Volgens mij is Joost vooral idealistisch.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:17 schreef Sonique het volgende:
Nee, joost is politiek correct...
Kut hè.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef Sanne het volgende:
Wij hadden gewoon nu in de kroeg kunnen zitten.![]()
* snel foto's uitgeprint en op haar speldenkussen geplaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets met voodoo poppetjes doen ofzo
Heb ik niet gezienquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was vanochtend de kleine ruzie tussen Rob en Buik.
En Ingrid met "ik ga er geen eens op in, echt niet" tegen d'r beste vriendin in het huis Chantal.
![]()
Halelujah!quote:
Ik leef nu ook niet met de wetenschap dat er een einde aan zit. Als het leven oneindig zou zijn, zou dat wat mij betreft ook niets veranderen. Het gaat voor mij niet op dus, hooguit dat de angst voor de dood altijd aanwezig is en dus voor mij een negatieve uitwerking heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Het leven verliest zijn waarde dan imo, dus ik ben het wel eens met hem
De eindigheid ervan geeft je een doel, om het zo zinvol mogelijk in te vullen.
Een oneindig leven... dan maakt niets meer uit, hoe of wat.
Heb jij ook net als ik een Chantal poppetje?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
* snel foto's uitgeprint en op haar speldenkussen geplakt
Prik, Prik, ben bang dat ik er het goede gevoel niet in leg, zie totaal geen veranderingen op de streams![]()
God had hem nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef brummie34 het volgende:
Ben het wel met roel eens, waarom word iemand zo vroeg weggehaald ?wat heeft ie dan verkeerd gedaan?
Mss een 'geheime missie' in het hiernamaals (lees: het andere leven)quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef brummie34 het volgende:
Ben het wel met roel eens, waarom word iemand zo vroeg weggehaald ?wat heeft ie dan verkeerd gedaan?
Als je alle mensen in hun waarde laat is het politiek correctquote:
Die dingen heb ik voor een gedeelte meegemaakt maar had op vuurwerk gehoopt vanavond en dat valt dus vies tegenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was vanochtend de kleine ruzie tussen Rob en Buik.
En Ingrid met "ik ga er geen eens op in, echt niet" tegen d'r beste vriendin in het huis Chantal.
![]()
Tja, het is zo zinloos om angst te hebben om iets wat onvermijdelijk is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik leef nu ook niet met de wetenschap dat er een einde aan zit. Als het leven oneindig zou zijn, zou dat wat mij betreft ook niets veranderen. Het gaat voor mij niet op dus, hooguit dat de angst voor de dood altijd aanwezig is en dus voor mij een negatieve uitwerking heeft.
heb je angsten Scanman, kan ik je ergens mee helpenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob zijn angst kan ik heel erg goed begrijpen. Heb ik zelf exact hetzelfde.
Hoezo, is politiek correct fout in jou ogen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je alle mensen in hun waarde laat is het politiek correct
Zo'[n opmerking kan alleen maar komen van iemand die rechts stemt
Volgende keer gaat het wel door. Met of zonder Arcee.quote:
* eens isquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
Tja, het is zo zinloos om angst te hebben om iets wat onvermijdelijk is.
Maar een eeuwig leven ontneemt juist de motivatie er een zinvolle invulling aan te geven.
Dat hoor ik mensen vaker zeggen,maar daar geloof ik dus helemaal niets van. Een mens doet nou eenmaal graag leuke dingen, dus waarom zou je dat opeens niet meer doen als het leven oneindig is? Slaat wat mij betreft nergens op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja, het is zo zinloos om angst te hebben om iets wat onvermijdelijk is.
Maar een eeuwig leven ontneemt juist de motivatie er een zinvolle invulling aan te geven.
dank jequote:
nee maar je moet hem toch ook respecteren in zijn meningquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
Kom op , Roel, een houvast, hoe simpel ook, hoef je een ander toch niet te ontzeggen, door het compleet af te fakkelen
Idd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
geen wonder dat ze aambeien zalf wil hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
Als ik beginnend experimenteel kunstenaar zou zijn zou ik dit werk
"Draak Tegen Oranje Achtergond"
noemen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef Sanne het volgende:
Volgende keer gaat het wel door. Met of zonder Arcee.![]()
Wordt meestal negatief uitgelegd ja. Alsof iemand uitspraken doet ómdat het politiek correct is en niet omdat hij ze echt meent.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo, is politiek correct fout in jou ogen?
Ik zit aan de Spaquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
dank jeben maar een klein beetje dlonken
![]()
heb weinig gemist en had er zoveel van voor gesteld![]()
So what.quote:
Ik heb nu de neiging om een gigantische borrel in te gaan schenken, wat een tegenvaller vanavondquote:
Nee dank je.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
heb je angsten Scanman, kan ik je ergens mee helpen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga maar effe kijken op http://www.leonscorner.com![]()
* BONG4002 wil je graag iets inschenken maar heb geen Alc. in huisquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb nu de neiging om een gigantische borrel in te gaan schenken, wat een tegenvaller vanavond![]()
Cola of een groot glas Melk gaat er ook wel inquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 wil je graag iets inschenken maar heb geen Alc. in huis
* BONG4002 paast je een overheerlijk glas bananenmelk aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Cola of een groot glas Melk gaat er ook wel in![]()
Omdat alles went. De leuke dingen waar je je nu op verheugd worden waardeloos als je ze elke dag doet. Iedereen die werkt is blij met een dag vrij, werklozen niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Dat hoor ik mensen vaker zeggen,maar daar geloof ik dus helemaal niets van. Een mens doet nou eenmaal graag leuke dingen, dus waarom zou je dat opeens niet meer doen als het leven oneindig is? Slaat wat mij betreft nergens op.
Ja, maar ook een van Lieske, die prik ik als ze haar mond open doet, ze mag blijven, maar alleen maar mooi zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij ook net als ik een Chantal poppetje?
Ik was er behoorlijk in de buurt (Hoofddorp) maar omdat ik vanwege mijn dronken harses niet kon en mag rijden en mijn vrouw niet langs het huis wilde rijden, was ik behoorlijk snel thuisquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit aan de Spamaargoed, mss moet je eens langsgaan bij BB en aan de regie doorgeven dat er wat meer vuurwerk ingepompd moet worden en ze niet zo panisch de streams lock-uppen als het over de Islam gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |