quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef dawg het volgende:
Vind je dawg ook gewoon erg tof?
Nog steeds fan van die slome wijven of ben je echt tof geworden?quote:
Ik was al tof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog steeds fan van die slome wijven of ben je echt tof geworden?![]()
Wat speelt er dan tussen jou en relbunny?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik was al tof.
En wie bedoel je met slome wijven? Ons aller relbunny?
Gelukkig niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat speelt er dan tussen jou en relbunny?![]()
Shot down and taken by the dogs...quote:
Anale sex natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat speelt er dan tussen jou en relbunny?![]()
Inderdaad gelukkig, ten minste als ze in het echt net zo is als hier moet haar lover hoorndol van haar worden.quote:
Dat issie al. Waarom denk je dat hij doordeweeks weg is voor zijn werk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad gelukkig, ten minste als ze in het echt net zo is als hier moet haar lover hoorndol van haar worden.
Misschien omdat hij er dan ergens anders een andere vriendin op nahoudt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:55 schreef dawg het volgende:
Dat issie al. Waarom denk je dat hij doordeweeks weg is voor zijn werk?
"Als er iemand bezwaar heeft tegen het huwelijk tussen konijn en vriendje, spreek dan nu, of zwijg voor altijd."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij er dan ergens anders een andere vriendin op nahoudt?![]()
Mietjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:49 schreef JoeyT het volgende:
Wat voel ik me belabberd zeg... Misselijk en duizelig... Drank maakt meer kapot dan je lief is
Zou hij haar achternaam aannemen? Of mag dat in België nog niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
"Als er iemand bezwaar heeft tegen het huwelijk tussen konijn en vriendje, spreek dan nu, of zwijg voor altijd."
En toen verschoot vriendje zich dood.
Maar nog steeds niet t petjequote:
Die kan ik niet eens meer op. Dan ziet m'n haar er niet uit. Net zo'n pauper.quote:
Geen idee. Waar is konijn? Zij kan wel wat opheldering verschaffen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou hij haar achternaam aannemen? Of mag dat in België nog niet?![]()
Ja lekkere warme muts... Tis idd koud buitenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:04 schreef GF het volgende:
[..]
Die kan ik niet eens meer op. Dan ziet m'n haar er niet uit. Net zo'n pauper.
Muts kan wel![]()
Nee, deze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja lekkere warme muts... Tis idd koud buiten
[afbeelding]
Het is weekend, dus dan is vriendje thuis en dan moet ze zijn was doen, koken etc. Het ontbreekt haar dan aan tijd om te Fokken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen idee. Waar is konijn? Zij kan wel wat opheldering verschaffen.
Hema?quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:11 schreef melismay het volgende:
Ik moest mijn moeder even wegbrengen hoor
Iedereen moest z'n favoriete wapen kiezen (keuze uit 4) en daarna een simpele enkele techniek uitkiezen (verzin er zo een stuk 15) Die enkele techniek hebben we meer dan een half uur vol gehouden.quote:
Jiu Jitsu is idd ook heel leuk. Om ongewapend en op een wat zachtere manier lastige mensen duidelijk te maken dat ze er mee op moeten houden train ik nog aikido.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:48 schreef melismay het volgende:
Mijn broertje deed jiu jitsu, was ook wel grappig om te zien
Misschien is de film op net 5 wat voor jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef Breetai het volgende:
Komt er nog wat leuks op televisie? Of moet ik maar een DVD gaan kijken?
ik zou voor de dvd gaan als ik jou wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef Breetai het volgende:
Komt er nog wat leuks op televisie? Of moet ik maar een DVD gaan kijken?
Je had nog niet verteld waarin je jezelf het beste vind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik zou voor de dvd gaan als ik jou was![]()
Oh had ik al verteld dat ik de beste ben?
Bij deze dan.
PGO, dat vind de hele groep, niet alleen ik zelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je had nog niet verteld waarin je jezelf het beste vind.
Vertel maar.
die film op NET 5 lijkt me niet zo heel erg goed. Kan ik net zo goed op 'The running man' om tien uur gaan wachten. Terwijl jullie fijn slowchatten over voetbal.![]()
Nee, beetje balen, moet nog veel gebeuren voor studie helaasquote:
Uhuh. Ik wil op zich wel uit, maar trek het even niet voorlopig. Gisteren wel uit geweest. Maar meer dan 1 dag zit er even niet inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, beetje balen, moet nog veel gebeuren voor studie helaasHad wel de mogelijkheid overigens, maar beetje kut weekend nu. Vandaag werken, nu ben ik weer bezig voor project en morgen moet ik ook weer hard aan het werk voor een ANDER project
![]()
![]()
Had er GRAAG gebruik van gemaakt vandaag... Volgende week ziet er hopelijk beter uitVanaf dinsdag weer tijd zat als het goed is. Dan is het ook dinsdagavond beetje uitgaan, donderdag en zaterdagavond uitgebreider uitgaan. Je begrijpt wel wat ik daarmee onder andere bedoel
Juistquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:28 schreef GF het volgende:
[..]
Uhuh. Ik wil op zich wel uit, maar trek het even niet voorlopig. Gisteren wel uit geweest. Maar meer dan 1 dag zit er even niet inEn morgen weer vroeg op
![]()
Omdat het daar al te vaak over gaatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
waarom is sex eigenlijk taboe?
Dinsdag nog iets bijzonders dan? In het kader van..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Juist
Maar niet getreurd! Ik heb er zin in. Jammer dat het nog geen dinsdag is. Maar dat komt nog wel!
Nu eerst nog knowledge sources zoeken voor dat prject
![]()
Dat trek ik nietquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:30 schreef WeirdMicky het volgende:
3 dagen achter elkaar stappen. Jeujjjj.
Nee niet direct... Het is wel weer de eerstkomende gelegenheid om 'ideeën op te doen'. Donderdag en zaterdag natuurlijk de tijd om 'beter rond te kijken'. Natuurlijk zonder 'verplichtingen'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:35 schreef GF het volgende:
[..]
Dinsdag nog iets bijzonders dan? In het kader van..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef GF het volgende:
Red Bull drink ik wel veel. Anders kom ik de dag soms amper door
Dat mis ik dan altijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Omdat het daar al te vaak over gaat![]()
wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:39 schreef QyRoZ het volgende:
Zo, was een leuke dag.
*kuch*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef melismay het volgende:
Who the hell is 'L'?!
Oe dat klinkt dramatisch...quote:
Ow kom op... niet jezelf zo zielig vindenquote:
'M', de strenge bazin van 'JB'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Oeh! Wie ben ik?
oh, ik ben weer even weg
Ik vind mezelf niet zielig, ik ben het!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow kom op... niet jezelf zo zielig vinden
Onzin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet zielig, ik ben het!
Oh jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:17 schreef QyRoZ het volgende:
Laat mij nou even zwelgen! Is dit R&P of niet?
Ik zie dat je toch weer voor die #1-positie gaat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef QyRoZ het volgende:
Dan ga ik wel weer zwelgen.
Ik probeer juist rond te leren lopen zonder een verplichte shot caffeine.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef GF het volgende:
Red Bull drink ik wel veel. Anders kom ik de dag soms amper door
Opquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bier!
eerste contact met de rest van de "schoonfamilie", dus een goeie indruk maken is wel het plan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:00 schreef QyRoZ het volgende:
Verstandig.
Is dat voor, na of tijdens het klemzuipen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
eerste contact met de rest van de "schoonfamilie", dus een goeie indruk maken is wel het plan!
tijdens!quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat voor, na of tijdens het klemzuipen?
Je zondag, wat doe jequote:Op zondag 9 oktober 2005 01:12 schreef Breetai het volgende:
Bier blijft goed. Nu maar tijd voor whiskey, muziek, plein en sigaar.![]()
Nadat ik ff gechecked waar en hoe laat ik morgen moet wezen.
10 uur en een uurtje rijden. Wekker op normale tijd vor een doordeweekse dag zetten dus.
Af en toe een andere invulling van m'n zondag leerd je de normale feestweekenden waarderen. Daarbij ik moet morgen nog een poster in elkaar flansen voor het afscheid van een collega.quote:
Ik stop nog even bij het toilet om wat naar m'n eigen gezeik te luisteren. Daarna doe ik dat jullie aan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
1 minuut![]()
Doe je daar nog zo lang over ja
* Viper_74 doet licht aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:05 schreef marcb1974 het volgende:
Truste,
en ik ga ook
* marc doet het licht uit in de gok dat er toch niemand meer is verder
Kapsones hoerquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou zo krijg je me wel hoor.
* Twisted_fok gaat er snel vandoor.
OK Welterustenquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:14 schreef WeirdMicky het volgende:
En owja, slaap lekker.
Ownee, de wereld is het niet? Leg uit wat er zo goed is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:15 schreef Una_Piedra het volgende:
Wil je de wereld er buiten houden?
Er zijn mogelijk onderdelen van de wereld...
Maar de wereld zelf is het in ieder geval niet!!!
Zodra je de foute dingen eruit filtert, blijft er voldoende positiefs over.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ownee, de wereld is het niet? Leg uit wat er zo goed is.
Positieve instellingquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is de wereld toch kanker.
quote:
* Una_Piedra wenst iedereen ook een goede morgen toequote:
Hé Fem, nog altijd alles goed met jou en je bouwvakker?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:37 schreef fembol het volgende:
Ja, ook ik wensch allen een goedemorgen.
Jep! De Bouwvakker en ik zijn een officieel setje en allebei vreselijk verliefd!quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:40 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hé Fem, nog altijd alles goed met jou en je bouwvakker?
Top zeg! Luek om te horen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:42 schreef fembol het volgende:
[..]
Jep! De Bouwvakker en ik zijn een officieel setje en allebei vreselijk verliefd!![]()
Vrijdag en zaterdag ons eerste "romantische" weekendje gehad en hij is GEWELDIG!![]()
Vrijdag romantisch thuis geweest, zaterdag romantisch naar Amsterdam geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:46 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Top zeg! Luek om te horen.![]()
Zijn jullie weggeweest of romantisch thuis?
A'dam is gezellie, waar zijn jullie naar toe gegaan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:47 schreef fembol het volgende:
[..]
Vrijdag romantisch thuis geweest, zaterdag romantisch naar Amsterdam geweest.
Nou, we hebben niet veel van Amstedam gezien omdat we iets te lang in bed zijn blijven liggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:53 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
A'dam is gezellie, waar zijn jullie naar toe gegaan?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:55 schreef fembol het volgende:
[..]
Nou, we hebben niet veel van Amstedam gezien omdat we iets te lang in bed zijn blijven liggen![]()
Dus hebben we het Waterlooplein afgeschuimd, vervolgens een vriend van de Bouwvakker opgezocht, lekker terrasje gedaan en bruut uit eten geweest. Helemaal goed.
Voel me nu een beetje alleen... in mijn huisje....
Ja, Fembol weet zelf ook niet wat haar overkomt! Fembol was namelijk echt übersingle!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:00 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Fembol zet ff iedereen uit het oude Singles tijdperk weer te kijken
![]()
Was een heel weekend iets teveel voor hem?![]()
Je moet het gewoon zien als een beetje rust voor je zelf. Straks kun je niet meer zonder hem, of nee dat is al zo natuurlijk...
Je kent de geschiedenis niet waarom de meneer in kwestie Bouwvakker genoemd wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:15 schreef GF het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, maar staat zo stom steeds in je posts
Klopt. Veel plezier ermee dan maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:16 schreef fembol het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis niet waarom de meneer in kwestie Bouwvakker genoemd wordt.
Maar het is wel mijn bouwvakkertje!![]()
Dat ja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is de wereld toch kanker.
Goed dat je het zelf inziet. Vroeger heb ik ook teveel alleen maar aandacht voor eigen relatie gehad en daardoor te veel vrienden verloren. Gelukkig zijn de besten nog gebleven. Maar ik had wel veel opnieuw op te bouwen achteraf.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:05 schreef fembol het volgende:
[..]
Ja, Fembol weet zelf ook niet wat haar overkomt! Fembol was namelijk echt übersingle!
Maar mên! wat een leuke Bouwvakker! Wat een knappe bouwvakker, wat een lieve bouwvakker!!
Vandaag hebben we beide andere dingen te doen. Als in: ik moet op mijn kleine neefje passen, hij heeft ook familieverplichtingen.
Dat ik me alleen voel komt denk ik ook omdat ik de aflgelopen 2 weken heb lopen rennen en vliegen van hot naar her om de Bouwvakker te kunnen zien. Dit is het eerste rustmomentje en dat bevalt niet echt. Maar moet mezelf dwingen mijn eigen ding te blijven doen, anders word ik net zo als vrienden die ik ooit had: ik zag ze niet meer omdat ze een relatie kregen.
Ik wist niet dat dit topic "Wees hier jaloers op Fembol" heettequote:Op zondag 9 oktober 2005 10:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wist niet dat dit topic "Pats hier met je bouwvakker heette"![]()
Wordt in volgend topic ook pas officieel bekend gemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wist niet dat dit topic "Pats hier met je bouwvakker heette"![]()
Hoezo jaloers? Ik wil helemaal niks met een bouwvakker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:22 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit topic "Wees hier jaloers op Fembol" heette![]()
Precies, maar toch is het alleen hier in mijn huisje...sssnik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:20 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf inziet. Vroeger heb ik ook teveel alleen maar aandacht voor eigen relatie gehad en daardoor te veel vrienden verloren. Gelukkig zijn de besten nog gebleven. Maar ik had wel veel opnieuw op te bouwen achteraf.
Probeer je er gewoon bij neer te leggen dat je elkaar niet elke dag ziet. Dat kan het weerzien ook wat intensiever maken![]()
"Wees hier jaloers op Fembob's bouwvakker" dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo jaloers? Ik wil helemaal niks met een bouwvakker.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:23 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
"Wees hier jaloers op Fembob's bouwvakker" dan?
Heej Q! Hoest met jou?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:17 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ken de geschiedenis wel.
Je huisje heeft ook aandacht nodig, heeft ook gevoelquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:23 schreef fembol het volgende:
[..]
Precies, maar toch is het alleen hier in mijn huisje...sssnik.
Dat is pas vanmiddag. Nu moet ik eigenlijk nog even werken (AAARCHHH in mijn eerste vrije weekend sinds een jaar).quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:24 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Je huisje heeft ook aandacht nodig, heeft ook gevoel![]()
En je neefje dan?
Nee, nog geen nieuwe toko, moet nog even opnieuw beginnen met zoeken ivm stomme regels enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:24 schreef fembol het volgende:
[..]
Heej Q! Hoest met jou?
Al nieuwe toko?
Hoe dat?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, nog geen nieuwe toko, moet nog even opnieuw beginnen met zoeken ivm stomme regels enzo.
Je hebt in Utrecht een woonvergunning nodig bij koopwoningen onder de 133.750 euro, en ik heb daar alleen nog maar onder gezocht. Moet dus even mn blik verleggen.quote:
Wat is een woonvergunning? Een verklaring dat je geen kansloze relallochtoon bent?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je hebt in Utrecht een woonvergunning nodig bij koopwoningen onder de 133.750 euro, en ik heb daar alleen nog maar onder gezocht. Moet dus even mn blik verleggen.
Ja! Wat is een woningvergunning? Daar heb ik nog nooit van gehoord!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is een woonvergunning? Een verklaring dat je geen kansloze relallochtoon bent?![]()
What the Fok?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je hebt in Utrecht een woonvergunning nodig bij koopwoningen onder de 133.750 euro, en ik heb daar alleen nog maar onder gezocht. Moet dus even mn blik verleggen.
Je moet minimaal drie jaar in Utrecht of directe omgeving wonen of in de er een vast contract hebben. Heb ik allemaal niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is een woonvergunning? Een verklaring dat je geen kansloze relallochtoon bent?![]()
Je kunt natuurlijk een schijnhuwelijk met Twist sluiten...quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet minimaal drie jaar in Utrecht of directe omgeving wonen of in de er een vast contract hebben. Heb ik allemaal niet.
Die komt ook niet in aanmerking voor zo'n vergunning.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk een schijnhuwelijk met Twist sluiten...![]()
Dan is er inderdaad geen enkele reden om met haar te trouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die komt ook niet in aanmerking voor zo'n vergunning.
Trouwen doe je puur uit financieel oogpunt, vraag maar aan Pheno.quote:
Ik dacht dat jij hier wel tegen zou kunnen. Je begrijpt namelijk toch wel dat ik mijn gevoelens voor jou op deze wijze probeer te bedekken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik heb teruggelezen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier wel tegen zou kunnen. Je begrijpt namelijk toch wel dat ik mijn gevoelens voor jou op deze wijze probeer te bedekken?![]()
Oh, ik dacht al dat je plotseling overgevoelig geworden was.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Dat had ik niet in de gaten en daar had ik het ook niet over.
Iets met dat eeuwige gezever over bouwvakkers en een van de redenen waarom ik al niet meer in singles kwam.
Mogen we dan ook over jou heen kotsen zodra jij Twisted_Man tegenkomt en hier gaat lopen kleffen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan kots ik gewoon over jou heen, geen probleem.
"Plato trekt zijn schoenen met stalen neuzen al vast aan".quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik verwacht op zijn minsts een gigantische schop onder mijn hol als ik mij anders ga gedragen.
Mag ik u er aan herinneren dat men MIJ vroeg hoe het met de bouwvakker ging, en dat ik er niet over begon. Verder is het voor het eerst in 2 weken dat ik op fok! te vinden ben, dus er moet tijd zat zijn om over andere dingen te SC-en.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat je plotseling overgevoelig geworden was.![]()
Ja, wat betreft die bouwvakkers zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Ik stoor me er ook aan, maar mocht ik ooit het vrouwelijk equivalent daarvan treffen dan zal ik er vermoedelijk ook topics over vol schrijven.![]()
Je mag best je tegen me zeggen hoor.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag best je tegen me zeggen hoor.![]()
Nee, het was geen grap maar een poging om niet inhoudelijk op je post te hoeven ingaan.quote:
* Una_Piedra neemt volledige verantwoordelijkheid voor het tonen van interesse.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:23 schreef fembol het volgende:
[..]
Mag ik u er aan herinneren dat men MIJ vroeg hoe het met de bouwvakker ging, en dat ik er niet over begon. Verder is het voor het eerst in 2 weken dat ik op fok! te vinden ben, dus er moet tijd zat zijn om over andere dingen te SC-en.
En ik kan er ook niks aan doen dat als men mij over mijn lief vraagt ik dan een beetje ga stuiteren!
Tiep dan nix..quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het was geen grap maar een poging om niet inhoudelijk op je post te hoeven ingaan.![]()
HA! Zie je? Het was niet mijn schuld!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:26 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra neemt volledige verantwoordelijkheid voor het tonen van interesse.
Kotsbakken werden bij de entree al uitgedeeld...![]()
*preventief zacht liefdevol schopje geeft*quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik verwacht op zijn minsts een gigantische schop onder mijn hol als ik mij anders ga gedragen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
*preventief zacht liefdevol schopje geeft*
Wat is er dinsdag? Date met verjaardagsmeisje?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Bollocks! Dit weekend zuigt een beetje... Moet weer teveel dingen doen waar ik geen zin in heb
Helaas... Was het maar weer dinsdag![]()
Natuurlijk wens ik iedereen een goedemo... euh.. middag... Veel te lang geslapen zie je wel weer![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er dinsdag? Date met verjaardagsmeisje?![]()
Nog ontwikkelingen wat betreft verjaardagsmeisje?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
was het maar zo
Nee, dan heb ik een stuk minder verplichtingen voor studie enzo
Ja, dat is niet goed afgelopenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog ontwikkelingen wat betreft verjaardagsmeisje?![]()
Heb je na haar verjaardag dan nog contact gehad?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je na haar verjaardag dan nog contact gehad?
Dat tweede is inderdaad eerlijk, dat van dat "liever single blijven op dit moment" is daarentegen eenquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]. Had haar uitgenodigd om in de stad nog wat te komen drinken en toen vertelde ze me dat ze 'toch liever single bleef op dit moment'
. Dat is natuurlijk een smoes
. Maar dat maakt niet uit. Belangrijkste is dat ze eerlijk was over dat ze 'niet met me verder wilde' (ofzoiets). Daarvoor heb ik haar dan ook nog hartelijk bedankt!
Kloptquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat tweede is inderdaad eerlijk, dat van dat "liever single blijven op dit moment" is daarentegen eensmoes.
Wat brengt jou hier op deze mooie zondagmiddag?quote:
Familiefeestjes zijn inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:33 schreef melismay het volgende:
Nou even tijdverdrijf voor ik naar een familiefeestjemoet
Ik word nog uitgenodigd omdat ik thuis woon, dat is straks ook niet meer gelukkigquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Familiefeestjes zijn inderdaadDaarom doe ik er al jaren niet meer aan.
![]()
Dat wil niet zeggen dat je er ook daadwerkelijk naartoe moet gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik word nog uitgenodigd omdat ik thuis woon, dat is straks ook niet meer gelukkig
Ik ontwijk er al heel veel, maar dit is een 25jarig huwelijk, dat kan k niet laten schietenquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je er ook daadwerkelijk naartoe moet gaan.![]()
Jawel hoor, je wilt niet weten hoe veel 25-jarige huwelijken ik al heb laten schieten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ontwijk er al heel veel, maar dit is een 25jarig huwelijk, dat kan k niet laten schieten
Zo'n familie hebben wij nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je wilt niet weten hoe veel 25-jarige huwelijken ik al heb laten schieten.![]()
Goed dat laatste is op zich wel een argument.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo'n familie hebben wij nietEn daar komt bij dat ik mijn moeder moet steunen vandaag...
Kleed jij je moeder aan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:48 schreef melismay het volgende:
Ja he!? Dat vond ik nou ook... Ik vind wel trouwens dat ik haar superleuk heb aangekleed
Waar de rest van je familie vervolgens schande van spreekt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:52 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, ik las t na toen dacht ik dat kan wel eens verkeerd overkomen
Nee mijn moeder is 50 en de jongste van de vrouwen bij hun thuis, de rest van de familie zijn allemaal van die ouderwetse taarten, dus mijn moeder loopt het liefst in van die ouwelullenkleren. Maar ik adviseer haar dan en dan komen er best leuke outfits uit
Wel achter haar rug om natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar de rest van je familie vervolgens schande van spreekt.![]()
Zoethout thee, for that matterquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef melismay het volgende:
Oeeeee lekker thee... dat ga ik straks ook maar eens drinken
Mooi dat het goed bevallen isquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:45 schreef Breetai het volgende:
Halllloooo,
weer terug van aikido stage. Was wel weer heel leuk en leerzaam. Toevallig nog wat leuke dames gesproken daaro. Valt me wel op dat ze ook iets met kunstacademie deden. Blijft toch een terugkerend thema bij mij.
Lekker op tijdquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:09 schreef Breetai het volgende:
Zo nu eerst koffie en m'n ontbijt afmaken.
Ik heb zomaar een vrije avond, mijn deet gaat niet doorquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe is het hier met iedereen, lekker aan het genieten van de zondag?
Oehhhhh, niet aankledenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een vrije avond, mijn deet gaat niet door![]()
dat wordt zo dus lekker rommelen in mijn huisje en me niet aankleden en zo![]()
Er kwam vanochtend nog een aikido stage tussendoor. Dus de gebakken eitjes met bacon, kaas en peper met koffie en het broodje kip-derrie komt nu pas aan bod.quote:
Veel plezier. Met niet aankleden mogen we er zeker weer van uigaan dat jij je niet speciaal aankleed?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een vrije avond, mijn deet gaat niet door![]()
dat wordt zo dus lekker rommelen in mijn huisje en me niet aankleden en zo![]()
Ach ja, klinkt ook als een bijna-dinerquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:32 schreef Breetai het volgende:
[..]
Er kwam vanochtend nog een aikido stage tussendoor. Dus de gebakken eitjes met bacon, kaas en peper met koffie en het broodje kip-derrie komt nu pas aan bod.![]()
![]()
Als een man een verkeerd uitgangspunt heeft om met mij te daten, kan ik er alleen maar om lachenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oehhhhh, niet aankleden![]()
Maar je deet gaat niet door, das toch juist niet leuk?
Dat heb ik nodig om op te starten. Ik zag vanochtend toevallig nog een weegschaal staan en ik heb zo'n ding 5 jaar niet meer uitgeprobeerd. Ik schrok me vanochten rot dat ik maar 70 kg woog met een lengte van 1.92 m. Toch nog meer vettere zooi gaan eten of minder sporten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach ja, klinkt ook als een bijna-diner![]()
Ik weeg al jaren 67 kg. Kan vreten wat ik wil en er komt niks bijquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat heb ik nodig om op te starten. Ik zag vanochtend toevallig nog een weegschaal staan en ik heb zo'n ding 5 jaar niet meer uitgeprobeerd. Ik schrok me vanochten rot dat ik maar 70 kg woog met een lengte van 1.92 m. Toch nog meer vettere zooi gaan eten of minder sporten.
naar mijn idee zijn we allebei hele erge zenuwlijers. M'n Body/Mass Indication zit nog net in het gezonde gebied.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weeg al jaren 67 kg. Kan vreten wat ik wil en er komt niks bij. Oh ja: 1.84 m
Het lijkt er wel opquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:56 schreef Breetai het volgende:
[..]
naar mijn idee zijn we allebei hele erge zenuwlijers. M'n Body/Mass Indication zit nog net in het gezonde gebied.
Het begon de goeie kant op te gaan. Totdat m'n ex het uit maakte. Alle spanning deed de kilo's er van af vliegen. Niet goed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het lijkt er wel op
Ik heb wel eens gehoord dat een belachelijk snelle stofwisseling hier de oorzaak van is. mijn BMI zat net onder of net óp het gezonde gebied maar het scheelde niet veel geloof ik.
Het is moeilijker om er gewicht aan te krijgen bij mij dan om het eraf te krijgen, werkelijk waar
En dat had hij dus?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als een man een verkeerd uitgangspunt heeft om met mij te daten, kan ik er alleen maar om lachen![]()
Klote voor je zegquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:07 schreef Breetai het volgende:
[..]
Het begon de goeie kant op te gaan. Totdat m'n ex het uit maakte. Alle spanning deed de kilo's er van af vliegen. Niet goed.
Begin weer een beetje tot rust te komen. Lekker Fallout spelen.quote:
Hehe zo is dat!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:40 schreef Breetai het volgende:
[..]
Begin weer een beetje tot rust te komen. Lekker Fallout spelen.
Binnenkort weer lekker buiten spelen.
Note to self: Badkamer schoonmakenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb m'n huis schoongemaakt. Wat walgelijk van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |