Heeejquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:38 schreef MissHobje het volgende:
Wat zien ze er stoeries uithelemaal lachen
Cola met heel veel ijs, a.u.b.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hai Day, jahoor zeg het maar, wat wil je?
![]()
Heeft ze nou echt niets beters te doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:39 schreef MissX het volgende:
Chantal: Als we hier uit zijn, zal ik je alles vertellen wat me dwars zit.
Ik ben gewend om met echte mensen om te gaan
Ik heb vanmiddag heel wat gemist, maar weet wel dat ik haar steeds minder mag. Zij mocht wel bij Tanja en de andere gestopte roken vorige keer, maar bij haar mogen ze niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:38 schreef MissX het volgende:
oh Chantal is weer aan het klagen
zij heeft geen feest want ze kan niet roken
Inderdaad, de hele dag al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is knetterstil trouwens, totaal geen enthousiasme te bespeuren, zelfs nu niet met het voetbal
Net zat ze nog met Didoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal voelt zich erg genaaid.
Ze zit nog steeds met Menno.
(en toen Tan een tijdje moeite had met Lieske`s 5000 euro, viel iedereen er overheen)
* -Delta- schenkt een Cola'tje met veel ijs voor Day inquote:
Als ik het niet zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
(en toen Tan een tijdje moeite had met Lieske`s 5000 euro, viel iedereen er overheen)
Chantal schudt de problemen vandaag uit de losse mouw, ongelofelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:42 schreef MissX het volgende:
Chantal vindt dat mensen echt aan het gillen zijn om de camera op hun gericht te krijgen
dat wijf is al de hele dag aan het zeiken en zeuren en janken en verschrikkelijk aan het roddelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag heel wat gemist, maar weet wel dat ik haar steeds minder mag. Zij mocht wel bij Tanja en de andere gestopte roken vorige keer, maar bij haar mogen ze niks.
Thanksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
* -Delta- schenkt een Cola'tje met veel ijs voor Day in
Alsjeblieft Dayen de nootjes, toastjes, snacks en frituur kun je zelf bij het tafeltje naar wens pakken
![]()
Liveshow kijk ik (als ik niet moet werken) alleen via tvquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij de liveshow merk je dat ook hoor
het is echt te grappig gewoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal schudt de problemen vandaag uit de losse mouw, ongelofelijk![]()
Diverse niet bij name genoemde bewonersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:42 schreef Loedertje het volgende:
Net zat ze nog met Dido
Wie is de volgende?
Wie mag ookal weer niet roken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
Dido zit met een sigaret in d'r mond, die gaat nog wel aan vanaaf.
Dus menig streamer is gek geworden vanmiddag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef MissX het volgende:
[..]
dat wijf is al de hele dag aan het zeiken en zeuren en janken en verschrikkelijk aan het roddelen
is dat niet dat nep ding van dr??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
Ik denk het niet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
Dat was Roel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
ze geven hier niet altijd antwoord op een vraag he.![]()
Inderdaad, terwijl ze daar echt de groep iets mee afnam....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
het was Roelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ze geven hier niet altijd antwoord op een vraag he.![]()
Correct.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
Wie mag ookal weer niet roken?
Roel, Chantal en??? Dido?
ze lijkt ook aardig door te draaien, ze is opeens zo achterdochtig van de andere bewoners en camera's.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:38 schreef MissX het volgende:
oh Chantal is weer aan het klagen
zij heeft geen feest want ze kan niet roken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:44 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand de regie benaderen met het verzoek of het geluid van Chantal naar de huiskamer mag?>
hoi flugeltjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Roel ziet er goed uit zeg!....
Avond allemaal
WBquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Avond allemaal
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dus menig streamer is gek geworden vanmiddag?
haiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Avond allemaal
loooquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Avond allemaal
Het werktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:44 schreef MissX het volgende:
nu over de nepsigaret van dido, dat is ook om de camera op haar te krijgen
Linda: "En waarom gaat het met de anderen dan wel goed?"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef MissX het volgende:
[..]
dat wijf is al de hele dag aan het zeiken en zeuren en janken en verschrikkelijk aan het roddelen
iemand foto?? zag net in de streamverslagen een foto die zag er errug goed uit hoor!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Avond allemaal
Denk dat ze IRL erg eenzaam is ( komt ook niemand naar de studio voor haar )quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:47 schreef MissX het volgende:
net zei ze ik ben niet gewend alles alleen te doen, thuis heb ik altijd mensen om me heen. En gisteravond zat ze nog te beweren dat ze gewend is wel alles alleen te doen thuis
Ja, straks al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:48 schreef Rica het volgende:
Binnen 24 uur (ik denk vannacht al) knakt Chantal weer big time.
Van Basten.quote:
Lkker tegenstrijdig dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:47 schreef MissX het volgende:
[..]dat mens is echt aan het doordraaien vandaag
nu hoor ik weer dat gna gna gna van der
net zei ze ik ben niet gewend alles alleen te doen, thuis heb ik altijd mensen om me heen. En gisteravond zat ze nog te beweren dat ze gewend is wel alles alleen te doen thuis
denk het ook, waarschijlnlijk had ze gehoopt in het huis vrienden voor het leven te maken. Misluktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat ze IRL erg eenzaam is ( komt ook niemand naar de studio voor haar )
heeft natuurlijk medelijden met chantal en denkt dat het komt door het stoppen met roken... jaa inderdaad lin nu komt de ware aard van chantal in volle hevigheid naar boven, je mag er best wat van zeggen hoor!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:49 schreef Kimske het volgende:
linda steeds: ja...... hmhm...... ja......
arme lin
Op laste van BB en de brandweer, uit veiligheid dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:51 schreef Kimske het volgende:
waarom staat die pan niet binnen eigenlijk?
Mag niet van de brandweer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:51 schreef Kimske het volgende:
Dat mag niet van Ralph.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:51 schreef Kimske het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
Kijk aan jullie heb ik tenminste wat.![]()
Nee dit is echt mijn vierde pas van vandaag en zomerteen steek ik weer mn vierde op en die daarna is mijn vierenhalfde... maar ja dat telt niet vanavond he, omdat het feest isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:52 schreef Pinball het volgende:
Nu heb ik bijna iedereen wel gehad denk ik
[afbeelding]
quote:
Ze is dan ook de koningin van het huis vindt ze zelf.quote:
heb ik roel gemist dan?? :quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:52 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
En na het huis wereldberoemd , iedereen aan haar voeten !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:51 schreef MissX het volgende:
[..]
denk het ook, waarschijlnlijk had ze gehoopt in het huis vrienden voor het leven te maken. Mislukt
Het is varken hij is ook degene die verschrikkelijk loopt te boerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:55 schreef Anitra het volgende:
Kan Roel echt niet met zijn mond dicht eten?
en dan zijn ze ZO bewust van de camera'squote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is varken hij is ook degene die verschrikkelijk loopt te boeren
Dan zal ze de enige zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze is dan ook de koningin van het huis vindt ze zelf.
Leuke Scans Pinquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:52 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
ja, maar dan nu over chantal, gna gnaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:57 schreef MissX het volgende:
best saai als ze met ze allen kijken, kunnen er niet een paar weer gaan roddelen
Dat wou ik net zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:57 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en dan zijn ze ZO bewust van de camera's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |