Dat kauwen hoeft helemaal niet. Kappen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef ruby het volgende:
Dat zingen hoeft helemaal niet. Kappen!
Gelul, ze was 12 toen hij overleed (1977).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Chantal vraagt zich af hoe ze in vredesnaam Elvis fan zou kunnen zijn. Ze was nog geen 10 toen hij overleed..
En dat Gordon en Joling op de bank zitten met ingevette sterrenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef -Delta- het volgende:
Zal me niks verbazen als er straks een biertap in de woonkamer staat of dat alles Oranje versierd is ofzo...
hij staat op knappenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:57 schreef Pinball het volgende:
Roel lijkt ook wel een gekooide aap, met dat nerveuze rondlopen en draaien.
Vanavond weerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef teun911 het volgende:
Roel, ik vind de plee echt wel, ik woon hier al 6 weken.
Ja dat hebben we gezien:)
Oh what a joyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat Gordon en Joling op de bank zitten met ingevette sterren
Whehe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat Gordon en Joling op de bank zitten met ingevette sterren
Doei Gert!quote:
Wellicht doet dat wat aan die teringstem van 'r.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef Timon223 het volgende:
bb: "Roel, nu in de bek van Natte Lie zeiken, Roel, in de bek zeiken"
sanctie of niet, als ik moet pissen, dan houdt het verhaal echt even op......dan GA ik pissenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:03 schreef MissX het volgende:
er staat dus wel een sanctie op naar buiten gaan en de deur is niet op slot.
Hebben ze geen flesje waar die in kan pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |