Heb jij er ook een geopend, dan?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:49 schreef BwennieBren het volgende:
ik voel me ook ellendig en lichtjes in de kopf en ga over een half uurtje ook nog maar eens proberen een tukkie te doen
Is ze een zingert trouwens?
Nee hoor... Ik weet wel wie je bedoelt (actrice) maar kan even niet op haar naam komen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:53 schreef BwennieBren het volgende:
Is dat zij die vermoord is door haar vriendje of zo?
Zit ik net allemaal hints te typen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dalida?
Fijne zondag Tokayquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:00 schreef Tokay het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten...
Lekker slapen, Scrut en Bren!![]()
Tot later!
Wat intens zielig...quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén ex-man pleegde zelfmoord en daarna nog eens twee van haar lefdes. Tragisch leven![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik zou haast zeggen, gelukkig maar. Ik ga ook slapen. Welterusten Bwennie![]()
![]()
Tokay in sexy lingerie ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:38 schreef Tokay het volgende:
Ja, ik moet zo naar de kerk. Ik ben bezig mijn zwarte kousen aan te trekken.
Hoi.quote:
Zanger.quote:Is dat een een acteur?
Nee, meneer is al zo'n dertig jaar niet meer, dus ook niet direct.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:09 schreef Berkery het volgende:
De zanger van di-rect?
Italiaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:18 schreef Treinhomo het volgende:
Fransoos ?
Omdat ik 's mans nationaliteit niet in één keer goed raad ben ik meteen een tragisch figuur ?quote:
Nou ja, als dat de enige reden zou zijn..........quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:28 schreef Treinhomo het volgende:
Omdat ik 's mans nationaliteit niet in één keer goed raad ben ik meteen een tragisch figuur ?![]()
Fraai is dat...![]()
Ha, ja, hallo Tokay.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef pyl het volgende:
Nou ja, als dat de enige reden zou zijn..........
![]()
"Maar pyl, wat zeg je nu?!"quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:30 schreef pyl het volgende:
Ha, ja, hallo Tokay.
Trek die kousen maar uit hoor! (Maar denk erom: langzaam............)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:42 schreef Tokay het volgende:
En dat is Dalida, mag ik aannemen?
Ze kwam me al zo bekend voor...quote:
Van heethoofd naar leeghoofd in 0.02 seconde...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:50 schreef pyl het volgende:
Geeft niets, Tokay. Dan verklap ik het wel:
Die meneer is Luigi Tenco, een van mijn favoriete Italiaanse zangers. Hij was de geliefde van Dalida en zij hadden zojuist aangekondigd te zullen gaan trouwen, toen hij zich in februari 1967 in de kleedkamer van het festival van San Remo een kogel door het hoofd joeg.
Zijn liedje had niet de eerste prijs gewonnen …… en dat kon hij niet verkroppen.![]()
Yep. De arme Dalida deed meteen daarna ook een poging, maar die mislukte. Twintig jaar later (toen ook haar eerste man en haar tweede minnaar zich van het leven hadden beroofd) lukte het haar wel. Op haar laatste briefje stond iets in de trant van: "Het leven is ondraaglijk geworden. Vergeef me." In haar geval kon ik me er wel íets bij voorstellen.........quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:51 schreef Treinhomo het volgende:
Van heethoofd naar leeghoofd in 0.02 seconde...
Jeetje...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:50 schreef pyl het volgende:
[...]
Zijn liedje had niet de eerste prijs gewonnen …… en dat kon hij niet verkroppen.![]()
In Italië heeft hij nog steeds een soort heldenstatus. Het was stom wat hij deed, maar o zo begrijpelijk en heldhaftig en bovenal: dramatisch........ zoiets. Ach ja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:57 schreef Tokay het volgende:
Jeetje...En wat intens zielig voor haar...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |