quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:46 schreef dawg het volgende:
Vind je dawg ook gewoon erg tof?
Nog steeds fan van die slome wijven of ben je echt tof geworden?quote:
Ik was al tof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog steeds fan van die slome wijven of ben je echt tof geworden?![]()
Wat speelt er dan tussen jou en relbunny?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik was al tof.
En wie bedoel je met slome wijven? Ons aller relbunny?
Gelukkig niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat speelt er dan tussen jou en relbunny?![]()
Shot down and taken by the dogs...quote:
Anale sex natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat speelt er dan tussen jou en relbunny?![]()
Inderdaad gelukkig, ten minste als ze in het echt net zo is als hier moet haar lover hoorndol van haar worden.quote:
Dat issie al. Waarom denk je dat hij doordeweeks weg is voor zijn werk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad gelukkig, ten minste als ze in het echt net zo is als hier moet haar lover hoorndol van haar worden.
Misschien omdat hij er dan ergens anders een andere vriendin op nahoudt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:55 schreef dawg het volgende:
Dat issie al. Waarom denk je dat hij doordeweeks weg is voor zijn werk?
"Als er iemand bezwaar heeft tegen het huwelijk tussen konijn en vriendje, spreek dan nu, of zwijg voor altijd."quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij er dan ergens anders een andere vriendin op nahoudt?![]()
Mietjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:49 schreef JoeyT het volgende:
Wat voel ik me belabberd zeg... Misselijk en duizelig... Drank maakt meer kapot dan je lief is
Zou hij haar achternaam aannemen? Of mag dat in België nog niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
"Als er iemand bezwaar heeft tegen het huwelijk tussen konijn en vriendje, spreek dan nu, of zwijg voor altijd."
En toen verschoot vriendje zich dood.
Maar nog steeds niet t petjequote:
Die kan ik niet eens meer op. Dan ziet m'n haar er niet uit. Net zo'n pauper.quote:
Geen idee. Waar is konijn? Zij kan wel wat opheldering verschaffen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou hij haar achternaam aannemen? Of mag dat in België nog niet?![]()
Ja lekkere warme muts... Tis idd koud buitenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:04 schreef GF het volgende:
[..]
Die kan ik niet eens meer op. Dan ziet m'n haar er niet uit. Net zo'n pauper.
Muts kan wel![]()
Nee, deze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja lekkere warme muts... Tis idd koud buiten
[afbeelding]
Het is weekend, dus dan is vriendje thuis en dan moet ze zijn was doen, koken etc. Het ontbreekt haar dan aan tijd om te Fokken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen idee. Waar is konijn? Zij kan wel wat opheldering verschaffen.
Hema?quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:11 schreef melismay het volgende:
Ik moest mijn moeder even wegbrengen hoor
Iedereen moest z'n favoriete wapen kiezen (keuze uit 4) en daarna een simpele enkele techniek uitkiezen (verzin er zo een stuk 15) Die enkele techniek hebben we meer dan een half uur vol gehouden.quote:
Jiu Jitsu is idd ook heel leuk. Om ongewapend en op een wat zachtere manier lastige mensen duidelijk te maken dat ze er mee op moeten houden train ik nog aikido.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:48 schreef melismay het volgende:
Mijn broertje deed jiu jitsu, was ook wel grappig om te zien
Misschien is de film op net 5 wat voor jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef Breetai het volgende:
Komt er nog wat leuks op televisie? Of moet ik maar een DVD gaan kijken?
ik zou voor de dvd gaan als ik jou wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef Breetai het volgende:
Komt er nog wat leuks op televisie? Of moet ik maar een DVD gaan kijken?
Je had nog niet verteld waarin je jezelf het beste vind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik zou voor de dvd gaan als ik jou was![]()
Oh had ik al verteld dat ik de beste ben?
Bij deze dan.
PGO, dat vind de hele groep, niet alleen ik zelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je had nog niet verteld waarin je jezelf het beste vind.
Vertel maar.
die film op NET 5 lijkt me niet zo heel erg goed. Kan ik net zo goed op 'The running man' om tien uur gaan wachten. Terwijl jullie fijn slowchatten over voetbal.![]()
Nee, beetje balen, moet nog veel gebeuren voor studie helaasquote:
Uhuh. Ik wil op zich wel uit, maar trek het even niet voorlopig. Gisteren wel uit geweest. Maar meer dan 1 dag zit er even niet inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, beetje balen, moet nog veel gebeuren voor studie helaasHad wel de mogelijkheid overigens, maar beetje kut weekend nu. Vandaag werken, nu ben ik weer bezig voor project en morgen moet ik ook weer hard aan het werk voor een ANDER project
![]()
![]()
Had er GRAAG gebruik van gemaakt vandaag... Volgende week ziet er hopelijk beter uitVanaf dinsdag weer tijd zat als het goed is. Dan is het ook dinsdagavond beetje uitgaan, donderdag en zaterdagavond uitgebreider uitgaan. Je begrijpt wel wat ik daarmee onder andere bedoel
Juistquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:28 schreef GF het volgende:
[..]
Uhuh. Ik wil op zich wel uit, maar trek het even niet voorlopig. Gisteren wel uit geweest. Maar meer dan 1 dag zit er even niet inEn morgen weer vroeg op
![]()
Omdat het daar al te vaak over gaatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
waarom is sex eigenlijk taboe?
Dinsdag nog iets bijzonders dan? In het kader van..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Juist
Maar niet getreurd! Ik heb er zin in. Jammer dat het nog geen dinsdag is. Maar dat komt nog wel!
Nu eerst nog knowledge sources zoeken voor dat prject
![]()
Dat trek ik nietquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:30 schreef WeirdMicky het volgende:
3 dagen achter elkaar stappen. Jeujjjj.
Nee niet direct... Het is wel weer de eerstkomende gelegenheid om 'ideeën op te doen'. Donderdag en zaterdag natuurlijk de tijd om 'beter rond te kijken'. Natuurlijk zonder 'verplichtingen'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:35 schreef GF het volgende:
[..]
Dinsdag nog iets bijzonders dan? In het kader van..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:36 schreef GF het volgende:
Red Bull drink ik wel veel. Anders kom ik de dag soms amper door
Dat mis ik dan altijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Omdat het daar al te vaak over gaat![]()
wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:39 schreef QyRoZ het volgende:
Zo, was een leuke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |