Dus jij bent een filosoof? Goh. Heb je ook antwoorden dan, of alleen vragen?quote:
Ik heb enkel antwoorden, geen vragen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:04 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dus jij bent een filosoof? Goh. Heb je ook antwoorden dan, of alleen vragen?
Ik ben echt ontzettend blij voor je. Besef je dat wel?quote:
Dat besef ik mij dondersgoed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:08 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik ben echt ontzettend blij voor je. Besef je dat wel?
Godnogantoe Welnu - om in Jam-termen te spreken - daar ben ik ontzettend blij om.quote:
Ik zal eerlijk met je zijn. Het zal me werkelijk aan mijn reet ruisen wat je achter die smiley zet. Het liefste zou ik er een grote negerlul achter zetten maar dat vind ik weer zo van ja, he, je weet wel, bah, negerlullen,bah, negerlullen, bah, negerlullen. Jakkie-bah, de lullen van meer dan een neger.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Godnogantoe Welnu - om in Jam-termen te spreken - daar ben ik ontzettend blij om.. (met punt). Da's belangrijk, he.
![]()
Ja. Op zich moet ik er best om lachen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk met je zijn. Het zal me werkelijk aan mijn reet ruisen wat je achter die smiley zet. Het liefste zou ik er een grote negerlul achter zetten maar dat vind ik weer zo van ja, he, je weet wel, bah, negerlullen,bah, negerlullen, bah, negerlullen. Jakkie-bah, de lullen van meer dan een neger.
WHAT DO YOU CALL NUTS ON THE WALL?
Wallnuts.
WHAT DO YOU CALL NUTS ON YOUR CHEST?
Chestnuts.
WHAT DO YOU CALL NUTS ON YOUR CHIN?
A mouth full of cock..
Godnogantoe.quote:
Slaap lekker. met jequote:Op zondag 9 oktober 2005 05:22 schreef JAM het volgende:
Ik ga slapen, ik ben moe, ik ga naar mijn bedje toe. Lekker lekker slapen, slapen is gezond, slapen met mijn koe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |