar jij hebt toch die ene vriend die rookt en met jou alle festivals afcrosst?
Maar jij was toch Treinhazes?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
klopt; we doen allebei waar we 't beste in zijn; ik haal de kaartjes en rij...en hij drinkt.
'k ben TreinhomoBOB...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar jij was toch Treinhazes?
Dat wordt dan fiks bijbetalen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
En straks ruil je hem in voor Wyccie?
De straatwaarde voor de dochter van Tong ligt hoger dan die van je beste vriend?quote:
Allicht; jonger model, minder gelopen, plaatwerk ziet er een stuk beter uit...zuipt ook een stuk minder.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
De straatwaarde voor de dochter van Tong ligt hoger dan die van je beste vriend?
In de serie heette hij Jack Dalton.......vond ik grappig ivm de Daltons (Lucky Luke...ik was nog jong, hehe).....maar zijn eche naam? Geen idee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In MacGyver zag-ie er zo uit:
[afbeelding]
'k reken 't goed genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:06 schreef pino.in.disguise het volgende:
In de serie heette hij Jack Dalton.......vond ik grappig ivm de Daltons (Lucky Luke...ik was nog jong, hehe).....maar zijn eche naam? Geen idee.
Ja Wyccie kun je nog afschepen met een glaasje Sisi no bubbles.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht; jonger model, minder gelopen, plaatwerk ziet er een stuk beter uit...zuipt ook een stuk minder.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:11 schreef wyccie het volgende:
Hee, er wordt hier raar over me gepraat!
Chocomelquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja Wyccie kun je nog afschepen met een glaasje Sisi no bubbles.
quote:
Oh ja sorry dochter van Tong.quote:
Wel met Wodka hoor.quote:
Stolichnaya toch wel?quote:
80 % iddquote:
Indeed.......en ze heeft zelfs nog een leuk liedje gemaakt ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
JLH.
quote:
Klinkt als de broer van Gargamel.quote:
Hun eerste album heet dan waarschijnlijk Down Hill.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
Als de Josti-band zich ooit nog 's op 't hardere gitaarwerk gaat richten, weet ik nog wel 'n naam voor ze:
Syndrome of a Down...
Moet je bij Tokay wezen. Volgens mij had net een jointje gerookt met Peace, Berk en Brother.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef wyccie het volgende:
Vanwaar de TT eigenlijk? Wordt het weer 25 graden?
Het wordt een groot gedeelte van de week heerlijk weer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef wyccie het volgende:
Vanwaar de TT eigenlijk? Wordt het weer 25 graden?
Handig, ik moet werkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het wordt een groot gedeelte van de week heerlijk weer.
Zo'n 20 tot 23 graden.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:55 schreef peaceman het volgende:
Goede avondpaar dagen niet aanwezig geweest.. Nog een relletje gemist?
Pyl heeft mij vanmiddag uitgemaakt voor tragisch figuur...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:55 schreef peaceman het volgende:
Nee geen Fok!Firm verhaaltje gepost.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:55 schreef peaceman het volgende:
Ik ben nooit lief.quote:
Het werd een keertje tijdquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:59 schreef Tokay het volgende:
Hoi peaceman.Nee hoor, geen rellen, bans of ME-invallen.
We hebben ons voorbeeldig gedragen.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Pyl heeft mij vanmiddag uitgemaakt voor tragisch figuur...![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ai, Pyl kennende zei hij dat niet voor niks...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik was erbij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:04 schreef peaceman het volgende:
Ai, Pyl kennende zei hij dat niet voor niks...
quote:Wat was er gebeurd? (ja ik ben lui)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:18 schreef Treinhomo het volgende:
Fransoos ?
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:28 schreef Treinhomo het volgende:
Omdat ik 's mans nationaliteit niet in één keer goed raad ben ik meteen een tragisch figuur ?![]()
Fraai is dat...![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef pyl het volgende:
Nou ja, als dat de enige reden zou zijn..........
![]()
quote:
Welnee, alles is hier pais en vree, dat weet je toch?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef peaceman het volgende:
Hmmm gaan we nu ipv ruzie met de mods ruzie met elkaar maken?![]()
Als ik er bij ben wel, Peace Man,quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Welnee, alles is hier pais en vree, dat weet je toch?
quote:
Weltrusten Tokayquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Tokay het volgende:
Precies... peace man!
[afbeelding]
Ik ga slapen.Welterusten iedereen.
![]()
Jij weet vast wat een self-fulfilling prophecy is, TH.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
Zal wel net zoiets als een rethorische vraag zijn...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef pyl het volgende:
Jij weet vast wat een self-fulfilling prophecy is, TH.![]()
hey Pyl!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Jij weet vast wat een self-fulfilling prophecy is, TH.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Treinhomo het volgende:
Zal wel net zoiets als een rethorische vraag zijn...
Leek me wel zo netjes om het ook even hier te meldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |