Ze zijn mi veelste verwend met al die feestjes die ze al gehad hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef Maerycke het volgende:
Dit valt allemaal een beetje tegen hoor, waar is de feeststemming? Kan me nog een BB herinneren waarin ze een keer een film mochten kijken en waar ze heel wat vrolijker reageerden
Ik weet het....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje flugeltje dit soort opmerkingen ben ik niet van je gewend.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Ha ha Lieske haar eczeem gaat alleen maar over met echina.
een hoog placebo gehalte heeft
Onzin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef FuTilE het volgende:
Ik snap niet dat BB/Talpa er ook echt he-le-maal níks aan doet om het enigszins spannend of vermakelijk te maken in dat huis. Wat met balletjes gooien en dan mag je voetbal kijken met frietjes. Puh-lease... Zet desnoods een Arabisch brabbelende man met een tikkende rugzak op de bank om wat spanning in de situatie te brengen of kondig aan dat er een uitbraak van miltvuur is geconstateerd in het regie-gedeelte van het huis. Maar nee, ze lijken er vooral hun best op te doen het zo saai mogelijk te laten zijn zonder daarbij kosten noch moeite te sparen. Grote miskleun van John de Talpa, had wat meer originaliteit verwacht...![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Interessant, dit over Char.
Ik geloof daar ook wel in.
wat een zelfkennis die chantal..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef Loedertje het volgende:
Chantal * weet je dat er ook mensen zijn die graag praten voor geld??
Duh...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Interessant, dit over Char.
Ik geloof daar ook wel in.
Ik heb vanmiddag van 1500 tot 1900 geslapen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het....![]()
Maar dit gaat helemaal de verkeerde kant uit joh.... Heb ik hiervoor nou vanochtend extra lang uitgeslapen?![]()
Nou, ze heeft wel kontakt gezocht met mijn vader ...quote:
Ook gevestigde wetenschappers zetten hun vraagtekens bij inentenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Lieske: er zijn homeopaten die hun vraagtekens zetten bij inenten
Dat heten kwakzalvers Lieske![]()
Het is niet saai, maar je hebt wel gelijk dat bb weinig doet om meer vuurwerk te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef FuTilE het volgende:
Ik snap niet dat BB/Talpa er ook echt he-le-maal níks aan doet om het enigszins spannend of vermakelijk te maken in dat huis. Wat met balletjes gooien en dan mag je voetbal kijken met frietjes. Puh-lease... Zet desnoods een Arabisch brabbelende man met een tikkende rugzak op de bank om wat spanning in de situatie te brengen of kondig aan dat er een uitbraak van miltvuur is geconstateerd in het regie-gedeelte van het huis. Maar nee, ze lijken er vooral hun best op te doen het zo saai mogelijk te laten zijn zonder daarbij kosten noch moeite te sparen. Grote miskleun van John de Talpa, had wat meer originaliteit verwacht...![]()
Zet de muziek aan en het is zo gebeurd hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Onzin.
Alsof Talpa op commando kan zeggen 'en nu feesten jah' .
Beetje suf inderdaad. Dat ze vanmiddag even de rem er op gooiden snap ik wel, maar ik hoop ècht dat ze nog wat muziek aanzetten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef FuTilE het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel kontakt gezocht met mijn vader ...![]()
Oh wacht, die leeft nog![]()
Oh wacht , oh wacht, oh wacht eens even !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Effe mijn moeder bellen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
Nu het weer saai is op de streams zal ik eens iets leuks in de groep gooien...
Ik was vanavond dus op een etentje en daar beweerden een aantal mensen dat BB volledig vantevoren was opgenomen... Dus met andere woorden, de winnaar is al lang bekend en Tanja is ook al eeuwen geleden bevallen. Dat hadden ze van iemand die bij Endemol werkt.....
Eens, maar je de bewoners hoeven niet alles te krijgen waar ze maar om vragen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zet de muziek aan en het is zo gebeurd hoor
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef Loedertje het volgende:
Ik absoluut niet, grote onzin.
Wel als ze de kinderkola mengen met wodkaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Onzin.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |