OH en niet op de link klikkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:32 schreef bar_rel het volgende:
OMG ik wordt zo gek van die reclame bij SlamfM:
www.campeople.nl
ga er nu heen.............*geil enzo*
!@
Haha wij zijn tegen poolenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Positie Nummer 1 gaat naar : Missbliss
Positie Nummer 2 gaat naar: Svensationeel
Positie Nummer 3 gaat naar: Tania
![]()
Bupaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je wel in voor een potje biljart?
Nee, want de vorige ronde heb je niet gestemd. En dan zou het niet eerlijk zijn als je nou wél zou stemmen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:35 schreef timbob het volgende:
hoi!
kan ik nog ergens op stemmen?
ik ben in de stemming
Hou es op over mijn spellingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je wel in voor een potje biljart?
Of zal hij het nu toch toelaten, omdat hij 2 punten krijgt van timbob?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want de vorige ronde heb je niet gestemd. En dan zou het niet eerlijk zijn als je nou wél zou stemmen.
Ofzo.
Aldus Sven.
Ofzo.
Toch?
Je snapt best wat ik bedoelquote:
quote:
Bij het vorige tournament mocht BVO van jou niet op mij wachten met de finale, omdat ik de halve finale ook niet gestemds had. Of zoiets.Maar timbob heeft wel 1 keer gestemd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want de vorige ronde heb je niet gestemd. En dan zou het niet eerlijk zijn als je nou wél zou stemmen.
Ofzo.
Aldus Sven.
Ofzo.
Toch?
Wat ik ervan vind:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij het vorige tournament mocht BVO van jou niet op mij wachten met de finale, omdat ik de halve finale ook niet gestemds had. Of zoiets.Maar timbob heeft wel 1 keer gestemd.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Ok, de stemmen van bar_rel en timbob tellen niet mee.
En nu ben ik weg..
Okequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
En nu ben ik weg..
hier ben ik zwaar over ontstemd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
En nu ben ik weg..
hoezo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kent iemand hier de Dokter in Zwolle?
Het duurde 16 minuten, maar dan heb je ook wat hoor.quote:
Bijna leukquote:
ik kon niet tiepen van de pretquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het duure 16 minuten, maar dan heb je ook wat hoor.![]()
En jij denkt dat één van ons een alto-café kent?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bijna leuk![]()
Nee dat is een alto cafe in Zwolle![]()
in zwolle!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij denkt dat één van ons een alto-café kent?
Lijkt me wel iets voor jouquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij denkt dat één van ons een alto-café kent?
Ik wil er nog niet dood gevonden worden.quote:
De Dokter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kent iemand hier de Dokter in Zwolle?
Waarom niet tussen al die andere lijken daarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet dood gevonden worden.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
(..)
@kerel met die rare naam,
Ja DE DOKTER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |