Is dit een gedicht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:44 schreef R_ON het volgende:
Alweer een dichttopic? godnogantoe.
Is "Is dit een gedicht?" een gedicht?quote:
Nu niet nee. Vertel me er alles over.quote:
Godnogantoe. K'at ut niej gezien. Bedankt heur.quote:
Dat draagt bij aan het bestaansrecht van het hierboven besproken gedicht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:20 schreef JAM het volgende:
Bovendien is er sprake van een AIDS-plaag in Afrika en de voormalige Britse kolonieën.
[afbeelding].
Dus?quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:20 schreef JAM het volgende:
Bovendien is er sprake van een AIDS-plaag in Afrika en de voormalige Britse kolonieën.
[afbeelding].
K houd van Alliteritus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:14 schreef 0 het volgende:
Bovendien is er sprake van alliteratie:
Is dit een gedicht?
Huuu! Sprak de filosoof! Bijdragen? Waarde toekennen? - Bestaansrecht? Rechten? -quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:21 schreef 0 het volgende:
[..]
Dat draagt bij aan het bestaansrecht van het hierboven besproken gedicht?
Ik zet Brèl op: 'Dronken dol en dwaas beet ik in mijn bier.'quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:22 schreef R_ON het volgende:
[..]
K houd van Alliteritus.Had ik dat al gezegd?
da's een beetje dom van Brel, he. Je moet er niet in bijten, je moet het drinken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zet Brèl op: 'Dronken dol en dwaas beet ik in mijn bier.'.
Gedreven en gedwongen door dwaasheid droeg hij zijn gedicht op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:24 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zet Brèl op: 'Dronken dol en dwaas beet ik in mijn bier.'.
1 2 3 4 5 6 7 | De sjimpansee doet niet mee Waarom doet de sjimpansee niet mee De sjimpansee is ziek van de zee Er gaat zoveel water in de zee Meent de sjimpansee |
Laten we dat doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:36 schreef R_ON het volgende:
Zullen we het hebben over het Vondelpark?
Dat leent zich wel voor poezie. Dacht ik zo.
Laten we dat eindelijk eens doen.quote:
Briljantquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:42 schreef Isabeau het volgende:
Doe maar niet.
Vondelpark.
After dark.
Op slot.
Waar ben je nou toch mee bezig, snol.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:42 schreef Isabeau het volgende:
Doe maar niet.
Vondelpark.
After dark.
Op slot.
Kees was wees?quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:50 schreef R_ON het volgende:
[..]
En er zijn Intercity-treinen
en je hebt andere gordijnen gekregen
naar ik vrees
Kees.
[..]
Verdomme Kees.
[..]
En toch als ik mij zo hoor praten
vallen er opeens hiaten
tussen mijn cliche's.
[..]
Dat zegt iets naar ik vrees
Kees.
Kees. wie?quote:
Laten we eindelijk eens dat eeuwige topic maken.quote:
Beetje onzinnig als Isadinges al klaar staat met een hangslot, he.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:57 schreef JAM het volgende:
[..]
Laten we eindelijk eens dat eeuwige topic maken.
ZIN?! ZIN?!, sprak de filosoof.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:58 schreef R_ON het volgende:
[..]
Beetje onzinnig als Isadinges al klaar staat met een hangslot, he.
Wat ken je me toch goed. Not.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:58 schreef R_ON het volgende:
Beetje onzinnig als Isadinges al klaar staat met een hangslot, he.
Dus jij bent een filosoof? Goh. Heb je ook antwoorden dan, of alleen vragen?quote:
Ik heb enkel antwoorden, geen vragen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:04 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dus jij bent een filosoof? Goh. Heb je ook antwoorden dan, of alleen vragen?
Ik ben echt ontzettend blij voor je. Besef je dat wel?quote:
Dat besef ik mij dondersgoed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:08 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik ben echt ontzettend blij voor je. Besef je dat wel?
Godnogantoe Welnu - om in Jam-termen te spreken - daar ben ik ontzettend blij om.quote:
Ik zal eerlijk met je zijn. Het zal me werkelijk aan mijn reet ruisen wat je achter die smiley zet. Het liefste zou ik er een grote negerlul achter zetten maar dat vind ik weer zo van ja, he, je weet wel, bah, negerlullen,bah, negerlullen, bah, negerlullen. Jakkie-bah, de lullen van meer dan een neger.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:12 schreef R_ON het volgende:
[..]
Godnogantoe Welnu - om in Jam-termen te spreken - daar ben ik ontzettend blij om.. (met punt). Da's belangrijk, he.
![]()
Ja. Op zich moet ik er best om lachen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk met je zijn. Het zal me werkelijk aan mijn reet ruisen wat je achter die smiley zet. Het liefste zou ik er een grote negerlul achter zetten maar dat vind ik weer zo van ja, he, je weet wel, bah, negerlullen,bah, negerlullen, bah, negerlullen. Jakkie-bah, de lullen van meer dan een neger.
WHAT DO YOU CALL NUTS ON THE WALL?
Wallnuts.
WHAT DO YOU CALL NUTS ON YOUR CHEST?
Chestnuts.
WHAT DO YOU CALL NUTS ON YOUR CHIN?
A mouth full of cock..
Godnogantoe.quote:
Slaap lekker. met jequote:Op zondag 9 oktober 2005 05:22 schreef JAM het volgende:
Ik ga slapen, ik ben moe, ik ga naar mijn bedje toe. Lekker lekker slapen, slapen is gezond, slapen met mijn koe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |