eigen schuldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef luciferist het volgende:
wij hebben net nieuwe vijver gegraven. onze vissen erin van ons vorig huis (net verhuisd)
en we misten een paar vissen toen we weer telden (koi karpers ed. zitten erin):{
ik kom vanmorgen van mijn vriendins huis naar mijn eigen huis om 7 uur 's ochtends om mijn spul te pakken voor werk.
toen zag ik die kat en rende hem achterna raakte dat beest net nogen hij vloog wel iets maar kon nog net weg komen
![]()
iig mensen vinden het stom dat ik dat kut klote hoere beest een trap gaf
hou die klote katten thuis want de buks is al uit mijn kluis gehaalt
katten
er was rekening mee gehouden maar de buks was niet bij de handquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eigen schuld![]()
bij het aanleggen van een vijver dient men rekening te houden met katten, reigers, eenden etc.
derhalve mij verzoek tot een slotje daar het TS zijn eigen schuld is.
Inderdaad, draadjes er om heen, paar duizend volt erop en van die katten heb je geen last meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eigen schuld![]()
bij het aanleggen van een vijver dient men rekening te houden met katten, reigers, eenden etc.
derhalve mij verzoek tot een slotje daar het TS zijn eigen schuld is.
nonsens, ik ken koikarperhandelaren die voor een slordige ¤100.000 aan vissen hebben achter hun huis, en het spul zo hebben aangelegd dat er geen ander beest bij kanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
er was rekening mee gehouden maar de buks was niet bij de hand
Jij zit de hele dag bij je vissen om ze te bewakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
er was rekening mee gehouden maar de buks was niet bij de hand
Mensen met duizenden euros aan vissen moeten gedwongen opgenomen worden in een kliniek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nonsens, ik ken koikarperhandelaren die voor een slordige ¤100.000 aan vissen hebben achter hun huis, en het spul zo hebben aangelegd dat er geen ander beest bij kan![]()
derhalve prutswerk bij de aanleg, herhaald verzoek om degelijk hang- en sluitwerk![]()
Poezen zijn roofdieren en niet geschikt als huisdier. Mocht je dan alsnog besluiten er 1 in huis te nemen hou het dier dan zoals in de naam beschreven wordt: (t)huis!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef kansloze_dertiger het volgende:poesjes
Waarom zet je niet een schoteltje gerookte zalm naast je vijver. Een poes is van nature lui. Ze zal alleen maar op jacht gaan als ze geen eten krijgt.
Idd dat geheel ter zijde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Mensen met duizenden euros aan vissen moeten gedwongen opgenomen worden in een kliniek.
Och dat geven mensen ook uit aan kattenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Mensen met duizenden euros aan vissen moeten gedwongen opgenomen worden in een kliniek.
lol het is hun werkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn kat is altijd binnen. Ik heb mijn balkon dichtgemaakt met vogelgaas, dus op het balkon kan hij niet wegkomen. Ik vind dit niet overdreven netjes van mezelf, ik vind dat elke kattenbezitter zijn katten bij zich moet houden.
En eigenaren van katten ondertussen wel zeiken als je als buurman je radio 1 decibel te hard hebt, of als je een plantje 1 cm in zijn/haar tuin plantquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn kat is altijd binnen. Ik heb mijn balkon dichtgemaakt met vogelgaas, dus op het balkon kan hij niet wegkomen. Ik vind dit niet overdreven netjes van mezelf, ik vind dat elke kattenbezitter zijn katten bij zich moet houden.
En groot gelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Let op, daar geeft maar 1% van alle kattenbezitters je gelijk in
Met wat gelijk ? dat 1% het eens is, of 99% oneens is ?quote:
De redenatiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:20 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Dieren horen buiten en niet in een huis....als je geen kinderen durft te nemen of niet kunt krijgen wil dat nog niet zeggen dat je een dier mag opsluiten in je huis !
PUNT
Dan moet je dus helemaal geen dier nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:20 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Dieren horen buiten en niet in een huis....als je geen kinderen durft te nemen of niet kunt krijgen wil dat nog niet zeggen dat je een dier mag opsluiten in je huis !
PUNT
Dan hebben die vissen toch geen leuk uitzicht meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef JeukAanMeBallen het volgende:
Daar moet je ook een netje over plaatsen, drol.
check mijn post maar eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef MaddoxX het volgende:
hahah owned door de kat
Als je mij vertelt waar ik je vinden kan, mag je je buks op mij uitproberen als je het lef hebt. Stoer om je op die kat af te reageren of ben je bang voor de eigenaar?quote:iig mensen vinden het stom dat ik dat kut klote hoere beest een trap gaf
hou die klote katten thuis want de buks is al uit mijn kluis gehaalt
katten
Boe!
Ja he gek is wele een mooi idee he ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:02 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik ga denk toch voor dat sponsje
Alsof de kat de naam van de eigenaar om zich heeft ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
Dit soort reacties zegt al genoeg over het denkvermogen van dit soort anti-kat lieden. 1e: Laf en het 2e: dom.
Ooit jezelf weleens verdiept in de wet? Dan weet je dat de eigenaar ten alle tijden aansprakelijk is voor schade toegebracht door zijn/haar huisdier. Je hoeft alleen maar aan te tonen of zien te achterhalen wie de eigenaar is en je legt een claim bij diegene neer.
Dan kan je je schade terugkrijgen en je hoeft je niet als een laf figuur op die kat af te reageren.
Als je daar van de gein nu een prihana's van maakt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef luciferist het volgende:
(koi karpers ed. zitten erin)
Vroeg of laat zie je dat beest wel ergens achter iemand aanlopen. Als je je wat verdiept in het gedrag van een kat, weet je dat die achter de eigenaar aanloopt en in wat angstige situaties, gaat een kat meestal terug naar zijn thuis.quote:Alsof de kat de naam van de eigenaar om zich heeft ?
Een kat is een roofdier, en is daarom ongeschikt als huisdier. Over domheid gesprokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
Dit soort reacties zegt al genoeg over het denkvermogen van dit soort anti-kat lieden. 1e: Laf en het 2e: dom.
Ooit jezelf weleens verdiept in de wet? Dan weet je dat de eigenaar ten alle tijden aansprakelijk is voor schade toegebracht door zijn/haar huisdier. Je hoeft alleen maar aan te tonen of zien te achterhalen wie de eigenaar is en je legt een claim bij diegene neer.
Dan kan je je schade terugkrijgen en je hoeft je niet als een laf figuur op die kat af te reageren.
hahaha! dat zegt mijn buurvrouw ook altijd! "tis de natuur van het beestje" flikker op zeg, hou je kat binnen of neem geen kat, waarom moeten wij extra kosten maken omdat de buren een kat hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef Fliepke het volgende:
Prachtig ook dat weer iedereen rekening moet houden met de kat van iemand anders
Ik hoor zometeen al dingen over "Maar dat is de natuur!" "Maar katten binnen is zielig" "Jij moet rekening houden met de natuur" "Als je rekening kan houden met een reiger, waarom dan niet met een kat?"
Ja sure dude, alsof hij echt terug gaat naar zijn baas en jij hem kan volgen. Kan jij ook over muren klimmen als een kat dan ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
[..]
Vroeg of laat zie je dat beest wel ergens achter iemand aanlopen. Als je je wat verdiept in het gedrag van een kat, weet je dat die achter de eigenaar aanloopt en in wat angstige situaties, gaat een kat meestal terug naar zijn thuis.
En als je dat gelukt is, kan je je schade ook nog eens claimen. Bedenk wel dat als de eigenaar erachter komt dat jij wat bij die kat gedaan hebt, dat hij JOU een claim kan bezorgen voor eventuele dierenarts kosten.
Persoonlijk laat ik geen spaan heel van iemand die mijn kat ook maar iets aandoet. Moet diegene maar bij mij persoonlijk komen.
goh eigenaar zou u mijn goudvisje van 90 cent willen vergoedenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
De mens ook, alleen doen wij het nu iets beschaafder als toen.quote:Een kat is een roofdier, en is daarom ongeschikt als huisdier. Over domheid gesproken
ik kijk naar de oorzaak van het probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:43 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
[..]
De mens ook, alleen doen wij het nu iets beschaafder als toen.
En mijn opmerking van dom sloeg op het feit dat diegene die zich alleen maar op de kat afreageerd, zijn schade niet meer kan claimen bij de eigenaar.
Dus...
Ik zou in zo een geval hoedanook naar de eigenaar gaan. Al is het maar dat ik niet zo laf ben om mij op die kat af te reageren en tevens om de eigenaar eens te zeggen dat hij zijn kat moet binnen houden.quote:AkeBiAtch
goh eigenaar zou u mijn goudvisje van 90 cent willen vergoeden
gaat het om een koi ofzo, ok, dan loop ik ook naar mn buren toe want gvd afgelope zomer heeft die kat 4 karpers van 60 euries kapot gemaakt
Vroeg of laat verlul je jezelf wel een keer. Tenminste, dat hoop ik wel. want dan zal je het fijn krijgen met je vijvertje. Gewoon satestokjes om het vijvertje heen wil ook wel eens helpen tegen een kat.quote:Maikuuul
Ja sure dude, alsof hij echt terug gaat naar zijn baas en jij hem kan volgen. Kan jij ook over muren klimmen als een kat dan ?
En trouwens, wie weet wie dat sponsje heeft gebakken ?
Vaak is het zo dat je niet weet wie de eigenaar is aangezien het beest door de hele buurt zwerft en door het kattenluikje naar binnen sluipt. Ga jij de hele buurt maar langs op zoek naar een wit/zwarte kat...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:54 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
[..]
Ik zou in zo een geval hoedanook naar de eigenaar gaan. Al is het maar dat ik niet zo laf ben om mij op die kat af te reageren en tevens om de eigenaar eens te zeggen dat hij zijn kat moet binnen houden.
[..]
Hier in de buurt hebben we 3 zwart/witte katten, 2 zwarte en 1 zo'n rood/wit gestreepte, weet dan toevallig bij wie ze horen, maar toen dat wist ik in het begin ook niet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je niet weet wie de eigenaar is aangezien het beest door de hele buurt zwerft en door het kattenluikje naar binnen sluipt. Ga jij de hele buurt maar langs op zoek naar een wit/zwarte kat...
Ik zou het wel gaan proberen, al is het maar dat ik de eventuele geleden schade terug wil hebben. Pas geleden trof ik steeds een kat aan die in mijn plantenbakken zat te kakken.quote:Vaak is het zo dat je niet weet wie de eigenaar is aangezien het beest door de hele buurt zwerft en door het kattenluikje naar binnen sluipt. Ga jij de hele buurt maar langs op zoek naar een wit/zwarte kat...
Dus jij gaat 100 huizen af om te vragen of ze een wit/zwarte kat hebben?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:02 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
[..]
Ik zou het wel gaan proberen, al is het maar dat ik de eventuele geleden schade terug wil hebben. Pas geleden trof ik steeds een kat aan die in mijn plantenbakken zat te kakken.
Op een gegeven moment kwam ik erachter waar die kat vandaan kwam. Diegene heeft de drollen van zijn kat overhandigd gekregen van mij (wel in een zakje) en het probleem was opgelost.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dus jij gaat 100 huizen af om te vragen of ze een wit/zwarte kat hebben?
Dat je GVD KUT KAT roept, zal je mij niet over horen maar ik kan mij pissed-off maken over lieden die zich fysiek op de kat afreageren zoals iemand met zijn buks. In zijn geval zeg ik: Kom maar hier met je buks en schiet maar op mij met dat ding als je het lef heb.quote:Hier in de buurt hebben we 3 zwart/witte katten, 2 zwarte en 1 zo'n rood/wit gestreepte, weet dan toevallig bij wie ze horen, maar toen dat wist ik in het begin ook niet!
en agressie toon je dan door te zeggen: GODVERGETEN KUTKAT! en je zegt dat niet: GODVERGETEN KUTEIGENAAR VAN DIE ZWART/WITTE KAT, want je ziet die kat, niet de eigenaar, gewoon een eerste reactie die opkomt
Hoeft niet. Gewoon je ogen openhouden als je weer eens buitenkomt. Een kat heeft veelal een vaste route. Beetje denkwerk en je komt aardig in de buurt.quote:Dus jij gaat 100 huizen af om te vragen of ze een wit/zwarte kat hebben?
Dus laat je je vijver helemaal leeg vreten als je er niet bent?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:11 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
[..]
Hoeft niet. Gewoon je ogen openhouden als je weer eens buitenkomt. Een kat heeft veelal een vaste route. Beetje denkwerk en je komt aardig in de buurt.
Ow maar wij hebben ook zo'n ding, we schieten alleen niet op de kat, maar paar centimeter ernaast, kat schrikt dan, onthoudt dat en komt vervolgens niet meer terug, ga toch niet echt op zo'n beestje schietenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:06 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
[..]
Dat je GVD KUT KAT roept, zal je mij niet over horen maar ik kan mij pissed-off maken over lieden die zich fysiek op de kat afreageren zoals iemand met zijn buks. In zijn geval zeg ik: Kom maar hier met je buks en schiet maar op mij met dat ding als je het lef heb.
Er zijn er bij die het dus wel doen en zulke figuren zijn, zoals je al zegt, ziek in hun hoofd. Een kat flink laten schrikken is ook niks mis mee. Hij zal dan meestal niet meer terugkomen.quote:Ow maar wij hebben ook zo'n ding, we schieten alleen niet op de kat, maar paar centimeter ernaast, kat schrikt dan, onthoudt dat en komt vervolgens niet meer terug, ga toch niet echt op zo'n beestje schieten dan ben je gewoon ziek in je hoofd
Dan komt er wel een nieuwe, kattenbaasjes kennende. Jouw post is daarom dom, laf en 2-bit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Oke dit is een goede manier om van de katten af te komen. Je hebt lekker biefstukjes gebraden en smikkelt deze lekker op. Je doet 1 sponsje in de pan zodat de saus lekker in het sponsje trekt. Gooi het sponsje in de tuin zodat de kat hem opeet. Vervolgens zet het sponsje uit in de buik en voila, je hebt nooit meer last van die kutkat die je bloemen kapot zeikt/vissen opeet
Nee die kat moet gewoon met ze gore poten van die vissen afblijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef JeukAanMeBallen het volgende:
Daar moet je ook een netje over plaatsen, drol.
Oke vanavond Tilburg Heuvel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:51 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
Die kattehaters mogen hun anti-katten dreigementen op mij persoonlijk komen uitproberen. Noem maar een plaats en tijd.
Eens zien welke flinke personen hier op in wensen te gaan.
Denk niemand en dat zegt dan genoeg over hoe deze flinke personen in werkelijkheid zijn.
Ben benieuwd...
Stel dat jouw kat verzuipt in de vijver van de buurman, wat ga je dan zeggen tegen hem ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
wat een onzin lees ik hier, als me buurman komt aanbellen met: ja hallo, uw poesje heeft mijn peperdure visjes opgegeten, betaald u ff dit bedrag? dan krijgt ie echt niks van me ook al heb ik een goede WA verzekering, kom nou zeg? welk mongool doet nou peperdure visjes buiten in de tuin terwijl OVERAL in nederland van katten en poezen buiten rondlopen.
meen je dit nou serieus? moet ik nou mijn buurman aanklagen omdat mijn kat in zijn vijver verzuipt? of is dit nou sarcasme....?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:10 schreef von_manstein het volgende:
Stel dat jouw kat verzuipt in de vijver van de buurman, wat ga je dan zeggen tegen hem ?
Wel erg kort dag en niet iedereen woont in Tilburg.quote:Oke vanavond Tilburg Heuvel.
Om 21:00 fietsen stalling ?
Sla jij eerst ?
Hoe kan ik je herkennen ?
ik weet wat er normaal uit die klokken komt qua spanning, dat hoeft nog niet te betekenen dat TS gewoon 220 op die lijnen kan zetten?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
@Paarsepaashaas: schrikdraad is geen 220 volt maar ongeveer de helft, niet dodelijk dus. kinderen en honden die het toch nog komen aanraken zullen dat niet zo snel meer aanraken hoor...
ik zou niet reageren met betalen!! of hem de schuld geven iig. TENZIJ hij moedwillig op mijn kat staat te schieten met een buks of een val heeft gezet die dodelijk is voor me kat (gebakken spons oa?) dan kom ik nie eens praten met me buurman maar maak ik hem gelijk af nog voordat hij kan zeggen "ja moet je je kat maar bij je houden"...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef von_manstein het volgende:
nee dit is effe serieus.
Stel jou kat verzuipt in de vijver van de buren.
Hoe zou jij reageren op je buurman als die het af doet van: nou dan had jeje kat maar bij moeten houden.
whehehequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik weet wat er normaal uit die klokken komt qua spanning, dat hoeft nog niet te betekenen dat TS gewoon 220 op die lijnen kan zetten?![]()
Wil dr best over praten in Amserdam alleen een retourtje Amsterdam kost 42.60 euro.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
[..]
Wel erg kort dag en niet iedereen woont in Tilburg.
Dinsdagavond 20:00 Amsterdam centraal bij meeting point.
Je herkent mij wel.
als iemand dat met mijn kat doet begraaf ik hem levend. hopelijk overkomt jou hetzelfde lotquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja die kat was te snel weg om er een net over te plaatsen
net + kat + stenen + vijver =![]()
Een hond ook, dom stuk strontquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een kat is een roofdier, en is daarom ongeschikt als huisdier. Over domheid gesproken![]()
Onnodig, beseft u niet wat u anderen aandoet, doet u uzelf aan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:11 schreef StefanP het volgende:
KattenAls ik ze te pakken krijg, dan komen ze nooit meer thuis.
zucht... jij praat zelf over wazige redeneringen maar begint er zelf ook mee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:09 schreef Tique3 het volgende:
een beetje vage redeneringen hier...
een hond mag niet overal schijten, een kat wel, een kat mag de vissen van de buren opeten (koi's kan je in het tuincentrum al kopen voor zo'n 3 euro btw.).
Ik zal mijn hond jullie kat laten doodbijten, dan piepen jullie wel anders!
Ik vraag toch niet of zo'n kutkat in mijn tuin komt schijten en de vissen opvreten, dan is dat beest gewoon schuldig, de baas van het beest dus automatisch ook!
eensch, als je koikarpers hebt moet je ze zeker beschermen met een netje oidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nonsens, ik ken koikarperhandelaren die voor een slordige ¤100.000 aan vissen hebben achter hun huis, en het spul zo hebben aangelegd dat er geen ander beest bij kan![]()
derhalve prutswerk bij de aanleg, herhaald verzoek om degelijk hang- en sluitwerk![]()
Ging het over honden dan, dom stuk stront?quote:
Prima toch, die helpen aan het verminderen van overlast van insecten...quote:Trouwens, vissen jagen ook op insecten.. dus donder op met die kankerbeesten uit die tuin!
* Tique3 pakt een kruisboog om die katten die WEL in mijn tuin schijten door hun donder te schieten!quote:
Je kromredeneringen zijn van jostie-niveau... je maakt in één keer de sprong van roofdier is geen huisdier (quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ging het over honden dan, dom stuk stront?
[..]
Prima toch, die helpen aan het verminderen van overlast van insecten...
Tof, dus een schutting telt niet meer als afzetting?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
3. Als mijn kat in jouw huis weet te komen en je visjes opvreet ben ik schuldig ja, zitten je visjes open en bloot in de tuin, dan niet.
Jemig...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je kromredeneringen zijn van jostie-niveau... je maakt in één keer de sprong van roofdier is geen huisdier (), maar van enige argumentatie is geen sprake. Dan moet je één lijn durven trekken, en misschien ook uitleggen wat je in vredesnaam bedoelt. Nu klinkt het weer als zielig kattten-bashen, wat alleen is weggelegd voor stomzinnig gefrustreerde lafaards..
Juist omdat katten zijn hoe ze zijn vertonen ze veel gelijkenis met ons en kunnen we zo goed met ze overweg. Met planteneters is dat veel minder, dat zijn totaal andere soorten (niet speels, niet erg gevoelig, weinig knuffelbaar en weinig spannend)
in een huis kom je niet zo makkelijk als over een schutting (voor een kat)quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:18 schreef Fliepke het volgende:
Tof, dus een schutting telt niet meer als afzetting?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Mijn hond blijft ook binnen en wordt ook alleen uitgelaten op dat speciale hondenuitlaat grasveldje hier in de buurt, mijn reptieltjes blijven ook fijn in hun terrarium, enzovoorts. Niemand heeft last van mijn beesten terwijl ik d'r toch al m'n hele leven een hele hoop gehad heb.
quote:Maar hou die kut katten bij je. En begin a.u.b. niet over dat gezeik dat zo'n beestje dure koikarpers voor de lol uitmoord puur omdat dat het 'instinct' van zo'n beestje is. Als je zo 'diepgaand' over zo'n kattebeest denkt, dan had je 'm überhaubt nooit in huis moeten nemen omdat zo'n roofdier in 't wild thuishoort.
dus jij hebt een terrorkat in je buurt wonen (als je niet overdrijft tenminste) ik haat zulke beesten en de eigenaren ervan ook. die zijn niet meer te helpen, het erge is dat als je dat beest vermoord de eigenaar toch wel weer een nieuwe neemt waar hij na een poosje niet meer naar omkijkt...quote:Begrijp me niet verkeerd. Ik vindt katten geweldige beestjes, maar door die kutkatten wat door de hele buurt ravage, moord en verderf aanrichten wordt ik niet bepaald blij. Ook al ligt het aan het feit dat de eigenaar van het betreffende kattebeest een mongool is die z'n kat maar de hele dag naar buiten kickt omdat die te lui om te dom is om d'r voor te zorgen.
Ken je het fenomeen kattebak? waarom zit daat kattezand in? omdat katten hun geschijt en gezeik begraven? dit doen ze ook buiten omdat het hygienische beesten zijn. ze likken zichzelf ook continu schoon. wist je dit allemaal al of ging er een wereld voor je open?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:08 schreef Tique3 het volgende:
* Tique3 pakt een kruisboog om die katten die WEL in mijn tuin schijten door hun donder te schieten!
Weet je waarom je denkt dat katten hun stront opruimen, omdat ze niet in hun territorium schijten, rond jou huis dus, dat doen ze bij je buren
wacht ff...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:41 schreef Sessy het volgende:
Wij hebben schrikdraad in de tuin en onze katten begraven niks... Kutbeesten zijn 't.
Ze hebben ook al de rozen zodanig ondergepiest dat die gestorven zijn en vervolgens gaat mam zeiken dat we veel te veel geld uitgeven aan de tuin (is een hobby van mij)... Ja mam dat krijg je als jouw fokkatten met z'n allen de tuin als kattenbak gebruiken!
neeeeeeeeeee.... dat MEEN je niet? gatverdamme!!! *pak kruisboog alvast*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:49 schreef GewoneMan het volgende:
vrouwen zijn kut wezens want ze menstrueren![]()
![]()
![]()
geen opvoeding gehad dus, of de kattenbak wordt nie vaak genoeg verschoont... ik heb een kennis met 2 katten en 1 poes die in de tuin niet over de schutting heen gaan maar ook niet schijten en zeiken in de tuin (in het begin wel gedaan maar afgeleerd)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:41 schreef Sessy het volgende:
Wij hebben schrikdraad in de tuin en onze katten begraven niks... Kutbeesten zijn 't.
Ze hebben ook al de rozen zodanig ondergepiest dat die gestorven zijn en vervolgens gaat mam zeiken dat we veel te veel geld uitgeven aan de tuin (is een hobby van mij)... Ja mam dat krijg je als jouw fokkatten met z'n allen de tuin als kattenbak gebruiken!
eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:16 schreef kamagurka het volgende:
Mijn katten komen mijn tuin nooit uit en schijten en piesen altijd netjes in de bak...
Misschien moet je dus niet perse de dieren de schuld geven maar de mensen die ze "opvoeden"![]()
Sowieso verlaag je jezelf tot aso-tokkie niveau als je een dier hoogstpersoonlijk verantwoordelijk gaat stellen voor dingen die je van mensen verwacht
Het zijn mijn rozen, maar m'n moeders katten. Van mij zouden de katten niet in de tuin mogen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wacht ff...
jullie hebben katten die in de tuin kunnen maar niet over het hek, je verbaasd je erover dat ze plassen en poepen. omdat het schadelijk is voor je rozen.***NEWSFLASH*** katten zien rozen anders als jij. wil je dat niet prima moet je ze binnen houden of helemaal niet nemen.
jouw post is ongeveer net zo dom als dat ik zou zeggen vrouwen zijn kut wezens want ze menstrueren![]()
![]()
![]()
ooit verdiept in de jurisprudentie en in de praktijk? dan zou je moeten weten dat het heel lastig is om een causaal verband aan te kunnen tonen zonder ook daadwerkelijk dat beest te hebben vastgelegd op film, wat ook meestal lastig is 's nachts, zeker als dat onopgemerkt moetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
ja drol
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef skippy22 het volgende:
Als je m,n kat overhoop schiet met je luchtbuks Kom ik je op zoeken met me m-16:(:(:(:(:(:(
ben je gek, gewoon overheen rollen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wou je daarmee de poezen uit je tuin schieten???![]()
Ik denk dat de poezen al 20 keer rondom de tank zijn gerent terwijl je uit alle macht ze probeert te overrijden. Uiteindelijk zullen ze zichzelf schoonlikken boven op de tank terwijl jij zoekend door vele tuinen rondrijdt....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ben je gek, gewoon overheen rollen.
of wellicht knuppelen met de loop van dat ding, kijken hoe ver je ze weg kunt honkballen.
kogel bewaren voor de snelste
dwing je respect mee af
1x schieten en ze liggen allemaal plat van de herrie / schokgolf hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk dat de poezen al 20 keer rondom de tank zijn gerent terwijl je uit alle macht ze probeert te overrijden. Uiteindelijk zullen ze zichzelf schoonlikken boven op de tank terwijl jij zoekend door vele tuinen rondrijdt....![]()
Ja jij wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
1x schieten en ze liggen allemaal plat van de herrie / schokgolf hoor
en anders heb ik iig lol
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja jij wel jamaar al die buren hoeven zich geen zorgen meer te maken over schijtende katten in hun tuin, maar om een gek die met een tank door de tuinen heen buldert...
houd het maar op toepassing van slechts "proportioneel geweld."quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja jij wel jamaar al die buren hoeven zich geen zorgen meer te maken over schijtende katten in hun tuin, maar om een gek die met een tank door de tuinen heen buldert...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |