Die houden het op onze server nog geen 5minuten vol zonder een ban te kijken.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, er lopen echt véél cheaters rond
Ook in Eurocup/Nationscup
vind ik ook idd....quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:26 schreef TheThirdMark het volgende:
Heel in het begin gebruikte ik nog wel eens Bob settings en Nudge settings.
Maar het haalt de uitdaging ontzettend weg.
Gewoon ''schoon'' spelen blijft ultiem.
splatterladder bestaat nogquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:16 schreef PiRANiA het volgende:
Bestaat splatterladder nog?
Ik weet nog dat ik steeds met mijn server op #1 stond omdat ik had "gezorgd" dat mensen 20x sneller XP verdienden
Gelijk andere admins vragen hoe ik dat nou geflikt had
Nudge heeft met je ping te maken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:15 schreef Lienzz het volgende:
[..]
vind ik ook idd....
Wat is bob settings en nudge settings?
Ik snap ook niet hoe sommige Aimbot kunnen gebruiken (altijd maar headshots) dan hoef je alleen nog maar te knallen en het doelwit zoekt ie zelf....snap niet dat sommige dat spannend vinden.
Veel Headshots maken zonder aimbot dat is pas uniek...![]()
Het zijn niet de standaard ''ik mik en schiet 50 headies in een minuut'' cheats hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die houden het op onze server nog geen 5minuten vol zonder een ban te kijken.....
Omdat niemand de moeite heeft genomen om ze te specten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het zijn niet de standaard ''ik mik en schiet 50 headies in een minuut'' cheats hoor
Waarom denk je dat een heel nationscup team een half jaar heeft kunnen spelen met cheats?
....quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Omdat niemand de moeite heeft genomen om ze te specten?
Omdat er niemand een video van gemaakt heeft?
Omdat schijnbaar alleen maar idioten Ref zijn bij cups?
Lolz. Als je een video maakt van iemand kan je meteen zien of hij cheat of niet.
Hoe? Lolz, dat ga ik hier niet vertellen![]()
Volgens mij niet, want ik kon het niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef dekilo het volgende:
was dat geen trickjump server of een double jump server.
HEt kan ook bunnyhopping zijn geweest.
Euhmnz, ik aap. JIJ KANKERMONGOOL okquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
....
Nationscup, daar heb je gemiddeld 1000 spectators met ETtv aap. Heb je het hele verhaal wel gelezen?
![]()
Ligt aan de versie die je speelt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:16 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met ETIemand nog aanbevelingen qua servers?
Ik ben helemaal niet tof, ben zelfs een mega noob in ET. Helaas is mijn Clan wel een van de beste SniperClans van de wereld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef dikkedorus het volgende:
Ja jullie zijn beide echt enorm tof in ET. Laten we het daar bij houden.
Ik own hard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tof, ben zelfs een mega noob in ET. Helaas is mijn Clan wel een van de beste SniperClans van de wereld.
Maar zelfs deze NOOB kan zien wanneer iemand cheat of niet.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Euhmnz, ik aap. JIJ KANKERMONGOOL ok![]()
ET tv is heel anders als SpecFilming. Kut naab.
Jij hebt er duidelijk al helemaal de ballen verstand van.
Ooit gehoord van humanized hax?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tof, ben zelfs een mega noob in ET. Helaas is mijn Clan wel een van de beste SniperClans van de wereld.
Maar zelfs deze NOOB kan zien wanneer iemand cheat of niet.
Ja is er nog steeds, maar hij bedoelt denk ik 2.55 (1 van de eerste versies) wat niet gebruikt wordt normaal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:45 schreef dikkedorus het volgende:
Zijn er tegenwoordig verschillende versies die naastelkaar lopen? (vroeger had je ETpro, is dat er nog steeds?)
Battery, altijd al een kut map geweest voor warsquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:02 schreef dikkedorus het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er dat level met die beach-landing, waar in nieuwere (andere?) versies plotseling de achterdeur kon worden opgeblazen. Toen dat net nieuw was kon je zo heel gemakkelijk de game winnen, omdat de anderen het niet doorhadden. :p
Dat ben ik wel weer met je eensquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Battery, altijd al een kut map geweest voor wars
Je staat er trouwens raar van te kijken hoeveel servers er nog steeds zijn op 2.55.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja is er nog steeds, maar hij bedoelt denk ik 2.55 (1 van de eerste versies) wat niet gebruikt wordt normaal.
Foutquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat ben ik wel weer met je eens
Sta je daar als engineer, heb je eindelijk je weg gevochten door dat pad, kan je die deur in 1x niet meer opblazen.![]()
Maarre, als je 2 even goede teams hebt is het onmogelijk om die als Axis zijnde te verliezen.

Maar 2.55 is geen competitieversie dus daar kijk ik gewoon niet naar, je hebt daar allemaal lijpe instellingen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je staat er trouwens raar van te kijken hoeveel servers er nog steeds zijn op 2.55.
2.60b Is wel een stuk beter. Pro is moeilijker spelen (geen doublejumps) maar des te meer fun.
Komt nu echt op skill aan.
mp_beach blijft briljant, net zoals mp_assault en mp_base.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:02 schreef dikkedorus het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er dat level met die beach-landing, waar in nieuwere (andere?) versies plotseling de achterdeur kon worden opgeblazen. Toen dat net nieuw was kon je zo heel gemakkelijk de game winnen, omdat de anderen het niet doorhadden. :p
Op RTCW zijn beach en assault echt irritante mappen als je weer voor de 5de keer door een panzer of artillery gesloopt wordtquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:17 schreef popolon het volgende:
[..]
mp_beach blijft briljant, net zoals mp_assault en mp_base.die rip offs die later kwamen als custom maps waren vaak niet erg geweldig. Ook nooit gebruikt voor clanwars in de Joltleague.
ET kon me nooit zo trekken als RtCW.
De panzer is wel te sterk in rtcw, ook dat als je selfkilled de charge weer helemaal vol isquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:22 schreef popolon het volgende:
Ice was inderdaad ook een fijne map. Ach in elke map had je wel wat panzer 'knelpunten'.
Wat ik dus al zeg, als Axis kan je die gewoon niet verliezen....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Fout [afbeelding]
Bij battery is het heel belangrijk wat je spawntijd is. Stel je spawnt allebei op 00 (met allies uiteraard met 20 secs) dan kunnen de allies alle 6 main of side spawnen waardoor je een 3 vs 6 of 2 vs 6 situatie creeert. Dan is het zaak voor de axis om zo veel mogelijk tijd te rekken met nades/rifle/mines tot de volgende spawn.
Het is wel de kutste map ooit [afbeelding]
Ehh, nope. Je denkt toch niet dat je met 1 engi naar die ramp gaat rennen? En wat als de CO dood is door nade/airstrike/sniper/panzer?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat ik dus al zeg, als Axis kan je die gewoon niet verliezen....
Voor de achterdeur heb je maar 2 man nodig, voor de Ramp eigenlijk maar 1 CO.
Net voor de Ramp kan je altijd je Satchel plaatsen, die blijft er ook liggen als de ramp gemaakt is. En dan: Boem. Over.
Als je dan ook nog een FO hebt dan houdt je het makkelijk.
Achterdeur alleen maar FO en Engineer.
Dan win je met 4 man van 6 man.
Assault is juist een van de leukste maps. Samen met Beach en Ice. Assault rush naar Comm Tower is gewoon fantastisch. Bovendien een map waar je fantastisch kunt snipen. Die map heeft juist alles.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op RTCW zijn beach en assault echt irritante mappen als je weer voor de 5de keer door een panzer of artillery gesloopt wordt
RTCW is een stuk toffer dan ET maar de mappen zijn wel kutter op Ice na.
Ice
Zo pro was ik ook weer niet nee maar kheb wel op hoog niveau gespeeld met sommige beste spelers die er warenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:08 schreef Shakes het volgende:
[..]
Assault is juist een van de leukste maps. Samen met Beach en Ice. Assault rush naar Comm Tower is gewoon fantastisch. Bovendien een map waar je fantastisch kunt snipen. Die map heeft juist alles.
Je kunt bovendien ook overdrijven met hoe pro je wel niet bent.
Als het zo makkelijk was zouden er wel alleen maar full holds zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolz, CO, waarmee wil je hem raken?
Airstrike? Dan staat hij binnen, maar is satchell al geplaatst.
FO daarna Arty erover heen, Co kan nieuwe satchell plaatsen en zo gaat het maar door.
Achter?
Lolz is een eitje. Mines en arty met zo nu en dan een airstrike.
Omdat, helaas, de meeste teams uit losse spelers bestaan die met een Flamer oid binnen wachten tot er een keer wat gebeurd. En dan is het bij Axis te laat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was zouden er wel alleen maar full holds zijn(het zijn er wel meer dan op andere mappen ALS die al gespeeld wordt)
Nee, heb je ooit wedstrijden gekeken? (www.gamestv.org is een hint)quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Omdat, helaas, de meeste teams uit losse spelers bestaan die met een Flamer oid binnen wachten tot er een keer wat gebeurd. En dan is het bij Axis te laat.
De stock ET maps zijn 3x zo groot dan de Rtcw maps.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo pro was ik ook weer niet nee maar kheb wel op hoog niveau gespeeld met sommige beste spelers die er warenEn rtcw heb ik nooit serieus gedaan dus ben daar maar noob.
Assault heb ik maar een paar keer gedaan (kheb alleen op CPC2 en ervoor rtcw gedaan) en ik vond het niet zo'n leuke map omdat de objective echt ver is en de snipers irritant zijn. Dat vind ik een nadeel van de mappen ten opzichte van ET, dat de mappen van rtcw te groot zijn (op ice en frost na). Flagcaps vind ik wel heel cool
Maar als je bijv Supply vergelijkt met Base. Bij base duurt het lopen naar r2 25/30 seconden voor de Allies? Dan is het heel belangrijk dat je aanval goed plant natuurlijk maar als je dan kijkt bij Supply dan heb je meer tussenfases waardoor het korter lopen is. Dat wil dan wel zeggen dat je de kleinere mappen meer individueel kan spelen waardoor je in rtcw meer teamplay moet hebben maar dat snap je zelf ook wel. Ook vind ik de panzer toch te sterk in rtcw (en rtcw'ers vinden het juist niet).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:17 schreef Shakes het volgende:
[..]
De stock ET maps zijn 3x zo groot dan de Rtcw maps.
Radar is goedquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:23 schreef Shakes het volgende:
Ik had het over stock. Die maps worden ook niet meer veel gespeeld. Supply was de eerste custom die oasis en anderen van de troon stootte. Mag jij je afvragen in welk tournament in europa supply het eerst gebruikt werd.
Rtcw panzer is goed, zo lang er maar 1 is.
Vergelijk Oasis, Railgun met Base of Assault. ET heeft veel grotere mappen.
uhhhhhhhhhh mvv-dekilo ik heb een klein idee wie je bent.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:25 schreef dekilo het volgende:
AHA een flame guards lid!
Zeker de vriendin van Erwin he!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |