abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:36:23 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099737
Als ik het zo even uit m'n zak zou kunnen trekken, zou ik het overwegen.

Not an option nu helaas.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35099794
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het best eng eigenlijk allemaal . Je probeert er niet teveel over na te denken, omdat je dan constant met angst leeft, maar bij dit soort berichten bekruipt je weer de gedachte van "stel nou dat het zover komt en wat nou als m'n vriend het dan krijgt, of m'n ouders?".

Bah
Jah, het komt zo eng dichtbij. Ik mag nog wel eens lekker naïef zijn en denken: hier gebeurt dat niet.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:43:24 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099817
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:40 schreef Biene het volgende:

[..]

Jah, het komt zo eng dichtbij. Ik mag nog wel eens lekker naïef zijn en denken: hier gebeurt dat niet.
Ja.. toen het in Azië was, was het allemaal ver van mijn bed-show... Maar Dld is éng dichtbij...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35099824
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja.. toen het in Azië was, was het allemaal ver van mijn bed-show... Maar Dld is éng dichtbij...
Niet piekeren, we hebben al genoeg aan ons hoofd.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:45:34 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099838
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:44 schreef Biene het volgende:

[..]

Niet piekeren, we hebben al genoeg aan ons hoofd.
Das waar. Wie dan leeft, wie dan zorgt. Ofzoiets.
pi_35099864
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Das waar. Wie dan leeft, wie dan zorgt. Ofzoiets.
Voorbeeldig samengevat. Of zoiets.
pi_35101468
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ach.. zo dichtbij is het nog helemaal niet, het is nog niet (officieel) hier. Ik ben gewoon op vakantie naar Indonesië gegaan en ik leef ook nog steeds. Ik ga ook straks gewoon weer. Hier lijkt het haast gevaarlijker dan daar op dit moment.
pi_35101738
Hmm ik ga komende maandag een midweekje naar Berlijn... Is dit nog wel aan te raden ??
pi_35101838
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Hmm ik ga komende maandag een midweekje naar Berlijn... Is dit nog wel aan te raden ??
waarom niet?
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:40:59 #260
132379 Stew
Heldenzeit
pi_35102262
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Als je van plan bent onbetamelijke dingen met vogels te gaan doen, kun je beter thuisblijven.
Voor de rest is het geen probleem hoor.
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:25:03 #261
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_35109285
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_35109428
Na Duitsland is de vogelgriep nu ook in Denemarken geconstateerd.
pi_35109919
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:28 schreef Keromane het volgende:
Na Duitsland is de vogelgriep nu ook in Denemarken geconstateerd.
heb je een bron?

Rügen ligt in de buurt van Denemarken, dus verbazingwekkend is het niet natuurlijk.
pi_35133736
oke ik heb wat vragen en ik hoop serieus dat iemand hier antwoorden op heeft
Stel dat:
Je wandelt met je hondje buiten en je glijdt uit met je hand midden in de ganzendrek, is dit dan besmettelijk? Zo ja wat moet je dan doen!

Stel, je bent in de buitenlucht en er schijt een vogel op je hoofd oid, is dit dan ook besmettelijk? Wat moet je dan doen?

Stel je bent moeder en je hebt kinderen die graag naar de kinderboerderij gaan, wanneer zijn die vogels besmettelijk?

Stel je hebt zin in kip en je eet het op, maar de kip was nog niet gaar, niet echt, hoeveel kans heb je dan op die vogelgriep?

Stel je rijdt op je fiets of brommer langs het water en er steken net allemaal eenden over de weg, kun je dan besmet raken of niet..?

Wie weet hier antwoorden op!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:26:56 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35136168
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
oke ik heb wat vragen en ik hoop serieus dat iemand hier antwoorden op heeft
Stel dat:
Je wandelt met je hondje buiten en je glijdt uit met je hand midden in de ganzendrek, is dit dan besmettelijk? Zo ja wat moet je dan doen!
Alleen als de gans waarvan die drek komt besmet is. Is dat het geval, laat dan alle hoop maar varen.
quote:
Stel, je bent in de buitenlucht en er schijt een vogel op je hoofd oid, is dit dan ook besmettelijk? Wat moet je dan doen?
Wanneer het op je hoofd komt valt het wel mee. Een simpele capuchon verkleint de besmettingskans naar 42,12%. Wanneer je echter met open mond stond te kijken naar de overtrekkende vogels, ja dan....
quote:
Stel je bent moeder en je hebt kinderen die graag naar de kinderboerderij gaan, wanneer zijn die vogels besmettelijk?
Wanneer ze zelf besmet zijn. Een heel onaangenaam, en door de media helaas nog onbelicht onderwerp is dat de kippenhoest ook de hersenen van het dier aantast. Ze kunnen ontzettend agressief ervan worden. Wanneer er nét een besmet poepje op de kinderboerderij is gevallen zijn alle kippen zeker aangetast. Houdt er dan dus ook rekening mee dat ze je onverhoeds aan kunnen vallen!
quote:
Stel je hebt zin in kip en je eet het op, maar de kip was nog niet gaar, niet echt, hoeveel kans heb je dan op die vogelgriep?

Goed bakken dus die kip! Dat was ook al een goede raad vóórdat de vogelgriep uitbrak.
quote:
Stel je rijdt op je fiets of brommer langs het water en er steken net allemaal eenden over de weg, kun je dan besmet raken of niet..?
Wie weet hier antwoorden op!
Ja. Rijd dan zo snel mogelijk het water in. Onder water is het virus namelijk niet besmettelijk.

Maar kort samengevat: Zolang het virus niet van mens tot mens besmettelijk is valt het gevaar allemaal wel mee. Je kunt natuurlijk pech hebben, maar dat kun je ook hebben wanneer je 's ochtends in de file naar je werk rijdt.

Het spek gaat pas echt stinken wanneer het ook bij mensen onderling besmettelijk wordt. Bij een besmettingsgraad van 25% en een sterftecijfer van 50% leggen dan binnen 3 maanden 1.500.000.000 mensen het loodje. Vluchten helpt dan niet meer.
The End Times are wild
pi_35136293
Dank je, eindelijk een nuchtere man, misschien mis ik dat in mijn leven een nuchtere man
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:37:13 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35136690
Er is echt niet zoveel aan de hand hoor.
Volgens mij betaald de fabrikant van TAMIFLU wetenschappers en opiniemakers om een hoop ophef over de vogelgriep te maken. Voor hen gaan de zaken nu wel heel erg goed.

Er is al zo vaak vogelgriep geweest. Vroeger wisten we niet eens wat er aan de hand was wanneer eens iemand zomaar omviel. Nu kunnen we het beter meten en komen er dus achter dat het vogelgriep geweest is. Een hoop paniek om niks dus.

Niemand is besmet geraakt doordat ze kortstondig in contact kwamen met vogels of hun uitwerpselen. Alle besmettingen zijn gebeurt bij mensen die besmette vogels geslacht hebben en met bloed aan hun handen hun boterham (of rijstbakje) aten. Er is dus eigenlijk helemaal niks aan de hand. Een gesponsorde hype van fabrikant TAMIFLU.

Zo nuchter genoeg?
The End Times are wild
pi_35136880
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef LXIV het volgende:
Er is echt niet zoveel aan de hand hoor.
Volgens mij betaald de fabrikant van TAMIFLU wetenschappers en opiniemakers om een hoop ophef over de vogelgriep te maken. Voor hen gaan de zaken nu wel heel erg goed.

Er is al zo vaak vogelgriep geweest. Vroeger wisten we niet eens wat er aan de hand was wanneer eens iemand zomaar omviel. Nu kunnen we het beter meten en komen er dus achter dat het vogelgriep geweest is. Een hoop paniek om niks dus.

Niemand is besmet geraakt doordat ze kortstondig in contact kwamen met vogels of hun uitwerpselen. Alle besmettingen zijn gebeurt bij mensen die besmette vogels geslacht hebben en met bloed aan hun handen hun boterham (of rijstbakje) aten. Er is dus eigenlijk helemaal niks aan de hand. Een gesponsorde hype van fabrikant TAMIFLU.

Zo nuchter genoeg?
geweldig mag ik je kussen?
thnkssssss weer een zorg minder in mijn leven!
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:45:34 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35137096
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:

geweldig mag ik je kussen?
thnkssssss weer een zorg minder in mijn leven!
Zoveel zorgen heb je hoop ik toch niet?
The End Times are wild
pi_35137174
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zoveel zorgen heb je hoop ik toch niet?
ja ik wel, jij niet? Alles extra is er een teveel immers
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:50:40 #271
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35137320
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja ik wel, jij niet? Alles extra is er een teveel immers
Nee, valt eigenlijk wel mee. Kan niet zeggen waar ik me op dit moment druk over maak.
The End Times are wild
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:52:33 #272
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_35137405
quote:
Das geen probleem want er is een ophokplicht en dan kun je er niet echt makkelijk bijkomen(als dat het geval is.. is dat een probleem voor die kinderboerderij) .. dus die valt af

Ohh en die kip ff goed tsjekken als je die doorbakt.. en anders gewoon geen kip eten
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:54:27 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35137489
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Das geen probleem want er is een ophokplicht en dan kun je er niet echt makkelijk bijkomen(als dat el is.. is dat een probleem voor die kinderboerderij) .. dus die valt af
Bovendien is die ophokplicht er om te voorkomen dat de kippen besmet raken. Niet zozeer om de mensen te beschermen, die lopen toch bijna geen risico.

Voor de kippen is het natuurlijk wel zuur, zo vlak voor Pasen. oO<
The End Times are wild
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:56:34 #274
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35137572
Waarom doet het kuikentje ( oO< ) het niet?!
The End Times are wild
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:57:34 #275
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_35137618
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bovendien is die ophokplicht er om te voorkomen dat de kippen besmet raken. Niet zozeer om de mensen te beschermen, die lopen toch bijna geen risico.

Voor de kippen is het natuurlijk wel zuur, zo vlak voor Pasen. oO<
Precies my point taken zo wel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 16 februari 2006 @ 00:06:19 #276
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35137987
Hoe doe je dat (Omdat het een kuikentje is beschouw ik het als nog een klein beetje OT)
The End Times are wild
pi_35139999
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef LXIV het volgende:
Hoe doe je dat (Omdat het een kuikentje is beschouw ik het als nog een klein beetje OT)
Quoting is knowledge
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:57 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Precies my point taken [url=http://images.fok.nl/s/chicksmiley.gif] zo wel
pi_35142290
quote:
Wanneer je echter met open mond stond te kijken naar de overtrekkende vogels, ja dan....
dan vraag je om problemen en ben je God dankbaar dat ie geen vliegende koeien geschapen heeft, toch?
  donderdag 16 februari 2006 @ 07:50:17 #279
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35142417
quote:
Bron : Nu.nl
Kabinet: bij pandemie draait economie door

Uitgegeven: 15 februari 2006 19:59
DEN HAAG - Als een pandemie (een wereldwijde griepuitbraak) Nederland treft, zal de economie daarvan schade ondervinden, maar niet totaal ontwricht raken. Minister Hoogervorst van Volksgezondheid heeft dat woensdag, namens premier Balkenende en de ministers Brinkhorst (Economische Zaken) en Remkes (Binnenlandse Zaken) geantwoord op vragen van de VVD.

Het kabinet vertrouwt op de flexibiliteit van het Nederlandse bedrijfsleven, zo schrijft Hoogervorst. De bedrijven zijn volgens het kabinet immers zelf in eerste instantie verantwoordelijk voor het bestrijden van een crisis in hun bedrijfsvoering.

Wereldwijd

Een pandemie is een wereldwijde uitbraak van een nieuw griepvirus, waartegen de mens nog geen weerstand heeft kunnen opbouwen. Bij eerdere uitbraken in de vorige eeuw stierven miljoenen mensen. Het RIVM, het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu, gaat ervan uit dat in Nederland bij een pandemie ongeveer 40.000 mensen zullen sterven. Een kwart van de bevolking, ongeveer vier miljoen mensen, zal ziek worden.

Wetenschappers zijn bang dat het huidige vogelgriepvirus, dat steeds dichter in de buurt van Nederland komt, zich zal omvormen tot een nieuw virus dat overspringt van mens op mens. Vervolgens kan het zich razendsnel verspreiden over de wereld.

Chaos

Diverse deskundigen in binnen- en buitenland voorspellen totale chaos als een pandemie uitbreekt. Mensen zullen massaal in paniek raken, zich opsluiten in huis en het openbare leven zal stil komen te liggen, verwachten ze. Viroloog Osterhaus, bijvoorbeeld, voorspelde enkele weken geleden dat de economie een "meltdown" zal ondergaan, een totale ineenstorting. Het kabinet is aanmerkelijk optimistischer, zo schrijft het in antwoord op de vragen van de VVD-Tweede-Kamerleden Schippers en Dezentjé Hamming.

Draaiboek

Als er tegen de verwachting in toch voedselschaarste ontstaat, doordat de supermarkten niet meer functioneren, stelt het ministerie van Landbouw het draaiboek crisisbeheersing voedselvoorziening in werking. De overheid zal de kaders scheppen om de vitale infrastructuur in Nederland overeind te houden, zodat bedrijven kunnen blijven functioneren.
pi_35142920
Haha.. het kabinet heeft er alle vertrouwen in dat de mensen over de hele wereld gewoon blijven reizen in tijden van paniek. Wat een onzin. Die viroloog is het andere uiterste (een viroloog die zich uitlaat over de economie (?)), maar het kabinet weet ook niet waar ze het over heeft denk ik.
  donderdag 16 februari 2006 @ 08:56:23 #281
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35142971
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Haha.. het kabinet heeft er alle vertrouwen in dat de mensen over de hele wereld gewoon blijven reizen in tijden van paniek. Wat een onzin. Die viroloog is het andere uiterste (een viroloog die zich uitlaat over de economie (?)), maar het kabinet weet ook niet waar ze het over heeft denk ik.
Heel goed !!.
Hoe kunnen ze nu al de gevaren aftasten als er nog geen pandamie is. Laat staan dat er enig zicht is hoe deze virus kan muteren tot een agressieve soort.
4 miljoen besmettingen versus 40.000 doden is een kill-ratio van 1%. Wel signifikant maar geen super dodelijk virusje. Leg dat eens naast een ebola virus 'and do the math'.
Dit artikel is niets anders dan een zoethoutwortel om de onschuldige lezer koest te houden. Dat alles zijn gangetje gaat.
pi_35143381
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 07:50 schreef Drugshond het volgende:

[..]
Wat een vreemd nieuws verhaal
Bizar ergens, zou het dan toch een gemuteerd oorlogsvirusje zijn dat ontsnapt is?
pi_35143395
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
maar het kabinet weet ook niet waar ze het over heeft denk ik.
Nee dat is wel bekend
tijd voor 2007
pi_35144362
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 08:56 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Heel goed !!.
Hoe kunnen ze nu al de gevaren aftasten als er nog geen pandamie is. Laat staan dat er enig zicht is hoe deze virus kan muteren tot een agressieve soort.
4 miljoen besmettingen versus 40.000 doden is een kill-ratio van 1%. Wel signifikant maar geen super dodelijk virusje. Leg dat eens naast een ebola virus 'and do the math'.
Dit artikel is niets anders dan een zoethoutwortel om de onschuldige lezer koest te houden. Dat alles zijn gangetje gaat.
Al zou het overlijdens-ratio verdubbelen, dan zijn er al 80.000 doden... Maar bij vogelgriep ligt het wel een stuk hoger, stel dat het 5 of zelf 10% wordt (niet geheel onaannemelijk) dan hebben we straks een serieuze bevolkingsdaling en moeten we 400.000 mensen 'ergens' kwijt
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:56:06 #285
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35147187
Het waait wel weer over.
pi_35147242
Er is nu ook een dode zwaan in Kampen gevonden, hij word op dit moment onderzocht voor het Vogelgriep virus
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_35149360
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
Er is nu ook een dode zwaan in Kampen gevonden, hij word op dit moment onderzocht voor het Vogelgriep virus
Ik heb vanochtend ook nog een eend gezien trouwens. Ophokplicht luisteren ze ook al niet naar.
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:10:41 #288
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35149456
Ik woon in Kampen

kuch kuch kuch
Bij tijd en wijle aanwezig...
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:36:42 #289
38161 faculty
Always around
pi_35150326
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Al zou het overlijdens-ratio verdubbelen, dan zijn er al 80.000 doden... Maar bij vogelgriep ligt het wel een stuk hoger, stel dat het 5 of zelf 10% wordt (niet geheel onaannemelijk) dan hebben we straks een serieuze bevolkingsdaling en moeten we 400.000 mensen 'ergens' kwijt
denk is na.. er zijn nu alleen nog maar zwakkere mensen aan overleden. Als dit inderdaad uitbreekt zullen vooral ouderen en zwakke zieke mensen er aan overlijden. Een gezonde man/vrouw zal dus alleen een griepje ervan krijgen.

Aan de ene kant vind ik het eng, mocht het inderdaad toch ook de sterkere mensen pakken zijn wij ook de lul. Maar met die berekening van 40 tot 80 duizend in nederland denk ik toch alleen maar aan die oudere en zieke.

Aan de andere kant is dit een normale natuurlijke manier van het onder controle houden van de hoeveelheid mensen op aarde. Een soort van grote schoonmaak om overbevolking tegen te gaan. Dat was ook met de pest en de spaanse griep.

Ik denk dat, als dit vogelgriep uitbreekt we tijdelijk in een dalende economie komen. Wanneer dit overgewaaid is en dood en verderf heeft gezaaid. Zullen we snel opknappen. Ik denk namelijk dat we op deze manier snel van de vergrijzing af zijn, hoe hard het ook klinkt...

tuurlijk wil ik niet dat het uitbreekt en gun ik het die mensen niet dood te gaan maar aan de andere kant ben ik niet bang ervoor. Iedereen is zo fokked op door dat hele virus. Ik zeg, doe niet zo moeilijk er wordt genoeg aan gedaan en als het uitbreekt hoef je je alleen zorgen te maken als je zwak ziek of zielig bent
What goes around, Comes around
pi_35150679
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef faculty het volgende:

[..]

denk is na.. er zijn nu alleen nog maar zwakkere mensen aan overleden. Als dit inderdaad uitbreekt zullen vooral ouderen en zwakke zieke mensen er aan overlijden.
Honderd jaar geleden stierven juist vooral jonge, verder gezonde mensen aan de ziekte.
pi_35150697
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef faculty het volgende:

[..]

denk is na.. er zijn nu alleen nog maar zwakkere mensen aan overleden. Als dit inderdaad uitbreekt zullen vooral ouderen en zwakke zieke mensen er aan overlijden. Een gezonde man/vrouw zal dus alleen een griepje ervan krijgen.
alleen zwakke mensen? De meesten in Indonesië (daar houd ik het in de gaten, mijn interesse-gebied) waren in jongeren. Daarbij gaat je argument dus al niet meer op natuurlijk.

Voor de rest zie ik het ook gewoon aan hoor, over 10 dagen zit ik weer lekker in Indonesië, op 10 minuten van de vogeltjesmarkt. De kippen van de buren lopen door mijn voortuin en eieren kan ik in de ochtend vers uit de tuin halen. lekker toch.
pi_35151168
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:10 schreef greatgonzo het volgende:
Ik woon in Kampen

kuch kuch kuch
Ik ook

WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!!!!!111
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:26:55 #293
38161 faculty
Always around
pi_35155881
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

alleen zwakke mensen? De meesten in Indonesië (daar houd ik het in de gaten, mijn interesse-gebied) waren in jongeren. Daarbij gaat je argument dus al niet meer op natuurlijk.

Voor de rest zie ik het ook gewoon aan hoor, over 10 dagen zit ik weer lekker in Indonesië, op 10 minuten van de vogeltjesmarkt. De kippen van de buren lopen door mijn voortuin en eieren kan ik in de ochtend vers uit de tuin halen. lekker toch.
die jongeren hebben waarschijnlijk die dode vogels opgeraapt.. misschien zelf opgegeten.. Zo zie ik het dus in turkije. Zo lang er nog echt geen mutatie is maak ik me nergens druk om, zelfs niet als alle kippen het in Nederland hebben. Ik zal alleen dan geen kip meer eten
What goes around, Comes around
pi_35156406
pi_35156470
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Das geen probleem want er is een ophokplicht en dan kun je er niet echt makkelijk bijkomen(als dat het geval is.. is dat een probleem voor die kinderboerderij) .. dus die valt af

Ohh en die kip ff goed tsjekken als je die doorbakt.. en anders gewoon geen kip eten
*tjektkip* voor het bakken..
pi_35158860
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article158539.ece
lelystad en kampen
tja, nu wordt iedere dode vogel gemeld natuurlijk. Hier lag ook een opengereten duif aan het wegdek geplakt, dood issie wel, maar vogelgriep? ik betwijfel het.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:49:59 #297
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35159119
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

tja, nu wordt iedere dode vogel gemeld natuurlijk. Hier lag ook een opengereten duif aan het wegdek geplakt, dood issie wel, maar vogelgriep? ik betwijfel het.
misschien had die vrachtwagenchauffeur die hem dood reed wel de griep
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_35159155
er lag gisteren een dooie pestvogel bij mij voor de deur, ben benieuwd.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35159234
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:49 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

misschien had die vrachtwagenchauffeur die hem dood reed wel de griep
of de trein die langs reed, da's nooit duidelijk bij die beestjes
pi_35159239
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
er lag gisteren een dooie pestvogel bij mij voor de deur, ben benieuwd.
heb je 'm al aangemeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')