Zijn meer LANs dan ooit en je kan er meer geld mee evrdienen dan ooit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef Wouser het volgende:
Wauw leeft ET weer ofzo? Misschien toch maar weer eens downloade...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn meer LANs dan ooit en je kan er meer geld mee evrdienen dan ooit.
Grapjasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
In Nederland niet het geval hoor haha!
Geld verdienen met ET? Damn, Ananas, we moeten weer eens op de Belgische servers gaan pwnen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn meer LANs dan ooit en je kan er meer geld mee evrdienen dan ooit.
Volgens mij is er in Enschede in April een toernooi met 5000 euro prijzengeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:00 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Geld verdienen met ET? Damn, Ananas, we moeten weer eens op de Belgische servers gaan pwnen!
v55
Op de Belgische servers zitten ook de grootste noobs ooit, dus dat is niet zo moeilijk he..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar ik wil graag nog een keer met je de Belgische servers onveilig maken
Misschien kun je eens proberen om met xfire serverd te zoeken, met ET hoef je niet meer op een server komen waar je een hogere ping dan 90 MS hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:25 schreef DeHovenier het volgende:
ET gedowned, patches geinstalleerd, maar ik zie alleen maar servers met een ping hoger dan 100
En als ik een game wil joinen, dan moet ik eerst een kwartier wachten totdat alles is gedownload, maps, funpacks, geluidjes enz. en daar heb ik weinig zin inWeet iemand waar ik alle maps gewoon kan downen en in de etmainmap zetten zodat ik als ik wil spelen ook gelijk kan spelen zonder een kwartier te moeten wachten?
En weet iemand waarom ik alleen servers krijg met een ping hoger dan 100?
Ik kan ook wel ff op de beste servers ownen en een screenshotje maken hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:32 schreef nexhil het volgende:
lol bij ons op de lan-party spelen ze ook ET
[..]
Op de Belgische servers zitten ook de grootste noobs ooit, dus dat is niet zo moeilijk he..
IP?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef dekilo het volgende:
TE666 server is mijn inziens de beste.
Geen spawnkilling geen noob panzer duidelijke spelregels en zero tolerance.
Niet aan de regels houden is meteen kick.
Server is altijd vol.
10 maps xp save.
Alleen de originele maps.
Leuke map cyclus.
Geen gezeur met maps downloaden rare geluidjes e.d
Och dat went. Er zijn genoeg van die kneusjes daar die diverse tweaks gebruiken. Die zijn wel toegestaan trouwens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef dekilo het volgende:
speel je wel met een hogere ping niet?
Die map is idd erg leuk. Maar dan moet je wel 2 evenwichtige teams hebben. Anders is het gewoon 1 grote slachtpartij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb het echt al in jaren niet gespeeld. Mijn favoriete level was in de sneeuw met tank die over de brug moest. Toen kwamer er allemaal nieuwe maps waar ik echt geen wijs uit kon worden (vooral iets in Egypte staat me bij)
ik heb ook een autoexec.cfg in de map staan met enkele leuke tweaks.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er zijn genoeg van die kneusjes daar die diverse tweaks gebruiken. Die zijn wel toegestaan trouwens.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Behalve als er een beter team tegenover je stond.
Ik heb het ook niet jaren op hoog niveau gespeelt ofzo héquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat zeggen alle mensen die niet niet weten wat een mooi spel is.
ow ja wat bedoel je precies met hoog niveau?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet jaren op hoog niveau gespeelt ofzo hé
Eurocup?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:23 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ow ja wat bedoel je precies met hoog niveau?

En dan vind je het kut?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
Kzal is wat opzoeken voor jullie dan
Als Clanbase het doet [afbeelding]
Kheb het al een jaar niet meer serieus gespeelt, cheats/laggers onlyquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En dan vind je het kut?
Jij zit raar in elkaar.
daar heb je punkbuster voor...dan had je waarschijnlijk niet zo een goeie server.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb het al een jaar niet meer serieus gespeelt, cheats/laggers only
Punkbuster is volgens mij al tijd niet meer geupdate. Bovendien is het schijnveiligheid. PB heeft nooit private hacks kunnen detecteren. Jaren geleden waren er al werkende hacks, naar mijn weten is dat aantal fors toegenomen. Een slim iemand kan het bovendien verbergen dat hij er een heeft. Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef Lienzz het volgende:
[..]
daar heb je punkbuster voor...dan had je waarschijnlijk niet zo een goeie server.
Een goed ervaren speler ziet cheaters en laggers meteen en kickt ze zo van de server (mag ik ook doen)![]()
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef Lienzz het volgende:
[..]
daar heb je punkbuster voor...dan had je waarschijnlijk niet zo een goeie server.
Een goed ervaren speler ziet cheaters en laggers meteen en kickt ze zo van de server (mag ik ook doen)![]()
Geloof me nou maar, er lopen echt véél cheaters rondquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Wij draaien wel op PB maar PS ook spelers die we niet geheel vertrouwen.
Dan volgt gewoon een instant Ban.
PB is trouwens wél helemaal geupdate. Maand of 2 terug lag zo'n beetje elke PB server helemaal stil doordat het uit de lucht was.
Mooiste is dat de nieuwe PB ook alle cfg's checked en als het ook maar iets raar is dan heb je al een ban.
Nadeel is dan wel weer dat je soms gekicked wordt zonder dat je ook maar iets gedaan hebt.
Lolz, had ik maand of 2 terug op bijna alle 2.60b servers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |