is er al voetbal dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben ze nog geen beeld??
omg.. die smileyquote:
Volkslied hoort er toch bijquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is niet altijd de schuld van de man natuurlijk. In sommige garages kan je een vrachtwagen keren zonder de muren te raken
Ik ook!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik ga de wedstrijd volgen..
tot zo![]()
nu welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben ze nog geen beeld??
Naar gezicht die verwende feestende nesten op de ene stream en pappa eenzaam in de tuin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef MissX het volgende:
Rob zit daar zielig in ze eentje
dat kan zo toch ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:25 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik ga de wedstrijd volgen..
tot zo![]()
da's niet mannelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:31 schreef -Delta- het volgende:
Joost met een hartjeen Bren op z'n wang getekend, wat lief
![]()
hij zit er echt schattig bijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:31 schreef -Delta- het volgende:
Joost met een hartjeen Bren op z'n wang getekend, wat lief
![]()
Hoogtepunt qua domme opmerkingen blijft voor mij Chantalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: dat Stam niet in de selectie zit
(heb niet zoveel verstand van voetbal, maar dit wist zelfs ik, dat ie gestopt was)
Thanks voor de cap Pinquote:
streams lopen altijd achterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:31 schreef J-net het volgende:
ze lopen een minuut achter in het BB huis, zeker zodat ze bepaalde dingen kunnen voorkomen ofzo... of de streams lopen een minuutje achter dat kan ook
Zo lelijk is hij niet voor een vrouwquote:
maar normaal merk je dat eigenlijk niet maar op dit soort momenten dus welquote:
bij de liveshow merk je dat ook hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:35 schreef J-net het volgende:
[..]
maar normaal merk je dat eigenlijk niet maar op dit soort momenten dus wel
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef -Delta- het volgende:
Jahoor ik ben er klaar voor.
* -Delta- gaat achter de bar staan en neemt de bestellingen op van de Fok!kers![]()
![]()
Zeg het maar, wat wil je drinken?![]()
mja ik ben ook altijd best stil als ik een voetbalwedstrijk kijk, kijk dan echt geconcentreerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is knetterstil trouwens, totaal geen enthousiasme te bespeuren, zelfs nu niet met het voetbal
Zijn bord patat is belangrijker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is knetterstil trouwens, totaal geen enthousiasme te bespeuren, zelfs nu niet met het voetbal
Hai Dayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |