Om donderdag weggestuurd te worden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob zijn angst kan ik heel erg goed begrijpen. Heb ik zelf exact hetzelfde.
Ik ben het juist weer eens met Roel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Nu ben ik het weer niet eens met Roel...
Als het leven oneindig is, lijkt het hem een martelgang...
Mij niet
Wij hadden gewoon nu in de kroeg kunnen zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Om donderdag weggestuurd te worden?
sorry, inkopper
Het leven verliest zijn waarde dan imo, dus ik ben het wel eens met hemquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Mij niet
Helemaal gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef mazaru het volgende:
pfffffffff ik ga een filmpje kijken, dit wordt helemaal niks vanavond.
Ja, hij zou het niet over politiek hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef pinkplatinum het volgende:
menno wordt steeds meer zichzelf.. hij praat mee
Het hoogtepunt was vanochtend de kleine ruzie tussen Rob en Buik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Daar ben ik weer
![]()
Heb gelukkig van het voetbal niets hoeven missen![]()
en van BB had ik alles kunnen missen als ik het zo lees
![]()
Geen ruzie, geen sex, geen orgie, geen gerook van mensen die het niet mogen, geen dronken mensen enz. Kortom een saaie avond in het BBhuis![]()
Nee, joost is politiek correct...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef Bocaj het volgende:
Joost is heel wijs!
iets is pas leuk als het ophoud.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Mij niet
en stream 4quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef frizti het volgende:
ja hoor weer geen geluid op stream 3
Joost heeft erover nagedacht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |