Die boer liet haar dochter hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef FuTilE het volgende:
Oh, wac ht, Tanja kucht en laat een boer... Woei!
Beter opletten, Tanja heeft al heel vaak verteld dat ze vanaf haar 22e geen rotzooi gebruikt. Voor heroine en coke is ze (haar eigen woorden) *spookbang* .quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:48 schreef frijo het volgende:
Tanja slikt geen pillen
ze rookt alleen heroine
kraslot noem ik dat, vandaar de complete verwarring en stressquote:
Hoe is jouw sexlevenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:52 schreef brummie34 het volgende:
Zie het al voor me menno en inrit aan het vozen , en joost op het randje van het bubbelbad met zijn l*l in zijn hand kijken .....en wij mogen het niet zien
Moet je maar niet stoppen met roken, trutquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:52 schreef milagro het volgende:
[..]
kraslot noem ik dat, vandaar de complete verwarring en stress
Ik pik het niet langer en ga eisen dat ze als goedmakertje Lange Baas en Frans B in het huis gooien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
helemaal met je eens maar je doet er zo weinig tegen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat mens flipt ECHT als er een halve antilliaan uit haar kut komt drijven, die gaat ermee smijten, schelden etc.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je maar niet stoppen met roken, trut
Het bed van Joost is leegquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Er wordt ons niets onthouden toch? Iedereen slaapt nu.
En dadelijk lopen wat mensen die niet in slaap kunnen vallen naar de huiskamer en gaan daar roddelen. Zo gaat dat toch elke nacht?
Of zou men nu écht in diepe slaap zijn?![]()
ingrid, lieske, menno en joost zitten nog in de bubbel,quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
Er wordt ons niets onthouden toch? Iedereen slaapt nu.
En dadelijk lopen wat mensen die niet in slaap kunnen vallen naar de huiskamer en gaan daar roddelen. Zo gaat dat toch elke nacht?
Of zou men nu écht in diepe slaap zijn?![]()
In de 2e lading bitterballen bleken slaaptabletten te zitten.quote:
Zal ik je vertellen wat ik de meest idiote film ooit vind... Blair Witch Project , ofterwel Thequote:Op zondag 9 oktober 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je wat echt een HOERENfilm is
The Forgotten, wat een hoeren film is dat, zeg, met een hoerenplot
en geen hoer te bekennen, in die hele film niet
weet ik veelquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom ik hier post?
Ijdele hoop, de mensen hier weten niet eens waarom zijzelf posten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:57 schreef Zeehond het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom ik hier post?
Ja, Lieske liep net de katholieke kerk te dissen, ze is tenslotte de Anti Christquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:55 schreef regenworm het volgende:
wordt tijd voor actie ook ben ik bang dat het niet veel zal helpen.
vier slapende streams en bubbel wordt overgeslagen omdat het over geloof gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |