Is dit een gedicht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:44 schreef R_ON het volgende:
Alweer een dichttopic? godnogantoe.
Is "Is dit een gedicht?" een gedicht?quote:
Nu niet nee. Vertel me er alles over.quote:
Godnogantoe. K'at ut niej gezien. Bedankt heur.quote:
Dat draagt bij aan het bestaansrecht van het hierboven besproken gedicht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:20 schreef JAM het volgende:
Bovendien is er sprake van een AIDS-plaag in Afrika en de voormalige Britse kolonieën.
[afbeelding].
Dus?quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:20 schreef JAM het volgende:
Bovendien is er sprake van een AIDS-plaag in Afrika en de voormalige Britse kolonieën.
[afbeelding].
K houd van Alliteritus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:14 schreef 0 het volgende:
Bovendien is er sprake van alliteratie:
Is dit een gedicht?
Huuu! Sprak de filosoof! Bijdragen? Waarde toekennen? - Bestaansrecht? Rechten? -quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:21 schreef 0 het volgende:
[..]
Dat draagt bij aan het bestaansrecht van het hierboven besproken gedicht?
Ik zet Brèl op: 'Dronken dol en dwaas beet ik in mijn bier.'quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:22 schreef R_ON het volgende:
[..]
K houd van Alliteritus.Had ik dat al gezegd?
da's een beetje dom van Brel, he. Je moet er niet in bijten, je moet het drinken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zet Brèl op: 'Dronken dol en dwaas beet ik in mijn bier.'.
Gedreven en gedwongen door dwaasheid droeg hij zijn gedicht op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zet Brèl op: 'Dronken dol en dwaas beet ik in mijn bier.'.
1 2 3 4 5 6 7 | De sjimpansee doet niet mee Waarom doet de sjimpansee niet mee De sjimpansee is ziek van de zee Er gaat zoveel water in de zee Meent de sjimpansee |
Laten we dat doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:36 schreef R_ON het volgende:
Zullen we het hebben over het Vondelpark?
Dat leent zich wel voor poezie. Dacht ik zo.
Laten we dat eindelijk eens doen.quote:
Briljantquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:42 schreef Isabeau het volgende:
Doe maar niet.
Vondelpark.
After dark.
Op slot.
Waar ben je nou toch mee bezig, snol.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:42 schreef Isabeau het volgende:
Doe maar niet.
Vondelpark.
After dark.
Op slot.
Kees was wees?quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:50 schreef R_ON het volgende:
[..]
En er zijn Intercity-treinen
en je hebt andere gordijnen gekregen
naar ik vrees
Kees.
[..]
Verdomme Kees.
[..]
En toch als ik mij zo hoor praten
vallen er opeens hiaten
tussen mijn cliche's.
[..]
Dat zegt iets naar ik vrees
Kees.
Kees. wie?quote:
Laten we eindelijk eens dat eeuwige topic maken.quote:
Beetje onzinnig als Isadinges al klaar staat met een hangslot, he.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Laten we eindelijk eens dat eeuwige topic maken.
ZIN?! ZIN?!, sprak de filosoof.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:58 schreef R_ON het volgende:
[..]
Beetje onzinnig als Isadinges al klaar staat met een hangslot, he.
Wat ken je me toch goed. Not.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:58 schreef R_ON het volgende:
Beetje onzinnig als Isadinges al klaar staat met een hangslot, he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |