Jammergenoeg moet je voor de 2 minuten spelen in Crash langer laden dan dat je speeltquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:48 schreef JK het volgende:
Ja en vele speelmodes.. o.a. Crash is gewoon gaaf.. gewoon ff lekker een potje racen ipv hele wedstrijden houden in DTM2 om 1e te worden.. daar is een PSP niet voor gebruikt vind ik... meer voor PS2.. dan kan je die controller nog eens een gooi geven als het weer niet lukt
En straks worden veel games veel goedkoper of 2e hands... straks kan je ze ook voor 20 eurootjes kopen.. kan nie wachten !!
Niet al te moeilijk:quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Meuh, winning eleven is TE japans
Ik weet niet eens waar de knoppen voor zijn
Dat witte touwtje heb ik er dus ook mooi niet aangezet. Die vlekken moet je mee leren leven, want elke vingerafdruk zie je er op. Je blijft poetsenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:18 schreef HomerJ het volgende:
Apparaat ziet er heel stijlvol uit, alleen dat witte touwtje dat je er aan moet maken vind ik lelijk uitzien en past er totaal niet bij. Verder vind ik het scherm te mooi, ik ben echt als de doods dat er krasjes of vieze vlekken op komt.
Ik zelf heb een Draxter etuitje met meuk (poetsdoekje, paar umd hoesjes, bescherming voor je scherm) gehaald wat weliswaar geen superkwaliteitsproduct is, maar prima voldoet. Ligt bij de Bart Smit.quote:Hebben mensen nog tips voor bepaalde aanvullingen? Hij is nu aan het opladen, dat zuigt wel
enig idee waar je dat kan kopen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Een USB kabel die en tegelijk kan opladen en usb transfers kan doen is ook wel handig.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik heb een probleem dat mijn filmpjes die ik geconvert heb met PSPvideo 9 te snel afspelen, het beeld gaat steeds meer voorlopen op het geluid. Ik gebruik AVC 300 Kb/s met 72KB/s geluid. (Dit deed ik om de hoogste kwaliteit te persen op mijn 128MB kaartje).
Volgens mij moet je met de cache settings spelen. Uitzetten of juist op groot zetten. Ik kan het zelf niet uitproberen want ik heb een 1.5.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:23 schreef JK het volgende:
[,,]
Ik kon trouwens net niet V&A subforum openen op mn PSP... onvoldoende geheugen. Gebruikt hij ook nog mem.stick als 'extern' geheugen, of kan het PSP-geheugen het zelf niet aan ? Het is een flinke lijst natuurlijk
Is er een english patch voor ofzo(voor de overige menu's)? Ik kan alleen die save game met engelse/nederlandse namen vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Met een optionfile ben je zo van dat euvel verlost!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij is dat op de 128bit consoles ook zo hoor met Burnout.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:15 schreef Noax het volgende:
[..]
Met een optionfile ben je zo van dat euvel verlost!
Zonet ook een PSP opgehaald maar BurnOut op de PSP kan me niet boeien.
De camera standen binnen BurnOut bevallen me niet echt..
Ik kijk het liefst wat meer op de auto dan achter de auto..
Zal 'm eens aanpassen vanavondquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
de memorystick wordt niet gebruikt voor internetcache (vast vanwege veiligheidsredenen ofzo)
De PSP reserveert slechts maximaal 2048Kb cache voor internet van het interne geheugen, maar standaard staat deze op nog minder. Ergens in de opties van de browser kun je het verhogen.
Heb je idd gelijk in maar op de PSP heb ik niet het gevoel dat het net zo lekker spellt als op de PS2 of de Xbox.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:34 schreef JK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op de 128bit consoles ook zo hoor met Burnout.
dom foutje, maar het is je vergevenquote:
ook de 3 spellen die ik heb en speelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef renz0r het volgende:
Nu maar virtua tennis, Whipe out en Tony hawk proberen
Dit schijnt een hele goede te zijn:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
welke screenprotector is goed (moet ook ontspiegelend werken bij voorkeur)? het mag van een importshop zijn.
Dat loading picture...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:54 schreef err het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3632796742315484146&q=PSP
![]()
Updates? Hoezo updates?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef number50 het volgende:
Zijn er trouwens al updates over dat psp virus? Las gisteren dat het vorige week opdook en dat er nu ook een ds virus is.... maarre.... kan er verder weinig over vinden.
Iemand meer info?
Ik heb het van http://www.hccmagazine.nl
laters
updates als: ik wil er meer over te weten komen.... daar heb jij me nu een beetje bij geholpenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Updates? Hoezo updates?Dat PSP-"virus" is gewoon een nepfirmware die je sowieso niet op je PSP moet zetten.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik heb een probleem dat mijn filmpjes die ik geconvert heb met PSPvideo 9 te snel afspelen, het beeld gaat steeds meer voorlopen op het geluid. Ik gebruik AVC 300 Kb/s met 72KB/s geluid. (Dit deed ik om de hoogste kwaliteit te persen op mijn 128MB kaartje).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |